Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

Ameriško podjetje Sovrn je novi lastnik blogerskih orodij in mreže uporabnikov, pod katero se je podpisalo slovensko-ameriško podjetje Zemanta. Produkt, ki je nastal leta 2007, je zajemal pametne pomočnike, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin.
Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

“Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela,” pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante (na sliki, vir slike: YouTube).

To je bil tudi Zemantin prvi produkt. »Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. V letu 2016 se zdi ideja še bolj sodobna kot tedaj. Storitve, kot so Siri in Echo, kažejo nove možnosti računalniško-človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov,« pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante.

Od 12 potencialnih kupcev, trije izkazali interes

Leta 2014, ko so spremenili poslovno strategijo, so začeli tipati po trgu, »a se ni nič premaknilo do letošnje pomladi«. Takrat pa so začeli proces s kupcem, to je ameriški Sovrn. »Ko smo se prvič lotili prodaje, smo naslovili 12 potencialnih kupcev, od katerih so trije, med njimi tudi Sovrn, izkazali interes. Izkazalo se je, da ni bil pravi čas, zato smo proces zamrznili in letos spomladi nadaljevali s končnim kupcem,« pripoveduje Boštjan Špetič, tudi soustanovitelj Zemante.

Kaj svetuje soustanovitelj Zemante?

Pogajanja in ostale povezane stvari so skupaj trajale tri mesece, kar je po njegovem mnenju precej hitro. »Če ne bi bile obe strani tako pragmatične v procesu, bi zlahka trajalo šest mesecev,« doda sogovornik. Pravi, da morajo biti podjetniki v takšni situaciji predvsem pazljivi in nenehno iskati procesne kompromise in bližnjice, ter preprečiti, da bi jih kupci stisnili v kot.

Sovrn, ki je postal novi lastnik Zemantinih blogerskih orodij, je partner približno 80 tisoč neodvisnim spletnim stranem in založnikom. »Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti. Navdušeni smo, ker se bodo blogerska orodja po okrijem Sovrna razvijala naprej.«

Kaj sledi prodaji?

Kaj pa prodaja pomeni za Zemantine zaposlene in uporabnike? Zaposleni na projektu bodo še naprej delali na Zemanti in pomagali novemu lastniku izobraziti lastne kadre za prevzem tehnologije, ki bo tudi sam vložil dodatna sredstva v razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. »Uporabniki Zemantinih orodij, kot sta Editorial Assistant in Related Content, bodo lahko kmalu uporabljali izboljšane produkte,« napovedujeta. Koliko je podjetje iz Colorado odštelo za njihova orodja, ne razkrivata.

Zemanta se bo zdaj v celoti posvetila svoji novi platformi Zemanta One. »Oglaševalci potrebujejo predvidljiv in učinkovit način za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje,« meni Špetič.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje