Vista Equity Partners za 1,8 milijarde dolarjev v gotovini kupili Marketo
Podjetje Vista je za 1,8 milijarde dolarjev kupilo podjetje MArketo, ki se ukvarja z avtomatizacijo trženja. (Vir slike: Bigstockphoto)
Podjetje Marketo je vstopilo na borzo leta 2013, zdaj pa bodo njihovi delničarji prejeli 35,25 dolarja za vsako delnico, kar je 64 % več od zadnje cene delnic. Za nakup se je odločilo podjetje Vista Equity Partners, ki se ukvarja z zasebnimi naložbami. Prevzem bo predvidoma zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta.
Podjetje Marketo, ki sta ga leta 2006 ustanovila Fernandez in Jon Miller, ponuja različne trženjske storitve v oblaku, ki pokrivajo celoten spekter digitalnega trženja: od pridobivanja strank (ukvarjanje s potencialnimi strankami, trženje po elektronski pošti) do personaliziranega trženja za posamezne stranke oziroma skupine in mobilnega trženja. Storitve podjetja uporabljajo najrazličnejše stranke, od zagonskih podjetij do velikanov, kot je Microsoft, ki naj bi se socer prav tako zanimal za nakup.
Uspeh podjetja je del širšega trenda na svetovnem spletu, ki je usmerjen v pridobivanje večje količine podatkov o uporabnikih in uporabe teh podatkov za bolj učinkovito individualizirano trženje, ki bo pritegnilo pozornost potencialnih strank na platformi, ki je vedno bolj zasičena z oglasi in drugimi vsebinami.
Iz najnovejšega četrtletnega poročila podjetja Marketo je razvidno, da njihovi prihodki še naprej rastejo, vendar pa podjetje posluje z izgubo in takšen trend načrtuje tudi za bližnjo prihodnost. Podatki o izgubi bi lahko ogrozili ceno delnic na trgu, ki v zadnjem času ni najbolj naklonjen tehnološkim podjetjem. Vendar se je podjetje nesrečni usodi izognilo po zaslugi podjetja Vista.
Po besedah Phila Fernandeza, predsednika in izvršnega direktorja Marketo, je bila odločitev za sprejem ponudbe soglasna, nakup pa bo podjetju omogočil uspešno poslovanje v prihodnosti. Še naprej se bodo osredotočali na uspeh strank in si prizadevali, da bodo obdržali svoj status neodvisnega vodilnega podjetja na področju avtomatizacije trženja in digitalnega trženja. Tudi v prihodnje bodo sledili svoji viziji, in sicer ponuditi tržnikom in drugim strankam najboljšo, najbolj inovativno in najbolj učinkovito platformo za komunikacijo s strankami, je še povedal Fernandez.
Brian Sheth, soustanovitelj in direktor podjetja Vista Equity Partners, pravi, da je podjetje Marketo vodilno podjetje v svetu avtomatizacije trženja, ki več kot 4600 strankam zagotavlja učinkovite in inovativne izdelke ter storitve. Po njegovih besedah bodo spodbujali najpomembnejše vrednote podjetja Marketo, in sicer inovativnost, rast in odličnost.
Vir: TechCrunch