14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti.
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Prednosti posebnih ponudb:

  • hitro in preprosto jih implementiramo v spletno trgovino,
  • preproste so za merjenje,
  • z njimi lahko povečamo število pridobljenih potencialnih kupcev,
  • spodbudimo stopnjo zvestobe kupcev.

Slabosti posebnih ponudb:

  • manjšajo profitabilnost,
  • negativno vplivajo na blagovno znamko,
  • nižja stopnja nakupov v času, ko ni posebnih ponudb, ker obiskovalci čakajo na popuste,
  • pridobitev cenovno občutljivih kupcev,
  • možnost zmanjšanja povprečne višine nakupa.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Katere tipe ponudb poznamo?

Določen odstotek popusta

To je najpogostejši način, ki ga uporabljamo na spletni strani/trgovini. Lahko določimo nizek popust od 5 do 10 odstotkov, za pridobivanje kupcev tudi do 25 odstotkov. Ko se želimo znebiti določenih izdelkov, pa cene tudi prepolovimo.

Brezplačna dostava

Stroški dostave so pogosto omenjeni kot vzrok, da uporabniki spletnega nakupa ne zaključijo. Ta način se pogosto uporablja v kombinaciji z minimalno vsoto naročila.

Brezplačno darilo

To je odličen način za dodajanje vrednosti nakupa in povečanje povprečne višine nakupa.

Kdaj in kako uporabiti ponudbe?

Oglejmo si najpogostejše načine za uporabo posebnih ponudb.

1. Tedenske in mesečne ponudbe

Tedenske in mesečne ponudbe so klasičen način za povečanje prodaje. Mnogokrat se uporabljajo na koncu meseca ali četrtletja, da dosežemo zastavljene cilje.

2. Ponudbe pred lansiranjem

Ponudbe pred lansiranjem so učinkovite za povečanje prometa in dvigovanje interesa po novo lansiranem izdelku/storitvi.

3. Sezonske ponudbe

Božič in novo leto sta najpomembnejša praznika v letu za spletne trgovce. Za ugodnosti lahko izkoristimo tudi manjše praznike (na primer valentinovo, dan žena in podobne).

4. Ponudbe za nedokončane nakupe

Kar do 70 % spletnih nakupov se ne zaključi, zato so takšne ponudbe lahko učinkovite taktike za ponovno pridobivanje obiskovalcev na spletno stran. Pri tem nam lahko pomaga remarketing.

5. Ponudba ob prijavi na e-novice

Grajenje baze potencialnih kupcev je zelo pomembno, zato je to odličen način za spodbujanje prodaje. V zameno za e-mail naslov, ki ga lahko nadalje uporabimo za komercialne namene, tako obiskovalcu spletne strani ponudimo posebno ugodnost.

6. Ponudbe za všečke, komentarje in deljenja

Nagraditi uporabnike za dobro besedo o nas na družabnih omrežjih je dober način za poceni marketing od ust do ust.

7. Ponudbe za priporočila

Potencialni kupci pri nakupovanju najbolj zaupajo prijateljem in družini, zato so ugodnosti za priporočila odličen način za povečanje prodaje. Lahko ponudimo ugodnost tistemu, ki nas priporoči, tistemu, ki dobi priporočilo, ali obema.

8. Ponudba za prvi nakup

Če želimo povečati število kupcev, je ponudba za prvi nakup zagotovo način, da pritegnemo še več novih.

9. Ponudba za določen znesek nakupa

Da spodbudimo stranke k večjim nakupom, jim ponudimo ugodnost.

10. Ekskluzivne ponudbe

Posebne ponudbe za določene kanale, kjer želimo spodbuditi nakupovanje (na primer za sledilce na LinkedInu).

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

11. Ponudbe za zveste kupce

Če želite izboljšati ali poglobiti odnos z zvestimi kupci, jim pripravite posebno ponudbo, ki jo pošljete po e-mailu ali z avtomatskim sporočilom, ki se generira ob določeni vsoti nakupov.

12. Ponudba pred izhodom iz spletne trgovine

Ko želi obiskovalec zapustiti spletno trgovino, mu ponudite ugodnost v obliki pojavnega okna in ga spodbudite k nakupu.

13. Remarketing ponudba

Ponudbe za tiste, ki so na primer obiskali določen izdelek v spletni trgovini.

14. Ponudbe za mnenjske vodje

Posebna ponudba za znane blogerje (ali druge znane osebnosti), ki imajo razširjeno mrežo poznanstev, lahko močno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Mnogi bodo izdelek namreč raje kupili, če bo za znamko stala znana osebnost, ki jim je všeč.

Posebne ponudbe sicer niso primerne za vsako blagovno znamko. Če želimo zgraditi vrhunsko znamko, ne bomo ponujali popustov, ker lahko znižamo njeno psihološko vrednost. Upoštevati moramo torej marketinško strategijo blagovne znamke in imeti jasen cilj, zakaj smo ponudili določen popust.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki