Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Slovenci smo dobrodelen narod, zato ni presenetljivo, da je zaživela naša prva platforma za množično dobrodelnost. Chariyo podpornikom omogoča, da z ogledom oglasa namenijo en evro za dobrodelni projekt po njihovi izbiri.
Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Sredstva na platformi Chariyo trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.(Vir slike: Chariyo).

Darovanje na platformi Chariyo je povsem brezplačno, in sicer prek ogleda oglasa enega od sodelujočih podjetij. Ta nato v zameno daruje za dobrodelni projekt po izbiri uporabnika. »Sredstva prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. Oglaševalski denar na nek način spreminjamo v dobrodelnega,« pojasnjuje David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa. »Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res.

Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni en evro za nekaj dobrega,« poudarja podjetnik, ki je skupaj s preostalimi petimi člani ekipe Chariyo prepričan, da smo lahko dobrodelni tudi v digitalni dobi.

Komu lahko pomagate do boljših korakov?

Sredstva trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.

Platforma, ki jo je Černuta razvil s prijateljem iz Nizozemske, bo v kratkem objavila še projekte Gasilske zveze Slovenije, Slovenskega karitasa, Zveze Sonček in Rdečih noskov – klovni zdravniki. Preden je platforma zaživela smo se pogovarjali z Davidom Černuto. Vse potrebne informacije o Chariyu smo zbrali v članku Česar Kickstarter ne zmore, zmore slovenski Chariyo.

Podjetja, ki prepoznajo družbenokoristne projekte

Platformi pa so se pridružila tudi prva partnerska podjetja, ta namreč prispevajo sredstva za projekte: Remington, Fanta in Sanolabor. Direktor slednjega, Marko Bokal, meni, da lahko prek nje omogočijo posamezniku doživeti občutek zadovoljstva, »ko lahko nekomu, ki je pomoči potreben, nameni konkreten prispevek v denarju«. V prihodnje pričakujejo še več podjetij, ki bodo prepoznala prednosti takšnega načina dobrodelnosti.

Chariyo je že četrta platforma, ki je zaživela v Sloveniji v zadnjih mesecih. Nedavno je zaživela platforma StoryLink, na kateri lahko donatorji iz celega sveta prispevajo za nakup točno tistih dobrin, ki jih družina potrebuje. Sredi marca je z nekaj meseci zamude zaživela še platforma za množično investiranje, ki sliši na ime Conda (kako bo delovala platforma preberite v članku Novembra v Slovenijo prihaja platforma za množično investiranje), nekaj dni pozneje pa še prva slovenska platforma za množično financiranje Adrifund. Na njej lahko najdemo tudi projekt Coolio!, zgodbo katerega smo predstavili v članku Z vožnjo po opravkih do zaslužka. Ideja za platformo, ki je na las podobna Kickstarterju, je nastala pred dvema letoma. Več pa v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje