Kako v 8 korakih postaviti marketing v podjetju?

Za uspešno poslovanje je treba postaviti tudi učinkovit marketinški sistem. Ta skrbi za večjo prepoznavnost podjetja, pridobivanje novih strank in to, da obdržite stare.
Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Spoznajte vaše stranke

Da bi bili lahko uspešni pri načrtovanju marketinških dejavnosti, moramo najprej vedeti, kdo je naša idealna stranka. Čim bolj natančno jo moramo znati opredeliti. Kakšne so njene lastnosti, želje, dejavnosti, potrebe? S katerimi problemi se ta stranka srečuje? Na kakšen način bomo z našim produktom ali storitvijo reševali te težave?

Veliko podjetij dela napako, saj se pri načrtovanju marketinga preveč osredotoča na sam produkt. Pozornost pa je treba usmeriti na dodano vrednost, ki jo bomo naši idealni stranki z njim prinesli.

Usmerjajte stranko v njenem nakupovalnem procesu

Nakupovalni proces je sestavljen iz naslednjih faz:

  • Stranka najprej izve za določeno izdelek;
  • Produkt ji je všeč, se ji zdi zanimiv;
  • Razvije se zaupanje do podjetja;
  • Poskusi izdelek;
  • Nakupi izdelek;
  • Ponovi nakup;
  • Deli pozitivne vtise z drugimi.

Razumevanje tega procesa je za podjetje pomembno, saj lahko stranko usmerja z ene faze na drugo. V fazi interneta imajo potrošniki številne možnosti, kako bodo pristopili do storitev in produktov, ki si jih želijo. S tem, ko podjetje razume svojo idealno stranko, lahko bolj natančno ve, na kakšen način se bo ta lotila reševanja problema, ko bo do njega prišlo. Bo želeno besedno zvezo vtipkala v iskalnik ali bo za pomoč vprašala prijatelje? Dobro načrtovan marketing pomeni, da se boste s svojo ponudbo pojavili tam in takrat, ko bo potrošnik začel iskati rešitve.

Potrošniku, ki pokaže zanimanje za vaše izdelke, lahko ponudite, da jih brezplačno poizkusi. Če mu bodo všeč, se bo po vsej verjetnosti odločil za nakup. Če bo s storitvijo zelo zadovoljen, bo nakup ponovil. O dobri izkušnji bo vsekakor povedal tudi prijateljem.

Delavnica Email Marketing Master Class

Pojavite se tam, kjer se nahajajo vaše idealne stranke

Zdaj, ko ste spoznali vaše idealne stranke, boste lažje ugotovili tudi to, kje se najverjetneje nahajajo. Jih boste nagovarjali prek socialnih omrežij? Potem postavite profil na izbranem družabnem omrežju. Uporabljajte tak način komunikacije, ki je blizu tej skupini ljudi. Če obstaja večja verjetnost, da se bodo kupci iskanja lotili prek spletnih iskalnikov, pa poskrbite za čim bolje optimizirano in privlačno spletno stran.

 Vlagajte v spletni marketing

Tudi če prisegate na osebni stik in priporočila od ust do ust, pa je vseeno nujno, da podobo podjetja ustvarite tudi na spletu. V današnjih časih je iskanje informacij preko interneta nekaj, kar počnemo povsem avtomatsko. Tudi, če vam prijatelj pove za dobro izkušnjo z določenim produktom, bo vaša spontana reakcija, da boste prek spleta želeli izvedeti več o tem podjetju.

Priporočljivo je torej, da čim bolj celostno načrtujete svojo internetno prezenco. Ta obsega vse od postavitve kakovostne spletne strani, pojavljanja na družabnih omrežjih, optimiziranja spletne strani do aktivne komunikacije z obiskovalci in strankami. Komunikacija z obiskovalci obsega spremljanje njihovih mnenj, komentarjev, povratne informacije z vaše strani. Spremljanje mnenj strank vam je lahko tudi v veliko pomoč pri izboljšavah izdelkov in spremembah poslovanja.

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Zgradite mrežo privržencev

Privrženci izdelkov ali storitev, ki jih ponujate, so gonilo vašega poslovanja. Prav zato morate delati na tem, da z obstoječimi strankami ohranjate stike in vzdržujete dobre odnose. S tem, ko se boste na spletu pojavljali na različne načine, boste verjetno kmalu ugotovili, kateri kanali so najbolj učinkoviti pri komunikaciji z vašim tipom strank. Usmerite največ pozornosti na te kanale. Bodite čim bolj interaktivni, ažurni. Ponudite posebna znižanja, delite koristne informacije, odprto komunicirajte s strankami. Skrbite za to, da vam bodo sledilci ostali zvesti.

Spodbujajte k nakupu

Potencialno stranko lahko k nakupu spodbudite na različne načine. Lahko ji ponudite določene brezplačne / testne storitve, na podlagi katerih se lahko odloči, da bo naredila korak naprej. V zameno za deljenje svojega elektronskega naslova, ji lahko ponudite brezplačno elektronsko knjigo ali spletni tečaj. Pridobljen mail lahko izkoristite za obveščanje o aktualnih ponudbah, za katere se bo rade volje odločila.

Beležite izkušnje vaših strank

Po drugi strani je pomembno, da s stranko ostanete v stikih tudi po opravljenem nakupu. Najdite mehanizme, kako jo boste povprašali o zadovoljstvu z vašo storitvijo ali produktom. Tako boste vedeli, kakšni so razlogi, da vas stranke zapuščajo, in kaj je tisto, kar jih najbolj pritegne. Upoštevajte vsa mnenja in jih izkoristite pri nadaljnjih izboljšavah.

Marketinške dejavnosti naj postanejo del vašega vsakdana

Načrtovanje marketinga ni nekaj, česar se lotite le na začetku poslovanja. Na tem področje morate biti vsakodnevno aktivni. Postavite si cilje, kaj želite v roku pol leta, enega leta doseči na tem področju. Nato pa načrtujte vse aktivnosti, ki vas bodo do tega najverjetneje pripeljale. Vpišite si v koledar, kdaj boste naredili določeno potezo. Redno pišite novice, objavljajte na družabnih omrežjih in komunicirajte prek elektronske pošte. Le tako se bodo tudi na dolgi rok pokazali dobri rezultati.

Vir: ducttapemarketing.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Ali v vašem podjetju že razmišljate o pisanju bloga? Predstavljamo vam razloge, zakaj je to odlična priložnost za izboljšanje vašega poslovanja. Začnite že danes! Preberite več >>

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje