Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ko se brezskrbno odpravite na plažo, pomislite tudi na to, da vas lahko dolgoprstneži med čofotanjem v morju prikrajšajo za vaše osebne stvari? Uničen dopust želita Danijel Volčič in Benjamin Koren preprečiti z izumom, ki sta ga poimenovala Wariki.
Wariki: za oboževalce plaže in Kickstarterja

Ekipa Wariki si septembra želi svoj produkt predstaviti svetovni javnosti. Takrat se namreč podajajo na Kickstarter (Vir slike: Wariki).

Wariki je podloga za na plažo, ki ima več funkcionalnosti. Lahko je torba, v kateri bomo svoje potrebščine prinesli na plažo, lahko je tudi vzglavnik ali pa odlagališče za vrednejše predmete, kot so telefon, denarnica, ključi od avtomobila in apartmaja, sončna očala ali pa knjiga. »Torbo tako sestavljata dva večja prostora, v katera lahko pospravimo prenosni in tablični računalnik, tudi brisačo. Ima tudi toplotno izoliran prostor za pijačo, vodoodporen prostor, v katerega lahko shranimo mokre kopalke, in še nekaj dodatnih žepkov, v katere pospravimo manjše stvari, kot je telefon,« pripoveduje Volčič. Torba ima vgrajeno tudi baterijo z USB priključkom, ki nam omogoča polnjenje naših pametnih napravic kar na plaži.

Ko se umaže, v pralni stroj

Zgornji del blazine je 100-odstotno recikliran, gre za predelavo ribiških mrež, spodnji del iz gladkega, odpornejšega materiala, njena notranjost pa iz armafleksa. Blazina ima tudi plastično strehico, ki pa jo preprosto odstranimo z odpenjanjem zadrge. Sogovornik dodaja, da jo lahko brez težav tudi operemo v pralnem stroju.

Wariki ekipa predstavlja na različnih dogodkih in sejmih. Njegova posebna funkcija bo tudi alarm, ki bo pregnal vsiljivca (Vir slike: Wariki).

Vsiljivca bo pregnal alarm

Ideja o varnejšem shranjevanju predmetov na plaži je prepletena tudi z varnostnim vidikom. Blazina bo namreč zaradi svojega posebnega videza precej izstopala v primerjavi z ostalimi brisačami, pod katerimi se bodo skrivali mobiteli, ključi in še kaj. »Ko bomo zapustili podlogo, bomo s pomočjo kode aktivirali alarm. V primeru, da bi ob naši odsotnosti kdorkoli stikal po naših stvareh, se bo sprožil močan zvočni signal, ki ga bo oddala podlaga in tako presenetila ter prestrašila vsiljivca,« pojasnjuje podjetnik, ki se je v teh vodah znašel pred tremi leti.

Cilj še ni začrtan, a bo zagotovo višji od 50 tisoč evrov

S svojo ekipo želi produkt predstaviti tudi svetovni javnosti, zato se zadnje leto spogledujejo z mislijo o kampanji na Kickstarterju. V kolikor bo kampanja, ki se bo začela v začetku septembra, uspešna, bodo zgornji podporniki (t.i. early birds) prejeli svoje Wariki blazine še letos oziroma prihodnjo pomlad. Trenutno jasno začrtanih ciljev še nimajo, predvidevajo pa, da si bodo zastavili cilj med 50 tisoč in 70 tisoč evri. Prav tako še ne more potrditi cene na Kickstarterju oziroma tiste v prosti prodaji, saj še čakajo na ponudbe. Zanimanja je nekaj, trenutno je v dogovorih z dvema fizičnima trgovinama in nekaj spletnimi.

Razvoj tudi s pomočjo drugih podjetnikov

Produkt, ki se je razvijal deloma z lastnim vložkom, deloma z vložkom podjetnikom, ki jih Volčič opiše za tiste, ki imajo posluh za startupe v začetni fazi, bo, takšna želja je, nastajal v Sloveniji. No, vrat iz tujine še ne želijo zapreti, zato pregledujejo ponudbe onstran naših meja. »Naša ciljna publika so ljudje, ki radi uživajo v naravi in na plaži,« medtem ko si na Kickstarterju obetajo največ podpore iz ZDA, Avstralije, Španije, Italije in Francije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje