Applove marketinške poteze, ki so se izkazale kot učinkovite

Če iščemo zgled v drugih podjetjih, se je smiselno ozreti po najboljših. Apple je gotovo eno izmed zelo uspešnih podjetij, od katerega se lahko marsikaj naučimo. Katere njegove marketinške metode so se izkazale kot izredno učinkovite?
Česa se lahko naučimo od Appla na področju marketinga? (Vir: Pixabay)

Česa se lahko naučimo od Appla na področju marketinga? (Vir: Pixabay)

Vsako podjetje si utira svojo poslovno pot in dobro je, da kar v največji meri razvija svojo unikatnost. Le tako bo lahko dodobra razvilo svoje konkurenčne prednosti. Vseeno pa se je smiselno učiti od najboljših in določene taktike, ki so se izkazale kot učinkovite, implementirati na svoj konkreten primer.

Apple je vodilno podjetje na področju osebnih in tabličnih računalnikov z lastnim operacijskim sistemom. Bil je eden vodilnih akterjev na področju revolucije računalnikov v 70. letih 20. stoletja. Njegov uspeh ni stvar naključja, ampak dobro premišljenega modela poslovanja. Kljub temu da so njihovi produkti v najvišjem cenovnem rangu, pa ima Apple skozi celotno obdobje širok krog zvestih privržencev. Katere metode na področju marketinga so vam lahko za zgled?

Preprostost

V oglasih za Applove produkte ni nobenih informacij o tem, kje in kako se da kupiti njihove izdelke. Običajno gre le za fotografijo njihovega najnovejšega produkta, ki govori sama zase. Zraven pa je pripisana kratka fraza, ki takoj ujame pozornost s svojo domiselnostjo in humorjem. Preprosto zasnovani oglasi so se v primeru Appla izkazali za zelo učinkovite.

Pridobite pozitivna mnenja

Apple je veliko privržencev pridobil tudi prek strank, ki so njihove izdelke že kupile in o njih delile svoje mnenje z drugimi. Če vidimo, da ima določeno podjetje zelo dobre ocene kupcev, potem avtomatsko razvijemo večje zaupanje do izdelkov, ki jih ponuja.

Spodbujajte zadovoljne stranke, da delijo svojo izkušnjo z drugimi. Njihovi komentarji so lahko vidni na vaši spletni strani ali na profilu na družabnem omrežju. Lahko jim v zameno za uslugo ponudite popust pri naslednjem nakupu ali pa jim priskrbite manjše darilce. Priporočljivo je, da je ob vsakem komentarju napisano polno ime osebe in da je priložena njena fotografija. Tako se zaupanje v to, da so komentarji verodostojni, poveča.

Unikatnost izdelkov

Apple nikoli ni bil udeležen v cenovni bitki s katerim od konkurenčnih podjetij. Kljub temu da so njihovi izdelki precej dražji od primerljivih, to strank ni odvrnilo od nakupa. Njihovi izdelki imajo številne konkurenčne prednosti, zaradi česar jim cen ni bilo treba nikoli nižati.

Smiselno je torej delati na unikatnosti izdelkov oziroma storitev, ki jih ponujate. Premislite, kako bi lahko strankam ponudili več oziroma izboljšali njihovo uporabniško izkušnjo.

Navdušite kupce z unikatnostjo vaših izdelkov (Vir: Pixabay)

Navdušite kupce z unikatnostjo vaših izdelkov (Vir: Pixabay)

Ustvarite nepozabno kupčevo izkušnjo

Ni dovolj, da zgolj ustvarite produkt in ga nato prodate. Če želite izstopati, se potrudite za to, da pričarate nepozabno kupčevo izkušnjo. Če boste ljudi presenetili in jih navdušili, obstaja velika verjetnost, da se bodo vračali k vam. Kot učinkovita metoda kupčeve izkušnje je pripovedovanje zgodb, v katere vključite čustva. Potrudite se za to, da bodo stranke navdušene nad celotno storitvijo in se trudite, da bi jo neprestano izboljševali na podlagi povratnih informacij, ki jih dobite od strank.

Publiko nagovarjajte v njihovem jeziku

Podjetja pogosto delajo napako, ko nagovarjajo ljudi na preveč kompleksen način. Želijo izpasti čim bolj profesionalno in izpostaviti vse prednosti svojih izdelkov, pri tem pa ustvarijo prav nasproten učinek od želenega.

Da bi uspešno nagovarjali ljudi, morate komunicirati na način, ki jim je blizu. Apple se pri oglaševanju in predstavitvi izdelkov poslužuje enostavnih fraz in besed. Tako vsak takoj ve, za kaj gre. Spet smo torej pri preprosti. Pri izdelku poudarite le nekaj prednosti; tiste, ki imajo za ljudi največjo dodano vrednost. Uporabljajte kratke in vsakdanje besede.

Ovite zgodbo v tančico skrivnosti

Vsi vemo, da so stvari veliko bolj privlačne, če o njih ne vemo vsega in so ovite v tančico skrivnosti. Skrivnostnost je element, ki ga pri svojih marketinških dejavnostih uporablja tudi Apple. Če druga podjetja o svojih izdelkih povedo vse, je Apple zadržan glede podrobnosti. Poskrbi za to, da se o določenem produktu začne govoriti, še preden ta ugleda luč sveta. Vendar pa o njem pove le malo. Ta misterioznost ljudi še bolj pritegne.

Uporabite čustva

Raba čustev je prav tako učinkovita komponenta marketinga. V Applovih oglasih za izdelke so prikazani nasmejani ljudje, ki uporabljajo njihove tehnološke pripomočke in zraven uživajo v življenju. Apple tako ne izgublja besed o podrobnostih kot so karakteristike posameznega izdelka. Ve namreč, da bo te podatke našel tisti, ki ga bo to zanimalo. Cilj jim je v prvi vrsti pritegniti pozornost čim večjega števila ljudi. In to jim z igranjem na čustva odlično uspeva.

Uporabite slike in videe

Z besedili smo bombardirani na vsakem koraku. Prav zato nas bolj pritegnejo slike in videi. Če želite pritegniti pozornost ljudi, je smiselno, da pri svojih marketinških kampanjah uporabite privlačne slike in kratke videe z zanimivo vsebino.

Vir: impactbnd.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje