Vse, kar morate vedeti o svojih spletnih kupcih

Da je poznavanje spletnih kupcev nujno, že dolgo ni več skrivnost. Prepoznava njihovih potreb in želja nam daje moč, da jim posredujemo relevantne informacije, ki jim bodo pomagale izvesti nakup. S tem kot prodajalci vplivamo tudi na boljše poslovne rezultate.
Vse, kar morate vedeti o svojih spletnih kupcih

Poznavanje spletnih uporabnikov nam lahko prinese boljše poslovne rezultate (Vir slike: HubSpot).

Časi, ko so nam podjetja sama ponujala izdelke, ne da bi vedela, kaj nas kot spletne obiskovalce njihove trgovine zanima, so že v pozabi. Danes je v ospredju temeljito poznavanje obiskovalčevih interesov, želja in pričakovanj. Če mislite, da boste k nakupu potrošnika privedli zgolj s ceno, se motite. Elementov, ki vplivajo na končno potezo, torej, da je potrošnik na koncu zadovoljen z opravljenim spletnim nakupom, je več.

Izsledki projekta Spletni trgovec leta 2015 nakazujejo, da je teh elementov vsaj pet. Poleg cenovnega vidika, ki se nanaša na konkurenčnost ponudbe in sorodne elemente, tudi ponudba, dostava, vsebina, pod katero spadajo opisi izdelkov in mnenja uporabnikov, in sama uporabniška izkušnja, ki razkrije funkcionalnost spletne trgovine.

Pomembna je tudi vsebina, vse od opisov izdelkov in mnenja uporabnikov (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055)

Da so spletni kupci zadovoljni s svojim nakupom, mora biti izpolnjenih vsaj pet faktorjev. Kakšno vlogo imajo, preverite na zgornjem grafu. Na prvem mestu je dejavnik, ki nakazuje percepcijo razmerja med ceno in kakovostjo produkta, šele nato sledijo tisti, ki se navezujejo na podporne storitve.

Za razumevanje njihove poti do nakupa oziroma prevzema produkta, moramo upoštevati tudi načine plačevanja. Raziskava Spletni trgovec leta 2015 razkriva, da se večina nakupov na spletu še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju. Teh je skoraj polovica. Sledijo plačevanje s kreditno kartico, skoraj dva od desetih nakupov sta takšna, nekaj manj prek PayPal in z nakazili po predračunu. Manj kot pet odstotkov nakupov predstavljajo plačila opravljena z bančno kartico, Moneto, s hitrim kreditom oziroma z obroki in drugimi oblikami.

Spodaj si oglejte lestvico, na kateri so predstavljeni razlogi, zakaj določeni slovenski potrošniki še vedno ne kupujejo na spletu.

Ogromno potenciala imajo tudi potrošniki, ki se vsaj za zdaj izogibajo spletnim nakupom. (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055)

Kot poudarjajo na Ceneje.si, ki opravlja omenjeno raziskavo, delež elektronskih oblik plačevanja narašča. Naraščal bo tudi v prihodnje, kar nakazuje primerjava podatkov z raziskavo iz lanskega leta. Stopnja plačil po povzetju se je v zgolj enoletnem obdobju znižala za 16 odstotkov, odstotek plačevanja s kreditno kartico pa se je podvojil. Naj dodamo še, da v zahodni Evropi kot način plačevanja prevladujejo kreditne kartice, v vzhodni Evropi pa plačilo po povzetju.

»Eden od glavnih razlogov za takšno stanje je dolga tradicija poslovanja s plačili po povzetju na slovenskem trgu, iz katere izhaja določena mera nezaupanja v elektronske oblike plačevanja,« pojasnjujejo na Ceneje.si. »Med slovenskimi potrošniki se kažejo tudi nekateri pomisleki glede zlorab pri spletnem nakupovanju. Med tistimi, ki še nikoli niso opravili nakupa na spletu, je skoraj polovica takih, ki zaradi nezaupanja noče puščati osebnih podatkov na internetu, tretjino skrbi zloraba kreditne kartice, medtem ko plačevanju po povzetju bolj zaupajo,« dodajajo.

Kje na spletu slovenski potrošniki iščejo informacije za nakupe?

Vse pomembnejše postajajo ocene ostalih kupcev, primerjava s tujino in uporaba spletnih primerjalnikov (Vir: Spletni trgovec leta 2015, n=5.055).

Delujete v segmentu za otroke? Večina spletnih uporabnikov vas bo našla s pomočjo iskalnika (43 odstotkov), s primerjavo z brskanjem po spletu (36 odstotkov), uporabo spletnih primerjalnikov (35 odstotkov), branjem tekstov oziroma ocen na spletu (24 odstotkov) in spletnimi primerjavami cen v tujini (22 odstotkov). Kot ugotavlja Ceneje.si, vodilni portal za primerjalno nakupovanje v Sloveniji, najizraziteje naraščajo uporaba spletnih primerjalnikov, branje testov oziroma ocen in primerjavo cen v tujini. Ostali prijemi se vse redkeje uporabljajo.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje