Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

Avtor Maruša Žibert — 14.09.2016
Komentiraj!
Ameriško podjetje Sovrn je novi lastnik blogerskih orodij in mreže uporabnikov, pod katero se je podpisalo slovensko-ameriško podjetje Zemanta. Produkt, ki je nastal leta 2007, je zajemal pametne pomočnike, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin.
Zemanta: Čas ob prvem poskusu prodaje ni bil pravi

"Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela," pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante (na sliki, vir slike: YouTube).

To je bil tudi Zemantin prvi produkt. »Ko smo leta 2007 ustanovili Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. V letu 2016 se zdi ideja še bolj sodobna kot tedaj. Storitve, kot so Siri in Echo, kažejo nove možnosti računalniško-človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov,« pravi Andraž Tori, soustanovitelj Zemante.

Od 12 potencialnih kupcev, trije izkazali interes

Leta 2014, ko so spremenili poslovno strategijo, so začeli tipati po trgu, »a se ni nič premaknilo do letošnje pomladi«. Takrat pa so začeli proces s kupcem, to je ameriški Sovrn. »Ko smo se prvič lotili prodaje, smo naslovili 12 potencialnih kupcev, od katerih so trije, med njimi tudi Sovrn, izkazali interes. Izkazalo se je, da ni bil pravi čas, zato smo proces zamrznili in letos spomladi nadaljevali s končnim kupcem,« pripoveduje Boštjan Špetič, tudi soustanovitelj Zemante.

Kaj svetuje soustanovitelj Zemante?

Pogajanja in ostale povezane stvari so skupaj trajale tri mesece, kar je po njegovem mnenju precej hitro. »Če ne bi bile obe strani tako pragmatične v procesu, bi zlahka trajalo šest mesecev,« doda sogovornik. Pravi, da morajo biti podjetniki v takšni situaciji predvsem pazljivi in nenehno iskati procesne kompromise in bližnjice, ter preprečiti, da bi jih kupci stisnili v kot.

Sovrn, ki je postal novi lastnik Zemantinih blogerskih orodij, je partner približno 80 tisoč neodvisnim spletnim stranem in založnikom. »Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti. Navdušeni smo, ker se bodo blogerska orodja po okrijem Sovrna razvijala naprej.«

Kaj sledi prodaji?

Kaj pa prodaja pomeni za Zemantine zaposlene in uporabnike? Zaposleni na projektu bodo še naprej delali na Zemanti in pomagali novemu lastniku izobraziti lastne kadre za prevzem tehnologije, ki bo tudi sam vložil dodatna sredstva v razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. »Uporabniki Zemantinih orodij, kot sta Editorial Assistant in Related Content, bodo lahko kmalu uporabljali izboljšane produkte,« napovedujeta. Koliko je podjetje iz Colorado odštelo za njihova orodja, ne razkrivata.

Zemanta se bo zdaj v celoti posvetila svoji novi platformi Zemanta One. »Oglaševalci potrebujejo predvidljiv in učinkovit način za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje,« meni Špetič.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice