Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Finančna Uprava Republike Slovenije (FURS) je nedavno objavila sporočilo za javnost, namenjeno vsem pravnim osebam. Od novembra dalje se bodo sklepi o izvršbi pravnim osebam vročali le še elektronsko preko portala eDavki, zato morajo podjetja čim prej urediti vse potrebno za eVročanje.
Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki

Vročanje sklepov o izvršbi le še preko portala eDavki (Vir slike: Hubspot)

Od 1. novembra dalje bo veljal le še elektronski način vročanja sklepov o davčni izvršbi, s katerimi bo FURS izterjal neporavnane davčne obveznosti. Elektronsko vročanje sklepov o izvršbi se ne nanaša na sklepe o izvršbi, ki jih v sklopu civilnega ali katerega drugega postopka izda sodišče. 

Z namenom poenostavitve vročanja in sodelovanja med FURS in zavezanci, je FURS v zadnjem času uvedel izčrpen seznam dokumentov, ki se lahko vročajo le še elektronsko. Pravna podlaga za eVročanje je določena v 85.a členu Zakona o davčnem postopku. Dokumente, za katere Finančna uprava RS še nima vzpostavljenega sistema eVročanja, bodo zavezanci še nadalje prejemali preko pošte v papirnati obliki. 

Prav zato FURS poziva vse zavezane pravne osebe, da si čim prej uredijo vse potrebno za sistem eVročanje. Tiste pravne osebe, ki ne uporabljajo sistema eDavki FURS poziva, naj si priskrbijo pooblaščenca za vročanje. To velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in le za tiste fizične osebe, ki so se ali se še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanje z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov (obrazec eVročanje-POS).

Pooblaščenec za vročanje je storitev, ki davčno zavezanim pravnim osebam, ki ne uporabljajo sistema eDavki, pomaga pri vročanju sklepov o izvršbi, ki bi jih zavezanec sicer prejel elektronsko. Zavezanci si lahko določijo pooblaščenca za vročanje s pomočjo obrazca Vročanje-PE, ki je na voljo na spletni strani FURS. Obrazec se lahko odda tudi prek portala eDavki. Zavezanci, ki bodo določili pooblaščenca za vročanje, bodo s tem dosegli, da se bodo vsi dokumenti namesto njim vročali njihovim pooblaščencem za vročanje. Pooblaščenec za vročanje ne bo prejel le omenjenih sklepov o izvršbi v davčnih zadevah, a tudi vse druge elektronske in papirnate dokumente, ki bi jih sicer prejela pravna oseba. 

Pravne osebe morajo vseeno posebej preveriti, ali imajo njihovi pooblaščenci za vročanje vso potrebno programsko in strojno opremo za vstop v portal eDavki. V nasprotnem primeru sami nosijo posledice slabe opreme, v kolikor dokumenta ne prejmejo pa bo vseeno nastopila fikcija vročitve. To pomeni, da ne glede na dejansko ravnanje pravne osebe ali pooblaščenca, če pravna oseba ne prejme dokumentov, se bo vročitev štela za opravljeno z dnem preteka tega roka, torej bodo vseeno pričeli teči roki, obresti in druge obveznosti, ki so vezane na datum vročitve.

Sicer se vročitev šteje za opralvjeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom. Dokument mora prevzeti v 15 dneh, sicer nastopi fikcija vročitve. 

FURS poziva vsa podjetja, da za dodatno obveščanje posredujejo svoj e-poštni naslov, sistem eDavki pa jih bo avtomatično opozoril o vsakem sporočilu v portalu. To ne velja za podjetnike, ki so registrirano kot fizične osebe. Slednjim se vroča po pravilih, ki veljajo za fizične osebe. 

Vir:

FURS

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

V okviru konference PODIM v Mariboru so bili širši javnosti predstavljeni rezultati raziskave Global Entrepreneurship Monitor. Ti kažejo, da je kar dobra polovica Slovencev prepričana v svoje podjetniške sposobnosti. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

“Posojilni sklad 4” za naložbe v razvoj in inovacije

“Posojilni sklad 4” za naložbe v razvoj in inovacije

S podpisom pogodbe o izvajanju ukrepa finančnega inženiringa za spodbujanje tehnološko-razvojnih projektov skušata Vlada in SID Banka prispevati k razvojnemu preboju slovenskih podjetij. Preberite več >>

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

Pred časom sta Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in Direktorat za informacijsko družbo Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije v okviru evropskega projekta ERUDITE pripravila zasnovo platforme nacionalne referenčne FabLab mreže. Preberite več >>

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Investicije so pomemben dejavnik gospodarske rasti. Tuje neposredne investicije nacionalni ekonomiji pomagajo ustvarjati nova delovna mesta, zmanjšati brezposelnost ter razvijati nova znanja in tehnologijo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje