Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Slovenci smo dobrodelen narod, zato ni presenetljivo, da je zaživela naša prva platforma za množično dobrodelnost. Chariyo podpornikom omogoča, da z ogledom oglasa namenijo en evro za dobrodelni projekt po njihovi izbiri.
Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Sredstva na platformi Chariyo trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.(Vir slike: Chariyo).

Darovanje na platformi Chariyo je povsem brezplačno, in sicer prek ogleda oglasa enega od sodelujočih podjetij. Ta nato v zameno daruje za dobrodelni projekt po izbiri uporabnika. »Sredstva prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. Oglaševalski denar na nek način spreminjamo v dobrodelnega,« pojasnjuje David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa. »Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res.

Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni en evro za nekaj dobrega,« poudarja podjetnik, ki je skupaj s preostalimi petimi člani ekipe Chariyo prepričan, da smo lahko dobrodelni tudi v digitalni dobi.

Komu lahko pomagate do boljših korakov?

Sredstva trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.

Platforma, ki jo je Černuta razvil s prijateljem iz Nizozemske, bo v kratkem objavila še projekte Gasilske zveze Slovenije, Slovenskega karitasa, Zveze Sonček in Rdečih noskov – klovni zdravniki. Preden je platforma zaživela smo se pogovarjali z Davidom Černuto. Vse potrebne informacije o Chariyu smo zbrali v članku Česar Kickstarter ne zmore, zmore slovenski Chariyo.

Podjetja, ki prepoznajo družbenokoristne projekte

Platformi pa so se pridružila tudi prva partnerska podjetja, ta namreč prispevajo sredstva za projekte: Remington, Fanta in Sanolabor. Direktor slednjega, Marko Bokal, meni, da lahko prek nje omogočijo posamezniku doživeti občutek zadovoljstva, »ko lahko nekomu, ki je pomoči potreben, nameni konkreten prispevek v denarju«. V prihodnje pričakujejo še več podjetij, ki bodo prepoznala prednosti takšnega načina dobrodelnosti.

Chariyo je že četrta platforma, ki je zaživela v Sloveniji v zadnjih mesecih. Nedavno je zaživela platforma StoryLink, na kateri lahko donatorji iz celega sveta prispevajo za nakup točno tistih dobrin, ki jih družina potrebuje. Sredi marca je z nekaj meseci zamude zaživela še platforma za množično investiranje, ki sliši na ime Conda (kako bo delovala platforma preberite v članku Novembra v Slovenijo prihaja platforma za množično investiranje), nekaj dni pozneje pa še prva slovenska platforma za množično financiranje Adrifund. Na njej lahko najdemo tudi projekt Coolio!, zgodbo katerega smo predstavili v članku Z vožnjo po opravkih do zaslužka. Ideja za platformo, ki je na las podobna Kickstarterju, je nastala pred dvema letoma. Več pa v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje