Zakaj vas morajo vplivneži družabnih omrežij zanimati?

Vplivneži na družabnih omrežjih so dandanes dobili takšno vlogo, kot jo imajo naši prijatelji in družinski člani. Gre za popolne tujce, ki jim zaupamo toliko kot svojim najbližjim prijateljem. Se ukvarjate s spletno prodajo? Potem vas vplivneži morajo zanimati.
Kako lead generation postane lead nurturing

Veste, česa si želi vaša stranka? Spoznajte jo! (Vir slike: Bigstockphoto)

Vplivneži (t.i. influencers) se na spletu pojavljajo v različnih oblikah. Lahko so blogerji, stranke, tudi novinarji in zaposleni. Ne govorimo o zvezdnikih, temveč o povsem običajnih osebah, ki so izredno aktivne na družabnih omrežjih, s svojimi objavami pa puščajo velik pečat na svoje sledilce in oboževalce. Ti vplivneži so si namreč na svojem področju že ustvarili ugled, njihovi sledilci pa jim popolnoma zaupajo.

Zakaj so vplivneži pomembni?

Temu spoznanju se je pridružil tudi Twitter, ki je razvozlal uganko, kako vplivneži vplivajo na sledilčeve nakupne navade. Za raziskavo, ki jo je izvedel s pomočjo raziskovalnega podjetja Annalect, je vsak četrti anketirani priznal, da je že kupil izdelek prek spleta, potem ko ga je videl v uporabi pri enem od vplivnežev na omrežjih, kot so Instagram, Vine, Twitter ali YouTube. Da bi blagovne znamke dosegle večje število potrošnikov in jih navdušile nad svojimi izdelki, se vse bolj povezujejo s tovrstnimi zvezdami družabnih platform.

Dobra novica za oglaševalce!

Anketiranci so razkrili tudi, da so vsebino, ki jo je objavil vplivnež, delili na spletu naprej, teh je bilo 20 odstotkov, tretjina milenijcev pa je vplivnežu začelo slediti na Twitterju ali Vineu. In kar je najpomembnejše za oglaševalce: polovica anketirancev povsem zaupa produktu, ki ga priporoči eden od zvezd družabnih omrežij. »Ljudje spremljajo vsebino na mobilnih telefonih, berejo, kaj pravijo vplivneži in o tem govorijo svojim prijateljem,« meni Twitterjev podpredsednik za raziskavo trga Jeffrey Graham.

Je vplivnežev dovolj tudi za moj posel?

Kako najti pravega vplivneža? Če se ukvarjate s spletno prodajo ali pa pripravljate na kampanjo na eni od platform za množično financiranje, začnite spremljati vplivneže. Morda se kaj kmalu med vami razvije sodelovanje, ki vam bo odprlo številna vrata v poslu.

Po podatkih agencije Niche število teh iz leta v leto narašča. Na vseh področjih. Tako je na primer v zgolj enem letu baza vplivnežev, ki so jo ustvarili sami, zrasla iz 6 na 25 tisoč. Zato skrbi, da ne bi našli pravega ni. Tudi med Slovenci je vplivnežev vse več.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: