Zakaj vas morajo vplivneži družabnih omrežij zanimati?

Avtor Maruša Žibert — 12.05.2016
Komentiraj!
Vplivneži na družabnih omrežjih so dandanes dobili takšno vlogo, kot jo imajo naši prijatelji in družinski člani. Gre za popolne tujce, ki jim zaupamo toliko kot svojim najbližjim prijateljem. Se ukvarjate s spletno prodajo? Potem vas vplivneži morajo zanimati.
Zakaj vas morajo vplivneži družabnih omrežij zanimati?

Vplivnežem uporabniki spleta in družabnih omrežij zaupajo. Toliko kot svojim prijateljem, pravi Twitter (Vir slike: Bigstock).

Vplivneži (t.i. influencers) se na spletu pojavljajo v različnih oblikah. Lahko so blogerji, stranke, tudi novinarji in zaposleni. Ne govorimo o zvezdnikih, temveč o povsem običajnih osebah, ki so izredno aktivne na družabnih omrežjih, s svojimi objavami pa puščajo velik pečat na svoje sledilce in oboževalce. Ti vplivneži so si namreč na svojem področju že ustvarili ugled, njihovi sledilci pa jim popolnoma zaupajo.

Zakaj so vplivneži pomembni?

Temu spoznanju se je pridružil tudi Twitter, ki je razvozlal uganko, kako vplivneži vplivajo na sledilčeve nakupne navade. Za raziskavo, ki jo je izvedel s pomočjo raziskovalnega podjetja Annalect, je vsak četrti anketirani priznal, da je že kupil izdelek prek spleta, potem ko ga je videl v uporabi pri enem od vplivnežev na omrežjih, kot so Instagram, Vine, Twitter ali YouTube. Da bi blagovne znamke dosegle večje število potrošnikov in jih navdušile nad svojimi izdelki, se vse bolj povezujejo s tovrstnimi zvezdami družabnih platform.

Dobra novica za oglaševalce!

Anketiranci so razkrili tudi, da so vsebino, ki jo je objavil vplivnež, delili na spletu naprej, teh je bilo 20 odstotkov, tretjina milenijcev pa je vplivnežu začelo slediti na Twitterju ali Vineu. In kar je najpomembnejše za oglaševalce: polovica anketirancev povsem zaupa produktu, ki ga priporoči eden od zvezd družabnih omrežij. »Ljudje spremljajo vsebino na mobilnih telefonih, berejo, kaj pravijo vplivneži in o tem govorijo svojim prijateljem,« meni Twitterjev podpredsednik za raziskavo trga Jeffrey Graham.

Je vplivnežev dovolj tudi za moj posel?

Kako najti pravega vplivneža? Če se ukvarjate s spletno prodajo ali pa pripravljate na kampanjo na eni od platform za množično financiranje, začnite spremljati vplivneže. Morda se kaj kmalu med vami razvije sodelovanje, ki vam bo odprlo številna vrata v poslu.

Po podatkih agencije Niche število teh iz leta v leto narašča. Na vseh področjih. Tako je na primer v zgolj enem letu baza vplivnežev, ki so jo ustvarili sami, zrasla iz 6 na 25 tisoč. Zato skrbi, da ne bi našli pravega ni. Tudi med Slovenci je vplivnežev vse več.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!