Kako se lotiti vsebinskega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti vsebinskega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Vsebinski marketing je danes eno najpomembnejših orodij digitalnega marketinga. Prek njega boste lahko učinkovito širili dober glas o podjetju in si posledično povečali prodajo.
Kako se lotiti vsebinskega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti vsebinskega marketinga? (Vir: Pixabay)

Pri vsebinskem marketingu se vse vrti okoli zgodb. Pomembno je, da znate svojo dejavnost predstaviti v širšem kontekstu. Ker se največ lahko naučimo, ko vidimo konkretne primere dobrih praks, vam v tokratnem prispevku predstavljamo, na kakšne načine so se vsebinskega marketinga lotila nekatera uspešna evropska podjetja. Morda dobite iz primerov ideje, kako se lahko tega področja oglaševanja lotite v vašem primeru.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Povejte zgodbo

Švicarsko podjetje Schweppes, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo gaziranih pijač, se je oglaševanja svojih izdelkov lotilo tudi s postavitvijo spletne strani Villa Schweppes. Na spletni strani se nahajajo uporabne informacije o aktualnih glasbenih festivalih, popularnih barih in modnih trendih. Tako so se približali mlajši generaciji, ki je njihova ciljna publika. Na spletni strani so tudi številni recepti za koktajle, ki se jih lahko pripravi iz njihovih pijač. Tako so ustvarili privlačno zgodbo o nočnem življenju, ki obiskovalca pritegne in ga hkrati spodbudi za nakup njihovih izdelkov.

Spletna stran Villa Schweppes

Spletna stran Villa Schweppes

Nasvet za vas: Ne glede na to, na katerem področju delujete, lahko svoje izdelke / storitve vedno povežete z zgodbami, ki jih poveste vašim strankam. Zgodbe so zelo učinkovito orodje marketinga. Če boste povedali dobro zgodbo, se bodo verjetnosti za uspeh vašega podjetja bistveno povečale.

Spremljajte novosti v panogi in o njih informirajte druge

Bitdefender je uspešno podjetje iz Romunije, ki trgu ponuja antivirusne programe. Ustvaril je spletno stran, na kateri objavlja spletne novice s področja spletnih nevarnosti in novih metod zagotavljanja varne rabe interneta. Tisti, ki jih to področje zanima, so redni obiskovalci spletne strani, saj na njej pridobijo številne koristne napotke. S tem se na dolgi rok gradi zaupanje do podjetja. Ko bodo obiskovalci potrebovali konkretno pomoč oziroma antivirusni program, se bodo najverjetneje obrnili na storitve Bitdefenderja.

Spletna stran podjetja Bitdefender

Spletna stran podjetja Bitdefender

Nasvet za vas: V današnjih časih je zelo pomembno, da ste vedno na tekočem z novostmi v vaši panogi, ne glede na to, na katerem področju delujete. Če boste o njih obveščali tudi vaše sledilce, pa boste v njih vzbudili zaupanje in možnosti, da se bodo v prihodnje odločili za nakup vaših izdelkov.

Prek pojavljanja na različnih področjih si razširite mrežo privržencev

Svetovno znano podjetje Lego, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo lego kock, je veliko investiralo v izgradnjo mreže privržencev. Film »The Lego« je bil velik hit, ki je vsekakor pripomogel k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke in povečanju prodaje lego kock. Lego je investiral tudi v številne spletne strani, mini serije, digitalne platforme in revije, ki se tematsko povezujejo z njihovimi produkti.

Nasvet za vas: Obstajajo številni načini, kako lahko s svojim produktom prodrete na različna področja in si tako razširite mrežo sledilcev. Prvi korak je, da se s svojo dejavnostjo pojavite na socialnih omrežjih in tam poveste svojo zgodbo. Razmislite, kaj bi v vašem konkretnem primeru še prišlo v poštev.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

 

Do želenih rezultatov prek video posnetkov

Oglaševanja prek videov se je uspešno lotilo nemško podjetje Hornbach. Ustvarilo je spletno stran, ki je sestavljena iz številnih video vsebin. Na prvi strani se nahaja mozaik fotografij. Ob kliku na vsako od njih se prikaže video. To vzbudi obiskovalčevo pozornost in ga pritegne, da se na spletni strani zadrži dlje.

Spletna stran podjetja Hornbach

Spletna stran podjetja Hornbach

Nasvet za vas: Video vsebine so zelo privlačne za obiskovalce. Njihova popularnost vztrajno raste. Če bi torej radi pritegnili pozornost ljudi, se video oglasi, prezentacije in vlogi lahko izkažejo kot zelo uporabno orodje. V primerjavi z napisanim besedilom je video bolj živ, privlačen, dinamičen in bolj jasno pove zgodbo.

Predstavite višje poslanstvo vaše dejavnosti

Always je ena najmočnejših blagovnih znamk na svetu na področju damskih vložkov. Svojo dejavnost so se odločili predstaviti v širšem kontekstu. S kampanjo #LikeAGirl nagovarjajo najstnice in mlajše ženske.

Geslo kampanje #LikeAGirl je zelo močno in se glasi: »Že več kot 3 desetletja dekleta po celem svetu izobražujemo na področju pubertete in njihovega naravnega cikla, da se v zvezi s spremembami, ki se jim dogajajo, počutijo samozavestne.«

Na njihovi spletni strani se nahajajo številni napotki in informacije v zvezi s spremembami ženskega telesa v času odraščanja. Tako si zaupanje s to populacijo gradijo že v najzgodnejši fazi. S tem si povečajo možnosti, da se bodo pripadnice ženskega spola odločile za vložke Always, ko jih bodo potrebovale.

Spletna stran podjetja Always

Spletna stran podjetja Always

Nasvet za vas: Razmislite, v kolikšni meri s svojim izdelkom / storitvijo rešujete določene probleme na trgu in pripomorete k izboljšanju skupnosti. Kdo je vaša ciljna publika in kakšne vsebine bi ji lahko ponudili, da bi v njej zbudili pozornost?

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki