BLOG MARKETING DELAVNICA

Za širitev v 60 držav je Sigfox prejel 160 milijonov dolarjev

Francoski IoT startup Sigfox je prejel investicijo v višini 160 milijonov dolarjev. Ta mu bo omogočila nadaljnjo širitev. Startup, ki deluje na IoT področju, je skupaj zbral že 300 milijonov dolarjev tveganega kapitala.
Za širitev v 60 držav je Sigfox prejel 160 milijonov dolarjev

V Sigfoxo omrežje je priključenih že več kot 10 milijonov napravic (Vir slike: Startupstockphotos).

Startup Sigfox je danes eden od najbolj vročih franconskih startupov, ki je lačen svetovnega uspeha. Skupaj je zbral skoraj 300 milijonov dolarjev tveganega kapitala, trenutno pa se njegovo storitev uporablja v kar 26 državah. Startup, ki ameriškim medijem ni želel sporočiti ocene valuacije, naj bi bil po mnenju virov, ki so se razgovorili za TechCrunch, vreden okoli 637 milijonov dolarjev.

Do leta 2018 se bo Sgifox po trenutnih napovedih razširil na 60 držav in dosegel dobičkonosnost.

V njegovem omrežju naj bi bilo že vsaj 10 milijonov povezanih napravic (še en mesec nazaj jih je bilo 8 milijonov), ki jih uporablja 358 milijonov ljudi. Investicija bo namenjena širitvi. Cilj je 60 držav do leta 2018. K hitri širitvi prispeva tudi cena – en evro na napravo na mesec.

Nova investicijska injekcija prihaja manj kot dve leti po 115-milijonski investiciji. To je bila tudi najvišja vsota investicije v obliki tveganega kapitala v Franciji. Pozneje jo je presegel startup BlaBlaCar, ki je zbral 200 milijonov.

Vanj so investirala imena, kot so Salesforce, Total, soustanovitelj Parrota Henri Seydoux, Alto Invest, Swen CP in Tamer Group. V tej rundi so sodelovali tudi nekateri prejšnji investitorji. Bpifrance, Elliot, Intel Capital, Air Liquide, Idinvest Partners in Ixo.

Sigfox je nastal pred petimi leti in do danes ustvaril mogočno komunikacijsko mrežo, ki omogoča povezanim napravicam pošiljanje kratkih sporočil. Nanjo lahko priključimo hladilnike in ostale gospodinjske naprave, tudi ulično razsvetljavo. Mreža mu omogoča delovanje tudi ob zmanjšani moči, kar pomeni, da lahko uporabniki inštalirajo več naprav za nižje stroške. Poleg tega ne zahtevajo dodatnega polnjenja ali baterij po določenem času.

Ideja startupa je spodbujanje masovne proizvodnje povezanih napravic za večje, industrijske igralce, vlado in ostale večje organizacije, ki jim omogoča spremljanje in zbiranje čim več podatkov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje