BLOG MARKETING DELAVNICA

Zakaj lahko Twitter postane novi Yahoo

Twitter je nekoč veljal za posebno darilo tehnološki industriji. Pred skoraj tremi leti je to podjetje šlo na borzo. Danes pa je slika drugačna: število uporabnikov se ne povečuje kot na ostalih družabnih omrežjih. Vse bolj se govori o prodaji podjetja. To je prava odločitev, pravijo analitiki.
Zakaj lahko Twitter postane novi Yahoo

Twitter, na čelu katerega je Jack Dorsey, vse intenzivneje razmišlja o prodaji (Vir slike: YouTube).

Podobno zgodbo pri tehnoloških podjetjih smo že videli. Pravzaprav ga lahko zlahka postavimo ob bok Yahooju, je prepričan ameriški novinar Steve Kovach. Fluktuacija direktorjev, ki nimajo prave usmeritve, je ena od vzporednic med podjetjema. Twitter, ki se je predstavljal kot mogočna platforma, je bil pred leti v očeh mnogih prihodnost interneta, ki pa se je znašel v krizi identitete in z vprašljivo strategijo za rast.

Twitter zavajal delničarje

Twitterjevo vodstvo si dolgo ni priznalo slabih razmer. Na letnih dogodkih je delničarjem obljubljalo rast, besedam primerno je rasla tudi vrednost delnic. Obljube niso postale resničnost, zato ni presenetljiva tožba, ki je pred dnevi prispela na naslov podjetja. Toži ga eden od delničarjev, ki trdi, da je družabno omrežje zavajalo delničarje glede svoje rasti. Twitter je namreč novembra 2014 obljubil rast mesečno aktivnih uporabnikov na 550 milijonov v srednjeročnem pogledu, v dolgoročnem pa kar na milijardo. Februarja prihodnje leto je bilo podjetje še bolj optimistično in z obljubami povzročilo 17-odstotno rast delnic v zgolj enem dnevu. Pogled na današnje številke pa kaže, da ima zgolj 313 milijonov aktivnih uporabnikov.

Zgodba večletne stagnacije se konča z obupano prodajo

Če se podjetje ne bo kmalu prodalo, Twitter tvega podobno usodo kot Yahoo: večletno stagnacijo, obdobje, v katerem ne bo prišlo do napredka, fokus podjetja pa bo usmerjen na vse tisto, kar s pravim poslom nima prav nobene veze. Zgodba se konča z obupano prodajo majhnega dela podjetja, katerega vrednost je zanemarljiva, je prepričan Kovach.

Ravno v tem času Twitterjevci vse bolj razmišljajo o prodaji. Govora je o 30 milijardah dolarjev. Za primerjavo, Yahoo je nekoč posedoval delež trga, vreden kar 125 milijard dolarjev, pa je letos v roke Verizona pristal za 4,8 milijard dolarjev. To je le osem let potem ko je Microsoft zanj ponudil 42 milijard dolarjev. Ponudba, ki jo je Yahoojevo vodstvo trmasto zavrnilo.

Odpuščanja in prestrukturiranje ne more prinesti rasti

Vodstvo Twitterja, predvsem Jack Dorsey bo označeno za pravega hazarderja, če ne pristane na prodajo in znova poskuša rešiti stvari na lastno pest. The New York Times omenja še eno možnost poleg prodaje – prestrukturiranje, ki bi lahko pomenilo tudi vnovično odpuščanje in odcepitev mobilne oglaševalske platforme MoPub in storitve Vine. Čez podobne korake je Twitter v preteklosti že šel. Kakšen je bil učinek? Z vidika povečanja števila uporabnikov prav nikakršen. Zato Kovach meni, da je Yahoo prava lekcija. Številni vali odpuščanj in nenehna prestrukturiranja ne morejo prinesti rasti.

Moči in vpliva ne moremo zanikati

Kljub številnim težavam, Twitter ohranja privlačno prednost. Orodje, ki zajema novice, privlači zvezdnike, svetovne voditelje, aktiviste, oglaševalce. V njem so podatki, zanimivi za največja podjetja, kot sta Google in Salesforce. Nihče ne more zanikati njegove moči in vpliva, kljub vse manjši bazi aktivnih uporabnikov.

Kultura podjetja je vedno slonela na ponosu, morda je zato tudi zavrnilo ponudbo Facebooka, ki jo je podal ob svojih začetkih. Medtem ko Dorsey, eden od soustanoviteljev podjetja, nima večinskega odločevalskega deleža (kot ga imajo Mark Zuckerberg, Larry Page in Sergey Brin), postaja vse večje vprašanje, kako dojemljiv je do ideje o prodaji deleža in podjetja.

Prihodnost podjetja ni odvisna le od same odločitve vodstva, temveč tudi od kupca. Kakšna bo njegova vizija, bo ohranil družabno omrežja, dodal funkcionalnosti ali pa le izkoristil bogato bazo podatkov? Kovach je prepričan, da je Yahoojevo izgubljeno desetletje Twitterjeva prihodnost.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje