Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

Ameriško podjetje Sovrn je novi lastnik blogerskih orodij in mreže uporabnikov, pod katero se je podpisalo slovensko-ameriško podjetje Zemanta. Produkt, ki je nastal leta 2007, je zajemal pametne pomočnike, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin.
Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

“Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela,” pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante (na sliki, vir slike: YouTube).

To je bil tudi Zemantin prvi produkt. »Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. V letu 2016 se zdi ideja še bolj sodobna kot tedaj. Storitve, kot so Siri in Echo, kažejo nove možnosti računalniško-človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov,« pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante.

Od 12 potencialnih kupcev, trije izkazali interes

Leta 2014, ko so spremenili poslovno strategijo, so začeli tipati po trgu, »a se ni nič premaknilo do letošnje pomladi«. Takrat pa so začeli proces s kupcem, to je ameriški Sovrn. »Ko smo se prvič lotili prodaje, smo naslovili 12 potencialnih kupcev, od katerih so trije, med njimi tudi Sovrn, izkazali interes. Izkazalo se je, da ni bil pravi čas, zato smo proces zamrznili in letos spomladi nadaljevali s končnim kupcem,« pripoveduje Boštjan Špetič, tudi soustanovitelj Zemante.

Kaj svetuje soustanovitelj Zemante?

Pogajanja in ostale povezane stvari so skupaj trajale tri mesece, kar je po njegovem mnenju precej hitro. »Če ne bi bile obe strani tako pragmatične v procesu, bi zlahka trajalo šest mesecev,« doda sogovornik. Pravi, da morajo biti podjetniki v takšni situaciji predvsem pazljivi in nenehno iskati procesne kompromise in bližnjice, ter preprečiti, da bi jih kupci stisnili v kot.

Sovrn, ki je postal novi lastnik Zemantinih blogerskih orodij, je partner približno 80 tisoč neodvisnim spletnim stranem in založnikom. »Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti. Navdušeni smo, ker se bodo blogerska orodja po okrijem Sovrna razvijala naprej.«

Kaj sledi prodaji?

Kaj pa prodaja pomeni za Zemantine zaposlene in uporabnike? Zaposleni na projektu bodo še naprej delali na Zemanti in pomagali novemu lastniku izobraziti lastne kadre za prevzem tehnologije, ki bo tudi sam vložil dodatna sredstva v razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. »Uporabniki Zemantinih orodij, kot sta Editorial Assistant in Related Content, bodo lahko kmalu uporabljali izboljšane produkte,« napovedujeta. Koliko je podjetje iz Colorado odštelo za njihova orodja, ne razkrivata.

Zemanta se bo zdaj v celoti posvetila svoji novi platformi Zemanta One. »Oglaševalci potrebujejo predvidljiv in učinkovit način za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje,« meni Špetič.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje