Facebookov Workplace zaživel: ga boste uporabljali?

Kombinacija Facebooka in dela je kot kombinacija olja in vode. Preprosto ne gresta skupaj, razen – če ne delate na Facebooku. Zuckerbergova ekipa je po dobrem letu razvoja zagnala t.i. Facebook Workplace, s katerim želi povečati produktivnost tudi, ko smo na Facebooku.
Facebookov Workplace zaživel: ga boste uporabljali?

Lhko Facebook Workplace ogrozi aplikacijo Slack, ki velja za najhitreje rastočo poslovno aplikacijo (Vir slike: YouTube)?

Facebook ne bo več mesto, omrežje, na katerem se bomo zabavali, temveč bomo prek njega dobivali odzive sodelavcev, sodelovali na projektih, spremljali napredek sodelavcev in oblikovali ter se udeleževali dogodkov. Nekaj podobnega, kar že ponuja Slack, ki je imel aprila letos 2,7 milijona uporabnikov, kar 800 tisoč se jih je odločilo za plačljivo različico.

Slack je prinesel nekakšno revolucijo v vsako pisarno. Moderno in izboljšano različico komunikacije, ki se širi kot virus. Trg je ogromen, svoj kos pa so si že vzele aplikacije, kot so prej omenjeni Slack, Yammer, Chatter in Jive, med katerimi Slack velja za največjo in najhitreje rastočo poslovno aplikacijo. Priložnost na trgu in svoj delček si želijo tudi ostali – od Microsofta, Googla pa do Facebooka.

Hitra primerjava Slacka in Facebooka:

Na Slacku je dnevno aktivnih okoli 3 milijone uporabnikov, na Facebooku pa je aktivnih vsaj 50 milijonov poslovnih strani (Facebook Page) in več kot milijarda dnevnih uporabnikov. Približno 72 odstotkov odrasle spletne populacije v ZDA ima račun na Facebooku, 28 odstotkov na Instagramu, 25 odstotkov na LinkedInu in 23 odstotkov na Twitterju.

»Če uporabljaš internet, si na Facebooku.«

Facebook Workplace deluje na predpostavki, da imajo verjetno vsi, ki znajo uporabljati internet, račun na Facebooku, zato bo uporaba nove storitve toliko lažja. Nova storitev ponuja sorodne funkcije, kot so Skupine, skupinski pogovori, reakcije, celo možnost Facebook Live.

Ponuja pa tudi nekatere možnosti, ki nam jih Facebook v osnovi ne ponuja. Na primer analitiko in skupine, v katere se povezujejo različna podjetja. Ta možnost bo zagotovo koristila tistim, ki delajo na projektih, pri katerih sodelujejo različna podjetja in organizacije.

Kako globoko bo treba seči v žep?

Tisti, ki boste želeli uporabljati Facebook Workplace, boste zanj morali odšteti: za prvih tisoč uporabnikov bo mesečna naročnina stala 3 dolarje na uporabnika, od 1.001 do 10.000 uporabnika 2 dolarja, za večje število uporabnikov pa 1 dolar na uporabnika.

Za primerjavo, Slack mesečno zaračuna 6,67 dolarja na uporabnika, ponuja pa tudi neomejeno brezplačno različico, ki je Facebook ne pozna. Slednji ponuja brezplačno testno različico za obdobje 3 mesecev. Facebook dodaja, da je platforma na voljo »vsem«, zato lahko prve domače uporabnike pričakujemo že v teh dneh.

Facebook Workplace se je v tesni fazi imenoval Facebook at Work. Beta različica je k uporabi privabila vsaj tisoč organizacij in podjetij v zadnjem letu, med njimi tudi nam bolj znan Starbucks.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje