Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ko se brezskrbno odpravite na plažo, pomislite tudi na to, da vas lahko dolgoprstneži med čofotanjem v morju prikrajšajo za vaše osebne stvari? Uničen dopust želita Danijel Volčič in Benjamin Koren preprečiti z izumom, ki sta ga poimenovala Wariki.
Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ekipa Wariki si septembra želi svoj produkt predstaviti svetovni javnosti. Takrat se namreč podajajo na Kickstarter (Vir slike: Wariki).

Wariki je podloga za na plažo, ki ima več funkcionalnosti. Lahko je torba, v kateri bomo svoje potrebščine prinesli na plažo, lahko je tudi vzglavnik ali pa odlagališče za vrednejše predmete, kot so telefon, denarnica, ključi od avtomobila in apartmaja, sončna očala ali pa knjiga. »Torbo tako sestavljata dva večja prostora, v katera lahko pospravimo prenosni in tablični računalnik, tudi brisačo. Ima tudi toplotno izoliran prostor za pijačo, vodoodporen prostor, v katerega lahko shranimo mokre kopalke, in še nekaj dodatnih žepkov, v katere pospravimo manjše stvari, kot je telefon,« pripoveduje Volčič. Torba ima vgrajeno tudi baterijo z USB priključkom, ki nam omogoča polnjenje naših pametnih napravic kar na plaži.

Ko se umaže, v pralni stroj

Zgornji del blazine je 100-odstotno recikliran, gre za predelavo ribiških mrež, spodnji del iz gladkega, odpornejšega materiala, njena notranjost pa iz armafleksa. Blazina ima tudi plastično strehico, ki pa jo preprosto odstranimo z odpenjanjem zadrge. Sogovornik dodaja, da jo lahko brez težav tudi operemo v pralnem stroju.

Wariki ekipa predstavlja na različnih dogodkih in sejmih. Njegova posebna funkcija bo tudi alarm, ki bo pregnal vsiljivca (Vir slike: Wariki).

Vsiljivca bo pregnal alarm

Ideja o varnejšem shranjevanju predmetov na plaži je prepletena tudi z varnostnim vidikom. Blazina bo namreč zaradi svojega posebnega videza precej izstopala v primerjavi z ostalimi brisačami, pod katerimi se bodo skrivali mobiteli, ključi in še kaj. »Ko bomo zapustili podlogo, bomo s pomočjo kode aktivirali alarm. V primeru, da bi ob naši odsotnosti kdorkoli stikal po naših stvareh, se bo sprožil močan zvočni signal, ki ga bo oddala podlaga in tako presenetila ter prestrašila vsiljivca,« pojasnjuje podjetnik, ki se je v teh vodah znašel pred tremi leti.

Cilj še ni začrtan, a bo zagotovo višji od 50 tisoč evrov

S svojo ekipo želi produkt predstaviti tudi svetovni javnosti, zato se zadnje leto spogledujejo z mislijo o kampanji na Kickstarterju. V kolikor bo kampanja, ki se bo začela v začetku septembra, uspešna, bodo zgornji podporniki (t.i. early birds) prejeli svoje Wariki blazine še letos oziroma prihodnjo pomlad. Trenutno jasno začrtanih ciljev še nimajo, predvidevajo pa, da si bodo zastavili cilj med 50 tisoč in 70 tisoč evri. Prav tako še ne more potrditi cene na Kickstarterju oziroma tiste v prosti prodaji, saj še čakajo na ponudbe. Zanimanja je nekaj, trenutno je v dogovorih z dvema fizičnima trgovinama in nekaj spletnimi.

Razvoj tudi s pomočjo drugih podjetnikov

Produkt, ki se je razvijal deloma z lastnim vložkom, deloma z vložkom podjetnikom, ki jih Volčič opiše za tiste, ki imajo posluh za startupe v začetni fazi, bo, takšna želja je, nastajal v Sloveniji. No, vrat iz tujine še ne želijo zapreti, zato pregledujejo ponudbe onstran naših meja. »Naša ciljna publika so ljudje, ki radi uživajo v naravi in na plaži,« medtem ko si na Kickstarterju obetajo največ podpore iz ZDA, Avstralije, Španije, Italije in Francije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje