Vse, kar morate vedeti o svojih spletnih kupcih

Da je poznavanje spletnih kupcev nujno, že dolgo ni več skrivnost. Prepoznava njihovih potreb in želja nam daje moč, da jim posredujemo relevantne informacije, ki jim bodo pomagale izvesti nakup. S tem kot prodajalci vplivamo tudi na boljše poslovne rezultate.
Vse, kar morate vedeti o svojih spletnih kupcih

Poznavanje spletnih uporabnikov nam lahko prinese boljše poslovne rezultate (Vir slike: HubSpot).

Časi, ko so nam podjetja sama ponujala izdelke, ne da bi vedela, kaj nas kot spletne obiskovalce njihove trgovine zanima, so že v pozabi. Danes je v ospredju temeljito poznavanje obiskovalčevih interesov, želja in pričakovanj. Če mislite, da boste k nakupu potrošnika privedli zgolj s ceno, se motite. Elementov, ki vplivajo na končno potezo, torej, da je potrošnik na koncu zadovoljen z opravljenim spletnim nakupom, je več.

Izsledki projekta Spletni trgovec leta 2015 nakazujejo, da je teh elementov vsaj pet. Poleg cenovnega vidika, ki se nanaša na konkurenčnost ponudbe in sorodne elemente, tudi ponudba, dostava, vsebina, pod katero spadajo opisi izdelkov in mnenja uporabnikov, in sama uporabniška izkušnja, ki razkrije funkcionalnost spletne trgovine.

Pomembna je tudi vsebina, vse od opisov izdelkov in mnenja uporabnikov (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055)

Da so spletni kupci zadovoljni s svojim nakupom, mora biti izpolnjenih vsaj pet faktorjev. Kakšno vlogo imajo, preverite na zgornjem grafu. Na prvem mestu je dejavnik, ki nakazuje percepcijo razmerja med ceno in kakovostjo produkta, šele nato sledijo tisti, ki se navezujejo na podporne storitve.

Za razumevanje njihove poti do nakupa oziroma prevzema produkta, moramo upoštevati tudi načine plačevanja. Raziskava Spletni trgovec leta 2015 razkriva, da se večina nakupov na spletu še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju. Teh je skoraj polovica. Sledijo plačevanje s kreditno kartico, skoraj dva od desetih nakupov sta takšna, nekaj manj prek PayPal in z nakazili po predračunu. Manj kot pet odstotkov nakupov predstavljajo plačila opravljena z bančno kartico, Moneto, s hitrim kreditom oziroma z obroki in drugimi oblikami.

Spodaj si oglejte lestvico, na kateri so predstavljeni razlogi, zakaj določeni slovenski potrošniki še vedno ne kupujejo na spletu.

Ogromno potenciala imajo tudi potrošniki, ki se vsaj za zdaj izogibajo spletnim nakupom. (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055)

Kot poudarjajo na Ceneje.si, ki opravlja omenjeno raziskavo, delež elektronskih oblik plačevanja narašča. Naraščal bo tudi v prihodnje, kar nakazuje primerjava podatkov z raziskavo iz lanskega leta. Stopnja plačil po povzetju se je v zgolj enoletnem obdobju znižala za 16 odstotkov, odstotek plačevanja s kreditno kartico pa se je podvojil. Naj dodamo še, da v zahodni Evropi kot način plačevanja prevladujejo kreditne kartice, v vzhodni Evropi pa plačilo po povzetju.

»Eden od glavnih razlogov za takšno stanje je dolga tradicija poslovanja s plačili po povzetju na slovenskem trgu, iz katere izhaja določena mera nezaupanja v elektronske oblike plačevanja,« pojasnjujejo na Ceneje.si. »Med slovenskimi potrošniki se kažejo tudi nekateri pomisleki glede zlorab pri spletnem nakupovanju. Med tistimi, ki še nikoli niso opravili nakupa na spletu, je skoraj polovica takih, ki zaradi nezaupanja noče puščati osebnih podatkov na internetu, tretjino skrbi zloraba kreditne kartice, medtem ko plačevanju po povzetju bolj zaupajo,« dodajajo.

Kje na spletu slovenski potrošniki iščejo informacije za nakupe?

Vse pomembnejše postajajo ocene ostalih kupcev, primerjava s tujino in uporaba spletnih primerjalnikov (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055).

Delujete v segmentu za otroke? Večina spletnih uporabnikov vas bo našla s pomočjo iskalnika (43 odstotkov), s primerjavo z brskanjem po spletu (36 odstotkov), uporabo spletnih primerjalnikov (35 odstotkov), branjem tekstov oziroma ocen na spletu (24 odstotkov) in spletnimi primerjavami cen v tujini (22 odstotkov). Kot ugotavlja Ceneje.si, vodilni portal za primerjalno nakupovanje v Sloveniji, najizraziteje naraščajo uporaba spletnih primerjalnikov, branje testov oziroma ocen in primerjavo cen v tujini. Ostali prijemi se vse redkeje uporabljajo.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje