Želim si več ogledov svojega LinkedIn profila!

Uredili ste svoj LinkedIn profil, zdaj pa vneto brskate po svojih kontaktih. Naleteli ste tudi na takšne, katerih profili se uvrščajo med odstotek najbolj gledanih profilov na svetu. Pripravili smo nekaj nasvetov, kako izboljšati vidnost profila.
Želim si več ogledov svojega LinkedIn profila!

Zbrali smo sedem napotkov, kako si lahko izboljšamo vidnost in s tem število ogledov svojega LinkedIn profila (Vir slike: YouTube).

Družabna omrežja že dolgo niso rezervirana zgolj za prijatelje in družino. LinkedIn omogoča gradnjo osebne blagovne znamke kot tudi znamke podjetja. Tokrat se bomo osredotočili na prvo možnost.

Ena najbolj posebnih funkcij LinkedIna je t.i. Endorsement. Gre za funkcijo, ki uporabnikom omogoča, da potrdijo vaše spretnosti ali pa vas priporočijo. S temi priporočili boste povečali svojo kredibilnost. Endorsement dajte tudi svojim prijateljem in znancem. Tako boste z njimi ohranili svojevrsten stik.

Ustvarite prilagojen URL profila

LinkedIn nam daje možnost, da oblikujemo URL tako, da ta vključuje naše ime in priimek. URL uredimo z naslednjimi koraki: na zavihku Profile, ki se nahaja na zgornjem levem delu našega pogleda na Linkedin, izberemo Edit Profile. Prikazala se bo vaša fotografija, ob njej pa vaši podatki. Pod njo se bo izpisal tudi URL. V našem primeru je to https://si.linkedin.com/in/imepriimek. Če se z miško postavite na omenjeni URL, boste na njegovem desnem koncu opazili ikono za nastavitve. Kliknite nanjo. S to potezo bomo ugotovili, ali je vaš profil javen. V kolikor je javen, lahko spremenimo URL. LinkedIn vas bo preusmeril na vaš profil, kjer lahko na desni strani, na delu »Your public profile URL«, uredite URL. Spremembo ob koncu še shranite.

Optimizirajte svoj profil za lažje iskanje

Družabna omrežja delujejo podobno kot spletni iskalniki, zato je pomembno, da optimiziramo svoj profil. V ta namen uporabimo relevantne ključne besede skozi celotno vsebino profila. Povežite ga tudi s svojim blogom, če ga pišete, in z drugimi družabnimi omrežji. To lahko uredite na zavihku Profile, kjer izberete Edit Profile in nato Contact Info (ta se nahaja pod številko, ki predstavlja številko povezav, ki ste jih ustvarili). Izberite Other. Pod Contact Info lahko dodate tudi svoj elektronski naslov, telefonsko številko ali fizični naslov, na katerem ste dosegljivi.

LinkedIn je namenjen ustvarjanju novih stikov, zato je pomembno, da svoj profil opremimo s fotografijo. S tem boste sebe oziroma svoj profil humanizirali.

Fotografija je na LinkedInu nujna! Izberite profesionalno fotografijo (Vir slike: YouTube).

Prosite za predstavitev

LinkedIn nudi enostavno pot za spoznavanje novih ljudi, brez nerodnih hladilnih klicev ali elektronskih sporočil. V kolikor ste do osebe, ki si jo želite spoznati le korak (oziroma eno znanstvo) daleč, izberite možnost Get Introduced. Izberite osebo, ki si jo želite spoznati in navedite razlog, zakaj.

Uvozite stike

Veste, da vam LinkedIn omogoča uvoz stikov iz elektronskega predala?

Pridružite se LinkedIn skupinam. Pridružitev ima številne prednosti: aktualno vsebino iz vašega področja, možnost pošiljanja sporočil članom, s katerimi niste v direktnem stiku na LinkedInu, dopušča tudi možnost deljenja lastne vsebine med preostalimi člani.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,