DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid.
Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila, da bodo pripomogla k vašemu uspehu? (Vir slike: Unsplash)

V prejšnjem prispevku Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh smo predstavili transakcijska in potrditvena elektronska sporočila, njihov pomen za stranke ter značilnosti, ki jih imajo uspešna potrditvena sporočila. V tem prispevku pa vam ponujamo konkretne nasvete, kako oblikovati potrditvena sporočila, ki bodo pripomogla k povečanju prometa in višjim prihodkom.

Zakaj je pomembno izkoristiti potrditvena sporočila?

Potrditvena sporočila podjetjem omogočajo individualno komunikacijo s strankami, hkrati pa je njihov cilj informiranje, ne pa privabljanje strank nazaj na spletno stran podjetja. Potrditvena sporočila večinoma ne vključujejo pozivov k nadaljnji komunikaciji, čeprav predstavljajo odlično priložnost za poglabljanje odnosa s strankami.

Potrditvena sporočila so del t. i. kritičnih točk življenjskega cikla potrošnikov. Tako na podlagi potrditvenih sporočil podjetje pridobi nove informacije o tem, na kateri točki se stranke nahajajo in česa si želijo. Pridobljene podatke lahko uporabite za oblikovanje dodatnih ponudb, ki bodo pritegnile njihovo pozornost.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Kako lahko oblikujete svoja potrditvena sporočila, da jih boste čim bolj izkoristili?

V nadaljevanju predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju potrditvenih sporočil, vzdrževanju odnosov s strankami in povečanjem prodaje.

Dizajn

  • Dizajn vaših sporočil naj se ujema s celostno podobo vaše blagovne znamke, saj je ključno, da so vaše objave na vseh platformah prepoznavne in dosledne.
  • Vaša sporočila naj bodo prilagojena za branje na mobilnih napravah, saj posamezniki že približno polovico elektronskih sporočil preberemo na tak način. Kljub temu pa le 56 odstotkov blagovnih znamk svoja sporočila prilagaja mobilnim napravam.
  • Ne pozabite na optimizacijo sporočil za ogled brez slik, preverite, ali vse povezave vodijo na prave pristajalne strani, in preglejte sporočilo, da v njem ne bo neželenih tipkarskih in slovničnih napak. Ti kriteriji so osnova za nadaljnje delo.
  • Napredovanje svojih strank lahko prikažete s t. i. sledenjem dogodkom (angl. event tracking). S sporočili na to temo lahko stranke spodbudite k nadaljnjim korakom, saj posamezniki radi končamo, kar smo začeli.
  • Svojemu elektronskemu sporočilu dodajte povezave do svojih profilov na družabnih omrežjih. Sporočila, ki vključujejo povezave do družabnih omrežij, se lahko pohvalijo s kar 55 odstotki več klikov kot sporočila brez povezav.

Primer potrditvenega sporočila s povezavami do profilov na družabnih omrežjih. (Vir slike: Really Good Emails)

  • Dodajte tudi povezave do možnosti prejemanja elektronskih novic, če vaše stranke želijo prejemati obvestila o novih ponudbah ali ekskluzivne vsebine.
  • Dodajte tudi povezavo do službe za pomoč strankam. Svojim strankam olajšajte dostop do svojih zaposlenih.
  • Ne pozabite na povezavo do sistema za sledenja pošiljki. Tako boste zmanjšali negotovost in zaskrbljenost strank, če se bo sporočilo o potrditvi oddaje pošiljke izgubilo na poti do njih. Poleg tega se lahko sporočila, ki vsebujejo povezavo do sledenja pošiljki, pohvalijo s skoraj 50 odstotki več klikov kot ostala sporočila.

Personalizacija

  • V sporočilo, s katerim potrjujete nakup izdelka, dodajte povezave do sorodnih oziroma povezanih izdelkov ali storitev. Če je na primer vaša stranka kupila drag pametni telefon, lahko v potrditveno sporočilo vključite možnost zavarovanja naprave, zaščitne ovitke ali druge dodatke. Ali kot prikazuje spodnji primer: v potrditveno sporočilo za nakup športnih copat vključite ponudbo nogavic in vezalk.

Primer potrditvenega sporočila s povezano ponudbo. (Vir slike: Shopify)

  • Uporabljajte napovedovalne modele (angl. predictive models), ki oblikujejo individualizirana priporočila za vaše stranke na podlagi njihovega predhodnega obnašanja. Takšne personalizirane dinamične vsebine v vaših sporočilih lahko povečajo vaše prihodke iz trženja prek elektronske pošte za več kot 150 odstotkov.

Posebna ponudba

  • V potrditveno sporočilo dodajte posebno ponudbo, popust ali promocijsko kodo, da boste spodbudili nadaljnje nakupovanje. Kar 44 odstotkov strank namreč opravi svoj drugi nakup pri nekem ponudniku zaradi promocijskega sporočila.

Primer potrditvenega sporočila s ponudbo za dodatni popust. (Vir slike: Vero)

Zadeva

  • Zadeva vašega sporočila mora biti jasna, hkrati pa prejemniku ne sme izdati vseh informacij, ki se skrivajo v sporočilu. Vsebino sporočila naj tako le napove, ne pa popolnoma razkrije – tako boste zagotovili visoko stopnjo odpiranja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje