
Kako se lotiti vsebinskega marketinga? (Vir: Pixabay)
Pri vsebinskem marketingu se vse vrti okoli zgodb. Pomembno je, da znate svojo dejavnost predstaviti v širšem kontekstu. Ker se največ lahko naučimo, ko vidimo konkretne primere dobrih praks, vam v tokratnem prispevku predstavljamo, na kakšne načine so se vsebinskega marketinga lotila nekatera uspešna evropska podjetja. Morda dobite iz primerov ideje, kako se lahko tega področja oglaševanja lotite v vašem primeru.
Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>
Povejte zgodbo
Švicarsko podjetje Schweppes, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo gaziranih pijač, se je oglaševanja svojih izdelkov lotilo tudi s postavitvijo spletne strani Villa Schweppes. Na spletni strani se nahajajo uporabne informacije o aktualnih glasbenih festivalih, popularnih barih in modnih trendih. Tako so se približali mlajši generaciji, ki je njihova ciljna publika. Na spletni strani so tudi številni recepti za koktajle, ki se jih lahko pripravi iz njihovih pijač. Tako so ustvarili privlačno zgodbo o nočnem življenju, ki obiskovalca pritegne in ga hkrati spodbudi za nakup njihovih izdelkov.

Spletna stran Villa Schweppes
Nasvet za vas: Ne glede na to, na katerem področju delujete, lahko svoje izdelke / storitve vedno povežete z zgodbami, ki jih poveste vašim strankam. Zgodbe so zelo učinkovito orodje marketinga. Če boste povedali dobro zgodbo, se bodo verjetnosti za uspeh vašega podjetja bistveno povečale.
Spremljajte novosti v panogi in o njih informirajte druge
Bitdefender je uspešno podjetje iz Romunije, ki trgu ponuja antivirusne programe. Ustvaril je spletno stran, na kateri objavlja spletne novice s področja spletnih nevarnosti in novih metod zagotavljanja varne rabe interneta. Tisti, ki jih to področje zanima, so redni obiskovalci spletne strani, saj na njej pridobijo številne koristne napotke. S tem se na dolgi rok gradi zaupanje do podjetja. Ko bodo obiskovalci potrebovali konkretno pomoč oziroma antivirusni program, se bodo najverjetneje obrnili na storitve Bitdefenderja.

Spletna stran podjetja Bitdefender
Nasvet za vas: V današnjih časih je zelo pomembno, da ste vedno na tekočem z novostmi v vaši panogi, ne glede na to, na katerem področju delujete. Če boste o njih obveščali tudi vaše sledilce, pa boste v njih vzbudili zaupanje in možnosti, da se bodo v prihodnje odločili za nakup vaših izdelkov.
Prek pojavljanja na različnih področjih si razširite mrežo privržencev
Svetovno znano podjetje Lego, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo lego kock, je veliko investiralo v izgradnjo mreže privržencev. Film »The Lego« je bil velik hit, ki je vsekakor pripomogel k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke in povečanju prodaje lego kock. Lego je investiral tudi v številne spletne strani, mini serije, digitalne platforme in revije, ki se tematsko povezujejo z njihovimi produkti.
Nasvet za vas: Obstajajo številni načini, kako lahko s svojim produktom prodrete na različna področja in si tako razširite mrežo sledilcev. Prvi korak je, da se s svojo dejavnostjo pojavite na socialnih omrežjih in tam poveste svojo zgodbo. Razmislite, kaj bi v vašem konkretnem primeru še prišlo v poštev.
Do želenih rezultatov prek video posnetkov
Oglaševanja prek videov se je uspešno lotilo nemško podjetje Hornbach. Ustvarilo je spletno stran, ki je sestavljena iz številnih video vsebin. Na prvi strani se nahaja mozaik fotografij. Ob kliku na vsako od njih se prikaže video. To vzbudi obiskovalčevo pozornost in ga pritegne, da se na spletni strani zadrži dlje.

Spletna stran podjetja Hornbach
Nasvet za vas: Video vsebine so zelo privlačne za obiskovalce. Njihova popularnost vztrajno raste. Če bi torej radi pritegnili pozornost ljudi, se video oglasi, prezentacije in vlogi lahko izkažejo kot zelo uporabno orodje. V primerjavi z napisanim besedilom je video bolj živ, privlačen, dinamičen in bolj jasno pove zgodbo.
Predstavite višje poslanstvo vaše dejavnosti
Always je ena najmočnejših blagovnih znamk na svetu na področju damskih vložkov. Svojo dejavnost so se odločili predstaviti v širšem kontekstu. S kampanjo #LikeAGirl nagovarjajo najstnice in mlajše ženske.
Geslo kampanje #LikeAGirl je zelo močno in se glasi: »Že več kot 3 desetletja dekleta po celem svetu izobražujemo na področju pubertete in njihovega naravnega cikla, da se v zvezi s spremembami, ki se jim dogajajo, počutijo samozavestne.«
Na njihovi spletni strani se nahajajo številni napotki in informacije v zvezi s spremembami ženskega telesa v času odraščanja. Tako si zaupanje s to populacijo gradijo že v najzgodnejši fazi. S tem si povečajo možnosti, da se bodo pripadnice ženskega spola odločile za vložke Always, ko jih bodo potrebovale.

Spletna stran podjetja Always
Nasvet za vas: Razmislite, v kolikšni meri s svojim izdelkom / storitvijo rešujete določene probleme na trgu in pripomorete k izboljšanju skupnosti. Kdo je vaša ciljna publika in kakšne vsebine bi ji lahko ponudili, da bi v njej zbudili pozornost?
Vir: entrepreneur.com