Izvirne ideje za Facebook oglase

Poživite svoje Facebook oglase z naslednjimi idejami. (Vir slike: HubSpot)

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu.
Izvirne ideje za Facebook oglase

Poživite svoje Facebook oglase z naslednjimi idejami. (Vir slike: HubSpot)

1. Oblikujte ustvarjalne vrtljive oglase (angl. carousel ads)

Ljudje imamo radi zgodbe. Zanimiva zgodba pomaga posameznikom pri navezovanju na stvari in razumevanju njihovega konteksta. Če boste v svojih Facebook oglasih prikazali privlačne zgodbe, se bo za vaš izdelek začelo zanimati več ljudi.

Enega najlažjih načinov (poleg videov, o katerih smo med drugim pisali v prispevku Poživite svoje Facebook oglase) za pripovedovanje zgodb predstavljajo vrtljivi oglasi z več okviri.

Nekaj nasvetov za oblikovanje vrtljivih oglasov:

  • V zaporednih okvirjih naštejte prednosti svojega izdelka.
  • Po korakih prikažite razvoj izdelka ali podjetja.
  • Kot v katalogu oglašujte več izdelkov.

Primer vrtljivega oglasa podjetja Shutterstock. (Vir slik: AdEspresso)

Nasvet: Oblikujte vrtljiv oglas z najpriljubljenejšimi zapisi z bloga ali infografikami.

Vrtljiv oglas z infografikami. (Vir slike: AdEspresso)

2. Preizkusite nekaj nenavadnega

Ni nujno, da so vaši Facebook oglasi dolgočasni. Pri njihovem oblikovanju vam ni treba slediti določenim pravilom. Ustvarjalni (in malce nori) oglasi pritegnejo pozornost potencialnih strank, kar posledično pomeni veliko všečkov in deljenj – ogromen organski doseg zagotovljen!

Nenavaden, a učinkovit Facebook oglas podjetja Slack. (Vir slike: AdEspresso)

3. Oblikujte nove pristajalne strani za Facebook oglase

Oglaševalske kampanje niso edini del vašega poslovanja, ki ga morate stalno nadgrajevati in posodabljati. Ko potencialna stranka klikne na vaš oglas, pristane na vaši spletni strani. Za uspeh Facebook oglasov je ključnega pomena pristajalna stran z visoko stopnjo konverzije.

Ne glede na to, ali želite, da vaše stranke naložijo elektronsko knjigo ali kupijo izdelek, morata biti dizajn in vsebina pristajalne strani podobna vašemu oglasu.

Facebook oglas in pristajalna stran podjetja Buffer. (Vir slik: AdEspresso)

Strokovnjaki priporočajo, da oblikujete posebno pristajalno stran za vsako oglaševalsko kampanjo na Facebooku. Tako boste zagotovili povezavo med svojimi oglasi in spletno stranjo, na dolgi rok pa se boste posledično lahko pohvalili z višjo stopnjo konverzije.

4. Osredotočite se na ciljno publiko, ki že pozna vašo blagovno znamko

Po mnenju strokovnjakov so oglasi na družabnih omrežjih najbolj učinkoviti, če ciljajo na posameznike, ki že poznajo blagovno znamko – tiste, ki so že obiskali vašo spletno stran, prebrali zapis na vašem blogu, naložili brezplačno elektronsko knjigo …

Potencialne stranke, ki že poznajo vaše podjetje in izdelke, so že pokazali določeno mero zanimanja za vas, zato je verjetno, da jih bodo zanimale tudi vaše ponudbe na Facebooku. Zato se ne osredotočajte na popolne neznance, ki še nikoli niso slišali za vašo blagovno znamko, ampak svoje napore usmerite k posameznikom, ki so že izrazili zanimanje za vaše izdelke oziroma storitve.

Nekaj nasvetov za pridobivanje širše zainteresirane publike:

  • Svoj blog promovirajte med popolnimi neznanci.
  • Oblikujte kampanjo z brezplačno ponudbo za povečevanje prepoznavnosti znamke.
  • Ponudite brezplačno elektronsko knjigo – tako boste pridobili veliko elektronskih naslovov.

Primer Facebook oglasa podjetja HubSpot. (Vir slike: AdEspresso)

5. Natančno opredelite ciljno publiko svojih oglasov

Ciljna publika ima velik vpliv na končno ceno oglasov na Facebooku. Analiza podjetja AdEspresso je na primer pokazala, da cena na klik močno variira glede na geografski položaj.

Cena na klik glede na državo. (Vir slike: AdEspresso)

Seveda rešitev za problem visokih cen ni menjava ciljne publike. Namesto tega se morate naučiti natančno določiti ciljno publiko za posamezne oglase.

Začnite z izločanjem vseh irelevantnih skupin. Z izločanjem določenih posameznikov lahko na primer preprečite prikazovanje oglasov tistim, ki so jih že videli ali celo kliknili nanje. Vzemite si nekaj časa in iz svoje ciljne publike izključite tudi vse skupine z nizkim konverzijskim potencialom. Tako boste prihranili veliko sredstev.

6. Izkoristite vsak vloženi evro

Na začetku kampanje vložite večino sredstev, namenjenih za oglaševanje prek Facebooka. Izkoristite vse možnosti prilagoditve, ki vam jih ponuja Facebook. Določite urnik prikazovanja oglasov – iz njega izločite čas, ko večina vaših sledilcev spi ali ne uporablja družabnih omrežij. Pri tem si pomagajte s statistikami in analizami, ki vam jih ponuja Facebook Ads Manager.

Urnik prikazovanja oglasov. (Vir slike: AdEspresso)

7. Uporabite metodo A/B testiranja

Če niste prepričani, katero vizualno podobo ali besedilo uporabiti, jih lahko preizkusite z metodo A/B testiranja.

A/B testiranje spodnjih zelo podobnih oglasov za podjetje Scoro je pokazalo, da je oglas, ki vključuje simbol emoji, prinesel kar 241 % več klikov od drugega oglasa.

Facebook oglasa za podjetje Scoro. (Vir slike: AdEspresso)

Če se prvič soočate z A/B testiranjem, sledite naslednjim nasvetom:

  • Rezultate si oglejte po najmanj 24 urah od objave testa.
  • Ne preizkušajte prevelikega števila različnih variacij naenkrat.
  • Preden se odločite, zberite vsaj 500 klikov in vsaj 10 tisoč vtisov.

Vir: Ad Espresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki