Kako v 8 korakih postaviti marketing v podjetju?

Za uspešno poslovanje je treba postaviti tudi učinkovit marketinški sistem. Ta skrbi za večjo prepoznavnost podjetja, pridobivanje novih strank in to, da obdržite stare.
Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Spoznajte vaše stranke

Da bi bili lahko uspešni pri načrtovanju marketinških dejavnosti, moramo najprej vedeti, kdo je naša idealna stranka. Čim bolj natančno jo moramo znati opredeliti. Kakšne so njene lastnosti, želje, dejavnosti, potrebe? S katerimi problemi se ta stranka srečuje? Na kakšen način bomo z našim produktom ali storitvijo reševali te težave?

Veliko podjetij dela napako, saj se pri načrtovanju marketinga preveč osredotoča na sam produkt. Pozornost pa je treba usmeriti na dodano vrednost, ki jo bomo naši idealni stranki z njim prinesli.

Usmerjajte stranko v njenem nakupovalnem procesu

Nakupovalni proces je sestavljen iz naslednjih faz:

  • Stranka najprej izve za določeno izdelek;
  • Produkt ji je všeč, se ji zdi zanimiv;
  • Razvije se zaupanje do podjetja;
  • Poskusi izdelek;
  • Nakupi izdelek;
  • Ponovi nakup;
  • Deli pozitivne vtise z drugimi.

Razumevanje tega procesa je za podjetje pomembno, saj lahko stranko usmerja z ene faze na drugo. V fazi interneta imajo potrošniki številne možnosti, kako bodo pristopili do storitev in produktov, ki si jih želijo. S tem, ko podjetje razume svojo idealno stranko, lahko bolj natančno ve, na kakšen način se bo ta lotila reševanja problema, ko bo do njega prišlo. Bo želeno besedno zvezo vtipkala v iskalnik ali bo za pomoč vprašala prijatelje? Dobro načrtovan marketing pomeni, da se boste s svojo ponudbo pojavili tam in takrat, ko bo potrošnik začel iskati rešitve.

Potrošniku, ki pokaže zanimanje za vaše izdelke, lahko ponudite, da jih brezplačno poizkusi. Če mu bodo všeč, se bo po vsej verjetnosti odločil za nakup. Če bo s storitvijo zelo zadovoljen, bo nakup ponovil. O dobri izkušnji bo vsekakor povedal tudi prijateljem.

Delavnica Email Marketing Master Class

Pojavite se tam, kjer se nahajajo vaše idealne stranke

Zdaj, ko ste spoznali vaše idealne stranke, boste lažje ugotovili tudi to, kje se najverjetneje nahajajo. Jih boste nagovarjali prek socialnih omrežij? Potem postavite profil na izbranem družabnem omrežju. Uporabljajte tak način komunikacije, ki je blizu tej skupini ljudi. Če obstaja večja verjetnost, da se bodo kupci iskanja lotili prek spletnih iskalnikov, pa poskrbite za čim bolje optimizirano in privlačno spletno stran.

 Vlagajte v spletni marketing

Tudi če prisegate na osebni stik in priporočila od ust do ust, pa je vseeno nujno, da podobo podjetja ustvarite tudi na spletu. V današnjih časih je iskanje informacij preko interneta nekaj, kar počnemo povsem avtomatsko. Tudi, če vam prijatelj pove za dobro izkušnjo z določenim produktom, bo vaša spontana reakcija, da boste prek spleta želeli izvedeti več o tem podjetju.

Priporočljivo je torej, da čim bolj celostno načrtujete svojo internetno prezenco. Ta obsega vse od postavitve kakovostne spletne strani, pojavljanja na družabnih omrežjih, optimiziranja spletne strani do aktivne komunikacije z obiskovalci in strankami. Komunikacija z obiskovalci obsega spremljanje njihovih mnenj, komentarjev, povratne informacije z vaše strani. Spremljanje mnenj strank vam je lahko tudi v veliko pomoč pri izboljšavah izdelkov in spremembah poslovanja.

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Zgradite mrežo privržencev

Privrženci izdelkov ali storitev, ki jih ponujate, so gonilo vašega poslovanja. Prav zato morate delati na tem, da z obstoječimi strankami ohranjate stike in vzdržujete dobre odnose. S tem, ko se boste na spletu pojavljali na različne načine, boste verjetno kmalu ugotovili, kateri kanali so najbolj učinkoviti pri komunikaciji z vašim tipom strank. Usmerite največ pozornosti na te kanale. Bodite čim bolj interaktivni, ažurni. Ponudite posebna znižanja, delite koristne informacije, odprto komunicirajte s strankami. Skrbite za to, da vam bodo sledilci ostali zvesti.

Spodbujajte k nakupu

Potencialno stranko lahko k nakupu spodbudite na različne načine. Lahko ji ponudite določene brezplačne / testne storitve, na podlagi katerih se lahko odloči, da bo naredila korak naprej. V zameno za deljenje svojega elektronskega naslova, ji lahko ponudite brezplačno elektronsko knjigo ali spletni tečaj. Pridobljen mail lahko izkoristite za obveščanje o aktualnih ponudbah, za katere se bo rade volje odločila.

Beležite izkušnje vaših strank

Po drugi strani je pomembno, da s stranko ostanete v stikih tudi po opravljenem nakupu. Najdite mehanizme, kako jo boste povprašali o zadovoljstvu z vašo storitvijo ali produktom. Tako boste vedeli, kakšni so razlogi, da vas stranke zapuščajo, in kaj je tisto, kar jih najbolj pritegne. Upoštevajte vsa mnenja in jih izkoristite pri nadaljnjih izboljšavah.

Marketinške dejavnosti naj postanejo del vašega vsakdana

Načrtovanje marketinga ni nekaj, česar se lotite le na začetku poslovanja. Na tem področje morate biti vsakodnevno aktivni. Postavite si cilje, kaj želite v roku pol leta, enega leta doseči na tem področju. Nato pa načrtujte vse aktivnosti, ki vas bodo do tega najverjetneje pripeljale. Vpišite si v koledar, kdaj boste naredili določeno potezo. Redno pišite novice, objavljajte na družabnih omrežjih in komunicirajte prek elektronske pošte. Le tako se bodo tudi na dolgi rok pokazali dobri rezultati.

Vir: ducttapemarketing.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Zakaj direktne poti do podjetniškega bogastva vodijo v prepad in kam morate najprej zaviti, da bi ga dosegli? Raymond Aaron je #1 New York Times Bestselling avtor. To so njegove misli o tem, kako postati bogat. Preberite več >>

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Vsebinski marketing je danes eno najpomembnejših orodij digitalnega marketinga. Prek njega boste lahko učinkovito širili dober glas o podjetju in si posledično povečali prodajo. Preberite več >>

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kako na dobre načine izstopati iz množice?

Kako na dobre načine izstopati iz množice?

Da bi podjetje uspešno poslovalo, mora najti načine, da po nečem izstopa iz množice in se tako razlikuje od ostalih podjetij, ki delujejo v isti panogi. Predstavljamo vam nekaj možnosti, kako se lahko tega lotite. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje