Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid.
Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila, da bodo pripomogla k vašemu uspehu? (Vir slike: Unsplash)

V prejšnjem prispevku Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh smo predstavili transakcijska in potrditvena elektronska sporočila, njihov pomen za stranke ter značilnosti, ki jih imajo uspešna potrditvena sporočila. V tem prispevku pa vam ponujamo konkretne nasvete, kako oblikovati potrditvena sporočila, ki bodo pripomogla k povečanju prometa in višjim prihodkom.

Zakaj je pomembno izkoristiti potrditvena sporočila?

Potrditvena sporočila podjetjem omogočajo individualno komunikacijo s strankami, hkrati pa je njihov cilj informiranje, ne pa privabljanje strank nazaj na spletno stran podjetja. Potrditvena sporočila večinoma ne vključujejo pozivov k nadaljnji komunikaciji, čeprav predstavljajo odlično priložnost za poglabljanje odnosa s strankami.

Potrditvena sporočila so del t. i. kritičnih točk življenjskega cikla potrošnikov. Tako na podlagi potrditvenih sporočil podjetje pridobi nove informacije o tem, na kateri točki se stranke nahajajo in česa si želijo. Pridobljene podatke lahko uporabite za oblikovanje dodatnih ponudb, ki bodo pritegnile njihovo pozornost.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Kako lahko oblikujete svoja potrditvena sporočila, da jih boste čim bolj izkoristili?

V nadaljevanju predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju potrditvenih sporočil, vzdrževanju odnosov s strankami in povečanjem prodaje.

Dizajn

  • Dizajn vaših sporočil naj se ujema s celostno podobo vaše blagovne znamke, saj je ključno, da so vaše objave na vseh platformah prepoznavne in dosledne.
  • Vaša sporočila naj bodo prilagojena za branje na mobilnih napravah, saj posamezniki že približno polovico elektronskih sporočil preberemo na tak način. Kljub temu pa le 56 odstotkov blagovnih znamk svoja sporočila prilagaja mobilnim napravam.
  • Ne pozabite na optimizacijo sporočil za ogled brez slik, preverite, ali vse povezave vodijo na prave pristajalne strani, in preglejte sporočilo, da v njem ne bo neželenih tipkarskih in slovničnih napak. Ti kriteriji so osnova za nadaljnje delo.
  • Napredovanje svojih strank lahko prikažete s t. i. sledenjem dogodkom (angl. event tracking). S sporočili na to temo lahko stranke spodbudite k nadaljnjim korakom, saj posamezniki radi končamo, kar smo začeli.
  • Svojemu elektronskemu sporočilu dodajte povezave do svojih profilov na družabnih omrežjih. Sporočila, ki vključujejo povezave do družabnih omrežij, se lahko pohvalijo s kar 55 odstotki več klikov kot sporočila brez povezav.

Primer potrditvenega sporočila s povezavami do profilov na družabnih omrežjih. (Vir slike: Really Good Emails)

  • Dodajte tudi povezave do možnosti prejemanja elektronskih novic, če vaše stranke želijo prejemati obvestila o novih ponudbah ali ekskluzivne vsebine.
  • Dodajte tudi povezavo do službe za pomoč strankam. Svojim strankam olajšajte dostop do svojih zaposlenih.
  • Ne pozabite na povezavo do sistema za sledenja pošiljki. Tako boste zmanjšali negotovost in zaskrbljenost strank, če se bo sporočilo o potrditvi oddaje pošiljke izgubilo na poti do njih. Poleg tega se lahko sporočila, ki vsebujejo povezavo do sledenja pošiljki, pohvalijo s skoraj 50 odstotki več klikov kot ostala sporočila.

Personalizacija

  • V sporočilo, s katerim potrjujete nakup izdelka, dodajte povezave do sorodnih oziroma povezanih izdelkov ali storitev. Če je na primer vaša stranka kupila drag pametni telefon, lahko v potrditveno sporočilo vključite možnost zavarovanja naprave, zaščitne ovitke ali druge dodatke. Ali kot prikazuje spodnji primer: v potrditveno sporočilo za nakup športnih copat vključite ponudbo nogavic in vezalk.

Primer potrditvenega sporočila s povezano ponudbo. (Vir slike: Shopify)

  • Uporabljajte napovedovalne modele (angl. predictive models), ki oblikujejo individualizirana priporočila za vaše stranke na podlagi njihovega predhodnega obnašanja. Takšne personalizirane dinamične vsebine v vaših sporočilih lahko povečajo vaše prihodke iz trženja prek elektronske pošte za več kot 150 odstotkov.

Posebna ponudba

  • V potrditveno sporočilo dodajte posebno ponudbo, popust ali promocijsko kodo, da boste spodbudili nadaljnje nakupovanje. Kar 44 odstotkov strank namreč opravi svoj drugi nakup pri nekem ponudniku zaradi promocijskega sporočila.

Primer potrditvenega sporočila s ponudbo za dodatni popust. (Vir slike: Vero)

Zadeva

  • Zadeva vašega sporočila mora biti jasna, hkrati pa prejemniku ne sme izdati vseh informacij, ki se skrivajo v sporočilu. Vsebino sporočila naj tako le napove, ne pa popolnoma razkrije – tako boste zagotovili visoko stopnjo odpiranja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje