YouTube predstavlja nova orodja za urejanje komentarjev

Z novimi orodji, ki jih je pred kratkim predstavil YouTube, se bodo avtorji videov lažje borili proti sovražnemu govoru in zlorabam ter ustvarjali bolj povezane skupnosti. YouTube tako ponovno poudarja svoj cilj ustvarjanja varne in pozitivne platforme za vse.
YouTube predstavlja nova orodja za urejanje komentarjev

YouTube se z novimi orodji bori proti trolom in ustvarja bolj povezano skupnost. (Vir slike: Pixabay)

Skrbniki kanalov na platformi za predvajanje video posnetkov bodo lahko po novem poudarili pozitivne, zabavne ali pomembne komentarje in jih »pripeli« na vrh seznama komentarjev. Podobno funkcijo že poznata družabni omrežji Twitter in Facebook. Druge komentarje svojih oboževalcev bodo avtorji lahko označili s srčki (kot na primer na Twitterju in Instagramu), hkrati pa bodo lahko bolj poudarili svoje komentarje, saj bodo njihova imena zapisana z drugo barvo.

Predstavnica podjetja Courtney Lessard je v blogu zapisala, da se v podjetju YouTube zavedajo, da imajo komentarji ključno vlogo pri ohranjanju in poglabljanju odnosov med avtorji in njihovo ciljno publiko, zato si prizadevajo, da bi bila komunikacija vedno bolj preprosta in osebna.

Nove funkcije tako nadgrajujejo prizadevanja YouTuba, da bi avtorjem pomagali pri ustvarjanju skupnosti in oblikovanju primernega tona komunikacije, saj komentarji na tej platformi že dolgo veljajo za neurejene in težko obvladljive.

Že sedaj so avtorjem na voljo moderatorji, zaupanja vredni obiskovalci njihovih kanalov, ki jim pomagajo pri odstranjevanju neprimernih in nezaželenih komentarjev. Prav tako lahko oblikujejo seznam neprimernih besed in besednih zvez – tako se komentarji, ki jih vsebujejo, sploh ne prikažejo pod njihovimi posnetki.

Nova funkcija, ki je še v fazi testiranja, bo uporabnikom tudi omogočala, da bodo označili potencialno neprimerne komentarje. Na takšne komentarje bodo skrbnike kanalov opozarjali tudi posebni algoritmi, ki bodo pregledovali nove objave. Skrbniki oziroma avtorji pa se bodo lahko odločili, ali želijo označene komentarje odobriti, skriti ali prijaviti.

Čeprav gre za manjše spremembe, je to korak v pravo smer, saj si tako avtorji videov kot uporabniki platforme YouTube želijo, da bi bili na njej dobrodošli vsi.

Viri: Mashable, The Next Web

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje