Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ko se brezskrbno odpravite na plažo, pomislite tudi na to, da vas lahko dolgoprstneži med čofotanjem v morju prikrajšajo za vaše osebne stvari? Uničen dopust želita Danijel Volčič in Benjamin Koren preprečiti z izumom, ki sta ga poimenovala Wariki.
Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ekipa Wariki si septembra želi svoj produkt predstaviti svetovni javnosti. Takrat se namreč podajajo na Kickstarter (Vir slike: Wariki).

Wariki je podloga za na plažo, ki ima več funkcionalnosti. Lahko je torba, v kateri bomo svoje potrebščine prinesli na plažo, lahko je tudi vzglavnik ali pa odlagališče za vrednejše predmete, kot so telefon, denarnica, ključi od avtomobila in apartmaja, sončna očala ali pa knjiga. »Torbo tako sestavljata dva večja prostora, v katera lahko pospravimo prenosni in tablični računalnik, tudi brisačo. Ima tudi toplotno izoliran prostor za pijačo, vodoodporen prostor, v katerega lahko shranimo mokre kopalke, in še nekaj dodatnih žepkov, v katere pospravimo manjše stvari, kot je telefon,« pripoveduje Volčič. Torba ima vgrajeno tudi baterijo z USB priključkom, ki nam omogoča polnjenje naših pametnih napravic kar na plaži.

Ko se umaže, v pralni stroj

Zgornji del blazine je 100-odstotno recikliran, gre za predelavo ribiških mrež, spodnji del iz gladkega, odpornejšega materiala, njena notranjost pa iz armafleksa. Blazina ima tudi plastično strehico, ki pa jo preprosto odstranimo z odpenjanjem zadrge. Sogovornik dodaja, da jo lahko brez težav tudi operemo v pralnem stroju.

Wariki ekipa predstavlja na različnih dogodkih in sejmih. Njegova posebna funkcija bo tudi alarm, ki bo pregnal vsiljivca (Vir slike: Wariki).

Vsiljivca bo pregnal alarm

Ideja o varnejšem shranjevanju predmetov na plaži je prepletena tudi z varnostnim vidikom. Blazina bo namreč zaradi svojega posebnega videza precej izstopala v primerjavi z ostalimi brisačami, pod katerimi se bodo skrivali mobiteli, ključi in še kaj. »Ko bomo zapustili podlogo, bomo s pomočjo kode aktivirali alarm. V primeru, da bi ob naši odsotnosti kdorkoli stikal po naših stvareh, se bo sprožil močan zvočni signal, ki ga bo oddala podlaga in tako presenetila ter prestrašila vsiljivca,« pojasnjuje podjetnik, ki se je v teh vodah znašel pred tremi leti.

Cilj še ni začrtan, a bo zagotovo višji od 50 tisoč evrov

S svojo ekipo želi produkt predstaviti tudi svetovni javnosti, zato se zadnje leto spogledujejo z mislijo o kampanji na Kickstarterju. V kolikor bo kampanja, ki se bo začela v začetku septembra, uspešna, bodo zgornji podporniki (t.i. early birds) prejeli svoje Wariki blazine še letos oziroma prihodnjo pomlad. Trenutno jasno začrtanih ciljev še nimajo, predvidevajo pa, da si bodo zastavili cilj med 50 tisoč in 70 tisoč evri. Prav tako še ne more potrditi cene na Kickstarterju oziroma tiste v prosti prodaji, saj še čakajo na ponudbe. Zanimanja je nekaj, trenutno je v dogovorih z dvema fizičnima trgovinama in nekaj spletnimi.

Razvoj tudi s pomočjo drugih podjetnikov

Produkt, ki se je razvijal deloma z lastnim vložkom, deloma z vložkom podjetnikom, ki jih Volčič opiše za tiste, ki imajo posluh za startupe v začetni fazi, bo, takšna želja je, nastajal v Sloveniji. No, vrat iz tujine še ne želijo zapreti, zato pregledujejo ponudbe onstran naših meja. »Naša ciljna publika so ljudje, ki radi uživajo v naravi in na plaži,« medtem ko si na Kickstarterju obetajo največ podpore iz ZDA, Avstralije, Španije, Italije in Francije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje