Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Slovenci smo dobrodelen narod, zato ni presenetljivo, da je zaživela naša prva platforma za množično dobrodelnost. Chariyo podpornikom omogoča, da z ogledom oglasa namenijo en evro za dobrodelni projekt po njihovi izbiri.
Prva slovenska platforma za množično dobrodelnost je tu!

Sredstva na platformi Chariyo trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.(Vir slike: Chariyo).

Darovanje na platformi Chariyo je povsem brezplačno, in sicer prek ogleda oglasa enega od sodelujočih podjetij. Ta nato v zameno daruje za dobrodelni projekt po izbiri uporabnika. »Sredstva prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. Oglaševalski denar na nek način spreminjamo v dobrodelnega,« pojasnjuje David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa. »Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res.

Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni en evro za nekaj dobrega,« poudarja podjetnik, ki je skupaj s preostalimi petimi člani ekipe Chariyo prepričan, da smo lahko dobrodelni tudi v digitalni dobi.

Komu lahko pomagate do boljših korakov?

Sredstva trenutno zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, in sicer Ustanova za pediatrično kliniko, ki zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.

Platforma, ki jo je Černuta razvil s prijateljem iz Nizozemske, bo v kratkem objavila še projekte Gasilske zveze Slovenije, Slovenskega karitasa, Zveze Sonček in Rdečih noskov – klovni zdravniki. Preden je platforma zaživela smo se pogovarjali z Davidom Černuto. Vse potrebne informacije o Chariyu smo zbrali v članku Česar Kickstarter ne zmore, zmore slovenski Chariyo.

Podjetja, ki prepoznajo družbenokoristne projekte

Platformi pa so se pridružila tudi prva partnerska podjetja, ta namreč prispevajo sredstva za projekte: Remington, Fanta in Sanolabor. Direktor slednjega, Marko Bokal, meni, da lahko prek nje omogočijo posamezniku doživeti občutek zadovoljstva, »ko lahko nekomu, ki je pomoči potreben, nameni konkreten prispevek v denarju«. V prihodnje pričakujejo še več podjetij, ki bodo prepoznala prednosti takšnega načina dobrodelnosti.

Chariyo je že četrta platforma, ki je zaživela v Sloveniji v zadnjih mesecih. Nedavno je zaživela platforma StoryLink, na kateri lahko donatorji iz celega sveta prispevajo za nakup točno tistih dobrin, ki jih družina potrebuje. Sredi marca je z nekaj meseci zamude zaživela še platforma za množično investiranje, ki sliši na ime Conda (kako bo delovala platforma preberite v članku Novembra v Slovenijo prihaja platforma za množično investiranje), nekaj dni pozneje pa še prva slovenska platforma za množično financiranje Adrifund. Na njej lahko najdemo tudi projekt Coolio!, zgodbo katerega smo predstavili v članku Z vožnjo po opravkih do zaslužka. Ideja za platformo, ki je na las podobna Kickstarterju, je nastala pred dvema letoma. Več pa v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

Pred časom sta Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in Direktorat za informacijsko družbo Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije v okviru evropskega projekta ERUDITE pripravila zasnovo platforme nacionalne referenčne FabLab mreže. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Investicije so pomemben dejavnik gospodarske rasti. Tuje neposredne investicije nacionalni ekonomiji pomagajo ustvarjati nova delovna mesta, zmanjšati brezposelnost ter razvijati nova znanja in tehnologijo. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje