
Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju. (Vir slike: Pixabay)
Oglaševanje v Messengerju, ki predstavlja najbolj neposredno obliko trženja, omogoča veliko večjo stopnjo personalizacije od drugih oblik, na primer e-mail marketinga. Podjetje lahko v okviru Facebook Messengerja s potrošniki vzpostavi bolj sproščen, prijateljski odnos.
Ali ste se že lotili oblikovanja oglasov v Messengerju? V prispevku Najboljši oglasi v Facebook Messengerju smo že predstavili nekaj primerov dobrih praks. V tem prispevku pa vam ponujamo še nekaj idej, kako lahko uspešno nagovorite potencialne in obstoječe stranke.
1. The Vegan Baker
Oglase za naključne produkte videvamo vsakodnevno. Kaj pa oglasi, ki bi poleg predstavitve produkta vsebovali tudi predstavitev podjetja? Ali ne bi bilo čudovito, če bi vedeli, kaj lahko pričakujete, še preden stopite v stik s prodajalcem?
Vse to vsebuje spodnji primer oglasa podjetja The Vegan Baker.
Ker boste s svojimi strankami komunicirali v Messengerju, jim morate sporočiti, da se boste na njihova vprašanja in pobude odzvali hitro – to je v današnjem »instantnem« svetu izjemno pomembno.
Oglas uporabnikom posreduje tudi informacije o tem, kaj lahko pričakujejo od komunikacije s podjetjem: veganske recepte in nasvete v storitvi Facebook Messenger. Nato pa jim sporoči tudi, kako lahko stopijo v stik s podjetjem oziroma kako lahko usmerjajo pogovor.
Potencialnim strankam sploh ni treba zapustiti aplikacije, kar zagotavlja pozitivno izkušnjo. Takšen oglas je odlična predstavitev blagovne znamke in možnost za spodbujanje zvestobe potrošnikov.
Nauk: Razmislite o oblikovanju oglasa, ki ne bo le potešil radovednosti uporabnikov, temveč jih bo spodbudil k dejanjem. Prepoznajte svoje prednosti in jih izpostavite v okviru Messengerja. Storitve vam ni treba uporabljati le za oglaševanje – z njeno pomočjo lahko tudi poglabljate odnose s svojimi strankami.
2. Everlane
Uporabnikom Messengerja ponudite čim več informacij. Če nekdo v storitvi opravi nakup, naj se pogovor ne konča na tej točki. Ponudite mu lahko dodatne informacije o stanju naročila, dobavnem roku, dodatni ponudbi …
Podjetje Everlane se na primer uporabniku zahvali za nakup, poda povzetek naročila in obljubi, da bo stranko obveščalo o vseh spremembah v zvezi z naročilom.
To pa še ni vse. Ko je naročilo oddano na pošto oziroma dobavnemu podjetju, lahko uporabnik v živo sledi njegovemu napredku.
Nauk: Messenger uporabljajte za stalno komuniciranje o stanju naročil strank. Tako boste spodbujali njihovo navdušenje in poskrbeli za njihovo zadovoljstvo s celotno izkušnjo. Zelo verjetno je, da boste tako pridobili stalne stranke.
3. Nordstrom
Potrošniki vsakodnevno ignoriramo oglase, ki nas ne nagovarjajo neposredno ter za naše potrebe in zanimanja niso relevantni.
Prav problema nenatančnega ciljanja se loteva naslednji primer.
V podjetju Nordstrom se zavedajo, da je personalizirana ponudba ključnega pomena za pridobivanje potencialnih strank. Zato jim postavijo vrsto vprašanj, kot prikazuje zgornji primer. Nordstromov klepetalni robot tako meri preference svojih sogovornikov. Na ta način so ponujeni izdelki in prikazani oglasi izjemno natančno ciljno usmerjeni – tako pa se poveča tudi verjetnost, da bodo uporabniki kliknili nanje.
Nauk: Spoznavanje vaših strank je dolgotrajen proces. Odgovore, ki jih prejmete v Messengerju, uporabite za oblikovanje profilov na podlagi vsakega vprašanja posebej. Na podlagi nadaljnjih odgovorov lahko tako ustvarite nekakšen zemljevid poti potrošnikov (angl. journey map), s pomočjo katerega lahko natančno določite, kdo so vaši potrošniki in kateri izdelki jih bodo najbolj zanimali. Še bolj ciljno usmerjeni oglasi vam bodo zagotovili še več klikov.
4. Absolut
Oglasi v Messengerju predstavljajo nov način za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke. Veliko blagovnih znamk za predstavljanje svoje ponudbe in prednosti uporablja e-poštne kampanje, tiskane oglase in kampanje v živo – v okviru storitve Messenger pa lahko svoja prizadevanja še nadgradite.
Oglejmo si primer oglasa blagovne znamke Absolut.
Kampanja, ki je doživela izjemen uspeh, je delovala na naslednji način: Uporabnik je izbral enega od treh ponujenih koktajlov in prejel promocijsko kodo. S kodo je lahko v priljubljenem baru prevzel brezplačno pijačo. Po potrditvi prejema koktajla je uporabniku storitev za iskanje prevozov Lyft poslala ponudbo za prevoz domov.
Nauk: Če vstopate na novo tržišče ali opažate, da se nekateri od vaših izdelkov ne prodajajo tako dobro kot drugi, potrošnikom ponudite nekaj brezplačnega. Obstoječim strankam pošljite sporočilo s ponudbo, v katero lahko vključite tudi dodatne spodbude za deljenje s prijatelji.
Ne pozabite: če svojim uporabnikom podarjate konkretne izdelke, poskrbite za zadostno zalogo. Tako se boste izognili morebitnim negativnim izkušnjam.
5. CNN
Sponzorirana sporočila so dodaten način za spodbujanje ponovnega odzivanja. Namenjena so strankam, ki so v preteklosti že izrazile zanimanje za blagovno znamko z nakupom izdelka, odločitvijo za naročnino ali postavljanjem različnih vprašanj.
Da posameznikov, ki so že stopili v stik s podjetjem, ne bi izgubile, lahko blagovne znamke ponovno vzpostavijo komunikacijo in spodbudijo posameznike k ponovnemu premisleku. Prav takšno sponzorirano sporočilo prikazuje naslednji primer.
Ta pristop je podoben že opisanemu primeru blagovne znamke Tieks, saj sta oba proaktivna. Vendar CNN ne išče posameznikov, temveč za to uporabi sponzorirana sporočila. Ta lahko pošlje vsem uporabnikom, ki imajo v Messengerju še vedno odprto nit pogovora s podjetjem.
Tako lahko klepetalni roboti prvič sami začnejo pogovor z uporabniki, namesto da bi čakali na pobudo z druge strani.
Nauk: Izkoristite to možnost in v določenih intervalih ponovno nagovorite stranke, ki se vam že dolgo niso oglasile. Pošljite jim osebno sporočilo in dodajte posebno ponudbo za vse, ki vas bodo ponovno obiskali. Tako boste vzbudili njihovo zanimanje.
6. 1-800-Flowers
Veliko predstavljenih primerov se zanaša na klepetalne robote. Te lahko oblikujete in prilagodite tako, da se bo vašim strankam zdelo, da se pogovarjajo z resnično osebe.
Vendar ni treba, da so klepetalni roboti kompleksni. Uporabite lahko tudi preproste klepetalne robote, ki uporabniku postavijo vrsto preprostih vprašanj.
Klepetalni robot podjetja 1-800-Flowers tako skrbi za hitro sprejemanje naročil prek Messengerja.
Stranke robotu povedo, da želijo naročiti rože, nato pa odgovorijo na preprosta vprašanja, kot sta na primer, kam želijo naročiti rože in katero vrsto rož želijo izbrati. Robot je preprost, jasen in konkreten.
Podjetje 1-800-Flowers poroča o uspehu kampanje, saj je kar 70 odstotkov novih strank pridobilo s pomočjo takšne ponudbe v Messengerju.
Nauk: Proces nakupa oziroma konverzije morate oblikovati na čim bolj preprost in jasen način. Ko potrošniki kliknejo na vaš oglas, jih mora pričakati preprost in hiter proces naročila – tako boste zagotovili visoko stopnjo konverzije. Poskusite odgovoriti na vprašanje, kako lahko poenostavite proces nakupa. Kateri so najpomembnejši koraki, ki jih mora opraviti stranka? Osredotočite se na te korake in na njihovi podlagi oblikujte svojega klepetalnega robota in kampanjo.
Poiščite strategijo, ki vam ustreza
Facebook Messenger je že presegel številko 1,2 milijarde mesečnih aktivnih uporabnikov. Vsak mesec uporabniki storitve pošljejo in prejmejo milijardo sporočil.
Messenger je na podlagi hitre rasti in razvoja postal pomembna točka komunikacije med podjetji oziroma blagovnimi znamkami in njihovimi strankami. Messenger oglasi predstavljajo pomemben napredek v primerjavi s tradicionalnimi tiskanimi in digitalnimi oglasi, saj vstopajo v osebni prostor posameznikov in njihovo pozornost pridobivajo na proaktiven način.
Naučite se novih trikov pri Facebook oglaševanju!
Oglaševanje v Messengerju je še v začetni fazi, zato se vsakodnevno pojavljajo novi trendi. Prav ti predstavljajo veliko možnosti za tržnike in oglaševalce. Izberite nekaj predstavljenih strategij in jih začnite preizkušati v praksi!
Vir: AdEspresso