Kako v 8 korakih postaviti marketing v podjetju?

Za uspešno poslovanje je treba postaviti tudi učinkovit marketinški sistem. Ta skrbi za večjo prepoznavnost podjetja, pridobivanje novih strank in to, da obdržite stare.
Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Organizacija marketinga (Vir: Pixabay)

Spoznajte vaše stranke

Da bi bili lahko uspešni pri načrtovanju marketinških dejavnosti, moramo najprej vedeti, kdo je naša idealna stranka. Čim bolj natančno jo moramo znati opredeliti. Kakšne so njene lastnosti, želje, dejavnosti, potrebe? S katerimi problemi se ta stranka srečuje? Na kakšen način bomo z našim produktom ali storitvijo reševali te težave?

Veliko podjetij dela napako, saj se pri načrtovanju marketinga preveč osredotoča na sam produkt. Pozornost pa je treba usmeriti na dodano vrednost, ki jo bomo naši idealni stranki z njim prinesli.

Usmerjajte stranko v njenem nakupovalnem procesu

Nakupovalni proces je sestavljen iz naslednjih faz:

  • Stranka najprej izve za določeno izdelek;
  • Produkt ji je všeč, se ji zdi zanimiv;
  • Razvije se zaupanje do podjetja;
  • Poskusi izdelek;
  • Nakupi izdelek;
  • Ponovi nakup;
  • Deli pozitivne vtise z drugimi.

Razumevanje tega procesa je za podjetje pomembno, saj lahko stranko usmerja z ene faze na drugo. V fazi interneta imajo potrošniki številne možnosti, kako bodo pristopili do storitev in produktov, ki si jih želijo. S tem, ko podjetje razume svojo idealno stranko, lahko bolj natančno ve, na kakšen način se bo ta lotila reševanja problema, ko bo do njega prišlo. Bo želeno besedno zvezo vtipkala v iskalnik ali bo za pomoč vprašala prijatelje? Dobro načrtovan marketing pomeni, da se boste s svojo ponudbo pojavili tam in takrat, ko bo potrošnik začel iskati rešitve.

Potrošniku, ki pokaže zanimanje za vaše izdelke, lahko ponudite, da jih brezplačno poizkusi. Če mu bodo všeč, se bo po vsej verjetnosti odločil za nakup. Če bo s storitvijo zelo zadovoljen, bo nakup ponovil. O dobri izkušnji bo vsekakor povedal tudi prijateljem.

Delavnica Email Marketing Master Class

Pojavite se tam, kjer se nahajajo vaše idealne stranke

Zdaj, ko ste spoznali vaše idealne stranke, boste lažje ugotovili tudi to, kje se najverjetneje nahajajo. Jih boste nagovarjali prek socialnih omrežij? Potem postavite profil na izbranem družabnem omrežju. Uporabljajte tak način komunikacije, ki je blizu tej skupini ljudi. Če obstaja večja verjetnost, da se bodo kupci iskanja lotili prek spletnih iskalnikov, pa poskrbite za čim bolje optimizirano in privlačno spletno stran.

 Vlagajte v spletni marketing

Tudi če prisegate na osebni stik in priporočila od ust do ust, pa je vseeno nujno, da podobo podjetja ustvarite tudi na spletu. V današnjih časih je iskanje informacij preko interneta nekaj, kar počnemo povsem avtomatsko. Tudi, če vam prijatelj pove za dobro izkušnjo z določenim produktom, bo vaša spontana reakcija, da boste prek spleta želeli izvedeti več o tem podjetju.

Priporočljivo je torej, da čim bolj celostno načrtujete svojo internetno prezenco. Ta obsega vse od postavitve kakovostne spletne strani, pojavljanja na družabnih omrežjih, optimiziranja spletne strani do aktivne komunikacije z obiskovalci in strankami. Komunikacija z obiskovalci obsega spremljanje njihovih mnenj, komentarjev, povratne informacije z vaše strani. Spremljanje mnenj strank vam je lahko tudi v veliko pomoč pri izboljšavah izdelkov in spremembah poslovanja.

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Ne pozabite na oglaševanje prek družabnih omrežij (Vir: Pixabay)

Zgradite mrežo privržencev

Privrženci izdelkov ali storitev, ki jih ponujate, so gonilo vašega poslovanja. Prav zato morate delati na tem, da z obstoječimi strankami ohranjate stike in vzdržujete dobre odnose. S tem, ko se boste na spletu pojavljali na različne načine, boste verjetno kmalu ugotovili, kateri kanali so najbolj učinkoviti pri komunikaciji z vašim tipom strank. Usmerite največ pozornosti na te kanale. Bodite čim bolj interaktivni, ažurni. Ponudite posebna znižanja, delite koristne informacije, odprto komunicirajte s strankami. Skrbite za to, da vam bodo sledilci ostali zvesti.

Spodbujajte k nakupu

Potencialno stranko lahko k nakupu spodbudite na različne načine. Lahko ji ponudite določene brezplačne / testne storitve, na podlagi katerih se lahko odloči, da bo naredila korak naprej. V zameno za deljenje svojega elektronskega naslova, ji lahko ponudite brezplačno elektronsko knjigo ali spletni tečaj. Pridobljen mail lahko izkoristite za obveščanje o aktualnih ponudbah, za katere se bo rade volje odločila.

Beležite izkušnje vaših strank

Po drugi strani je pomembno, da s stranko ostanete v stikih tudi po opravljenem nakupu. Najdite mehanizme, kako jo boste povprašali o zadovoljstvu z vašo storitvijo ali produktom. Tako boste vedeli, kakšni so razlogi, da vas stranke zapuščajo, in kaj je tisto, kar jih najbolj pritegne. Upoštevajte vsa mnenja in jih izkoristite pri nadaljnjih izboljšavah.

Marketinške dejavnosti naj postanejo del vašega vsakdana

Načrtovanje marketinga ni nekaj, česar se lotite le na začetku poslovanja. Na tem področje morate biti vsakodnevno aktivni. Postavite si cilje, kaj želite v roku pol leta, enega leta doseči na tem področju. Nato pa načrtujte vse aktivnosti, ki vas bodo do tega najverjetneje pripeljale. Vpišite si v koledar, kdaj boste naredili določeno potezo. Redno pišite novice, objavljajte na družabnih omrežjih in komunicirajte prek elektronske pošte. Le tako se bodo tudi na dolgi rok pokazali dobri rezultati.

Vir: ducttapemarketing.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

Nove stranke pričarajo nasmeh na obraz vsakega podjetnika, vendar pri tem nikakor ne smemo pozabiti na že obstoječe stranke. Vsaka investicija v boljše odnose z obstoječimi strankami se izplača. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

8 kreativnih marketinških idej za izstopanje vašega podjetja

8 kreativnih marketinških idej za izstopanje vašega podjetja

Vsako leto lahko zasledimo številne trende v marketingu in mnogo nasvetov, kako s pomočjo kreativnih marketinških idej izstopati na trgu. Tudi letošnje leto na tem področju ni nobena izjema. V nadaljevanju vam predstavljamo 8 kratkih nasvetov. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje