
Kako oblikovati potrditvena sporočila, da bodo pripomogla k vašemu uspehu? (Vir slike: Unsplash)
V prejšnjem prispevku Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh smo predstavili transakcijska in potrditvena elektronska sporočila, njihov pomen za stranke ter značilnosti, ki jih imajo uspešna potrditvena sporočila. V tem prispevku pa vam ponujamo konkretne nasvete, kako oblikovati potrditvena sporočila, ki bodo pripomogla k povečanju prometa in višjim prihodkom.
Zakaj je pomembno izkoristiti potrditvena sporočila?
Potrditvena sporočila podjetjem omogočajo individualno komunikacijo s strankami, hkrati pa je njihov cilj informiranje, ne pa privabljanje strank nazaj na spletno stran podjetja. Potrditvena sporočila večinoma ne vključujejo pozivov k nadaljnji komunikaciji, čeprav predstavljajo odlično priložnost za poglabljanje odnosa s strankami.
Potrditvena sporočila so del t. i. kritičnih točk življenjskega cikla potrošnikov. Tako na podlagi potrditvenih sporočil podjetje pridobi nove informacije o tem, na kateri točki se stranke nahajajo in česa si želijo. Pridobljene podatke lahko uporabite za oblikovanje dodatnih ponudb, ki bodo pritegnile njihovo pozornost.
Kako lahko oblikujete svoja potrditvena sporočila, da jih boste čim bolj izkoristili?
V nadaljevanju predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju potrditvenih sporočil, vzdrževanju odnosov s strankami in povečanjem prodaje.
Dizajn
- Dizajn vaših sporočil naj se ujema s celostno podobo vaše blagovne znamke, saj je ključno, da so vaše objave na vseh platformah prepoznavne in dosledne.
- Vaša sporočila naj bodo prilagojena za branje na mobilnih napravah, saj posamezniki že približno polovico elektronskih sporočil preberemo na tak način. Kljub temu pa le 56 odstotkov blagovnih znamk svoja sporočila prilagaja mobilnim napravam.
- Ne pozabite na optimizacijo sporočil za ogled brez slik, preverite, ali vse povezave vodijo na prave pristajalne strani, in preglejte sporočilo, da v njem ne bo neželenih tipkarskih in slovničnih napak. Ti kriteriji so osnova za nadaljnje delo.
- Napredovanje svojih strank lahko prikažete s t. i. sledenjem dogodkom (angl. event tracking). S sporočili na to temo lahko stranke spodbudite k nadaljnjim korakom, saj posamezniki radi končamo, kar smo začeli.
- Svojemu elektronskemu sporočilu dodajte povezave do svojih profilov na družabnih omrežjih. Sporočila, ki vključujejo povezave do družabnih omrežij, se lahko pohvalijo s kar 55 odstotki več klikov kot sporočila brez povezav.
Primer potrditvenega sporočila s povezavami do profilov na družabnih omrežjih. (Vir slike: Really Good Emails)
- Dodajte tudi povezave do možnosti prejemanja elektronskih novic, če vaše stranke želijo prejemati obvestila o novih ponudbah ali ekskluzivne vsebine.
- Dodajte tudi povezavo do službe za pomoč strankam. Svojim strankam olajšajte dostop do svojih zaposlenih.
- Ne pozabite na povezavo do sistema za sledenja pošiljki. Tako boste zmanjšali negotovost in zaskrbljenost strank, če se bo sporočilo o potrditvi oddaje pošiljke izgubilo na poti do njih. Poleg tega se lahko sporočila, ki vsebujejo povezavo do sledenja pošiljki, pohvalijo s skoraj 50 odstotki več klikov kot ostala sporočila.
Personalizacija
- V sporočilo, s katerim potrjujete nakup izdelka, dodajte povezave do sorodnih oziroma povezanih izdelkov ali storitev. Če je na primer vaša stranka kupila drag pametni telefon, lahko v potrditveno sporočilo vključite možnost zavarovanja naprave, zaščitne ovitke ali druge dodatke. Ali kot prikazuje spodnji primer: v potrditveno sporočilo za nakup športnih copat vključite ponudbo nogavic in vezalk.
Primer potrditvenega sporočila s povezano ponudbo. (Vir slike: Shopify)
- Uporabljajte napovedovalne modele (angl. predictive models), ki oblikujejo individualizirana priporočila za vaše stranke na podlagi njihovega predhodnega obnašanja. Takšne personalizirane dinamične vsebine v vaših sporočilih lahko povečajo vaše prihodke iz trženja prek elektronske pošte za več kot 150 odstotkov.
Posebna ponudba
- V potrditveno sporočilo dodajte posebno ponudbo, popust ali promocijsko kodo, da boste spodbudili nadaljnje nakupovanje. Kar 44 odstotkov strank namreč opravi svoj drugi nakup pri nekem ponudniku zaradi promocijskega sporočila.
Primer potrditvenega sporočila s ponudbo za dodatni popust. (Vir slike: Vero)
Zadeva
- Zadeva vašega sporočila mora biti jasna, hkrati pa prejemniku ne sme izdati vseh informacij, ki se skrivajo v sporočilu. Vsebino sporočila naj tako le napove, ne pa popolnoma razkrije – tako boste zagotovili visoko stopnjo odpiranja.
Vir: EDMdesigner