25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej.
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del (Vir: Pixabay.com )

Primer uporabe ustrezne pristajalne strani

Mojca ima spletno trgovino z ženskimi oblačili in obutvijo. Odločila se je za Facebook oglaševanje, s katerimi bo tržila 3 kategorije izdelkov: škornje, plašče in krila.

Slaba praksa: ustvari 5 splošnih oglasov s povezavo na vstopno stran spletne trgovine (www.spletnatrgovinamojca.si).

Dobra praksa: pripravi 3 skupine oglasov, ki prodajajo škornje, plašče in krila, ter uporabnike usmeri na podstrani s temi izdelki (www.spletnatrgovinamojca.si/skornji, www.spletnatrgovinamojca.si/plasci, www.spletnatrgovinamojca.si/krila).

Preverite pristajalno stran naše delavnice Blog marketing >>

Kaj moramo vedeti, preden oblikujemo pristajalno stran?

Kaj je cilj pristajalne strani?

Kaj želite, da obiskovalec stori, ko obišče vašo pristajalno stran? Opravi spletni nakup? Izpolni obrazec? Se prijavi na e-novice? Prenese e-vodič? Prvi korak uspešne pristajalne strani je konkretno določen cilj.

Kdo so moji konkurenti?

Ugotovite, s kom tekmujete in kako lahko kopirate njihove metode. To ne pomeni, da dobesedno kopirate njihova besedila in podobno; če se izkaže, da uspevajo z določenim tržnim kanalom, pa lahko to preizkusite tudi sami.

Kdo so moji ciljni kupci?

Bolj kot boste razumeli svoje ciljne stranke, bolje boste lahko s svojim produktom/storitvijo rešili njihov problem. Če ne boste poznali njihovih interesov in želja, boste težko napisali prepričljivo besedilo za pristajalno stran.

Od kod pristanejo na mojo stran?

Napišite različno besedilo glede na to, ali pridejo z Googla, Twitterja in drugih kanalov. Idealno bi bilo imeti za vsako skupino oglasov svojo pristajalno stran.

Pristajalna stran, konverzija

Še preden oblikujemo pristajalno stran, moramo odgovoriti na določena vprašanja. (Vir slike: Pixabay)

Pravilo »NSAMCWADLP«

Pristajalne strani so tako pomembne, da se je za marketing oblikovalo posebno pravilo: NSAMCWADLP. To je kratica za »Never Start A Marketing Campaign Without A Dedicated Landing Page« (nikoli ne začni marketinške kampanje brez pristajalne strani).

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Ko odgovorite na vsa zgornja vprašanja, lahko pričnete z ustvarjanjem pristajalne strani. Spoznajmo prvih 7 nasvetov za učinkovito pristajalno stran.

Vpadljiv naslov

Z naslovom pritegnete pozornost, v podnaslovu pa dodate glavno korist za obiskovalca.

Prodajno sporočilo

Sporočilo naj spodbudi obiskovalca k akciji. Uporabite besede, ki bodo sporočilo naredile osebno, kot sta»ti« in »vi«.

Blog marketing

Kratko in jedrnato sporočilo

Na pristajalni strani ni prostora za dolga besedila (ki jih ne bo nihče bral), ampak zgolj za bistvene informacije, ki bodo prepričale obiskovalca.

Vse poti naj vodijo k cilju

Dobre pristajalne strani imajo karseda malo povezav, ki bi pomagale, da obiskovalec zapusti našo pristajalno stran, preden doseže naš cilj.

Brezhibna informacijska arhitektura

Preprosta navigacija brez pojavnih oken.

Preprost način za konverzijo

Naš cilj je uporabniku omogočiti najlažjo pot do našega cilja. Vse informacije morajo biti na vidnem mestu in le nekaj klikov mora uporabnika ločiti od konverzije.

Jasen poziv k akciji

Uporabniku jasno povejte, kaj želite od njega. Pristajalna stran ne bo učinkovita brez ukazov, kot so »Prenesi e-vodič«, »Prijavi se za več informacij« ali »Kupi zdaj«.

V naslednjem prispevku bomo spoznali še 18 priporočil, ki jih uporabite za svoje pristajalne strani.

Vir: wordstream.com

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje