25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej.
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del (Vir: Pixabay.com )

Primer uporabe ustrezne pristajalne strani

Mojca ima spletno trgovino z ženskimi oblačili in obutvijo. Odločila se je za Facebook oglaševanje, s katerimi bo tržila 3 kategorije izdelkov: škornje, plašče in krila.

Slaba praksa: ustvari 5 splošnih oglasov s povezavo na vstopno stran spletne trgovine (www.spletnatrgovinamojca.si).

Dobra praksa: pripravi 3 skupine oglasov, ki prodajajo škornje, plašče in krila, ter uporabnike usmeri na podstrani s temi izdelki (www.spletnatrgovinamojca.si/skornji, www.spletnatrgovinamojca.si/plasci, www.spletnatrgovinamojca.si/krila).

Preverite pristajalno stran naše delavnice Blog marketing >>

Kaj moramo vedeti, preden oblikujemo pristajalno stran?

Kaj je cilj pristajalne strani?

Kaj želite, da obiskovalec stori, ko obišče vašo pristajalno stran? Opravi spletni nakup? Izpolni obrazec? Se prijavi na e-novice? Prenese e-vodič? Prvi korak uspešne pristajalne strani je konkretno določen cilj.

Kdo so moji konkurenti?

Ugotovite, s kom tekmujete in kako lahko kopirate njihove metode. To ne pomeni, da dobesedno kopirate njihova besedila in podobno; če se izkaže, da uspevajo z določenim tržnim kanalom, pa lahko to preizkusite tudi sami.

Kdo so moji ciljni kupci?

Bolj kot boste razumeli svoje ciljne stranke, bolje boste lahko s svojim produktom/storitvijo rešili njihov problem. Če ne boste poznali njihovih interesov in želja, boste težko napisali prepričljivo besedilo za pristajalno stran.

Od kod pristanejo na mojo stran?

Napišite različno besedilo glede na to, ali pridejo z Googla, Twitterja in drugih kanalov. Idealno bi bilo imeti za vsako skupino oglasov svojo pristajalno stran.

Pristajalna stran, konverzija

Še preden oblikujemo pristajalno stran, moramo odgovoriti na določena vprašanja. (Vir slike: Pixabay)

Pravilo »NSAMCWADLP«

Pristajalne strani so tako pomembne, da se je za marketing oblikovalo posebno pravilo: NSAMCWADLP. To je kratica za »Never Start A Marketing Campaign Without A Dedicated Landing Page« (nikoli ne začni marketinške kampanje brez pristajalne strani).

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Ko odgovorite na vsa zgornja vprašanja, lahko pričnete z ustvarjanjem pristajalne strani. Spoznajmo prvih 7 nasvetov za učinkovito pristajalno stran.

Vpadljiv naslov

Z naslovom pritegnete pozornost, v podnaslovu pa dodate glavno korist za obiskovalca.

Prodajno sporočilo

Sporočilo naj spodbudi obiskovalca k akciji. Uporabite besede, ki bodo sporočilo naredile osebno, kot sta»ti« in »vi«.

Blog marketing

Kratko in jedrnato sporočilo

Na pristajalni strani ni prostora za dolga besedila (ki jih ne bo nihče bral), ampak zgolj za bistvene informacije, ki bodo prepričale obiskovalca.

Vse poti naj vodijo k cilju

Dobre pristajalne strani imajo karseda malo povezav, ki bi pomagale, da obiskovalec zapusti našo pristajalno stran, preden doseže naš cilj.

Brezhibna informacijska arhitektura

Preprosta navigacija brez pojavnih oken.

Preprost način za konverzijo

Naš cilj je uporabniku omogočiti najlažjo pot do našega cilja. Vse informacije morajo biti na vidnem mestu in le nekaj klikov mora uporabnika ločiti od konverzije.

Jasen poziv k akciji

Uporabniku jasno povejte, kaj želite od njega. Pristajalna stran ne bo učinkovita brez ukazov, kot so »Prenesi e-vodič«, »Prijavi se za več informacij« ali »Kupi zdaj«.

V naslednjem prispevku bomo spoznali še 18 priporočil, ki jih uporabite za svoje pristajalne strani.

Vir: wordstream.com

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje