Facebook Messenger oglasi

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju. (Vir slike: Pixabay)

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja.
Facebook Messenger oglasi

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju. (Vir slike: Pixabay)

Oglasi v okviru Facebookove storitve Messenger predstavljajo najbolj neposredno obliko trženja, saj se pojavijo v izjemno zasebnem digitalnem prostoru. Prek Facebook Messengerja lahko tako oglaševalci in podjetja neposredno nagovorijo svoje obstoječe in potencialne stranke. Na ta način širijo svojo prepoznavnost in povečujejo potencial za rast.

Še preden pa se lotite oblikovanja oglasov v Facebook Messengerju, o čemer smo pisali v prispevku Preizkusite oglase v Facebook Messengerju, si lahko ogledate, kako so novo priložnost izkoristili drugi. V nadaljevanju tako predstavljamo nekaj primerov učinkovitih, izvirnih in zanimivih oglasov v Facebook Messengerju.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

1. Sephora

V podjetju Sephora so pred kratkim s svojo kampanjo na Facebooku ciljali ženske, ki živijo v Ameriki in se zanimajo za ličenje. Cilj kampanje je bil povečati število rezervacij terminov za spremembo videza (angl. makeover).

V preteklosti so uporabnike Facebooka, ki so kliknili na oglas, preusmerili na pristajalno stran, na kateri so lahko rezervirali izbrani termin. S pomočjo Messenger oglasov pa so lahko takoj vzpostavili pogovor o izbranem terminu, kot prikazuje primer.

Facebook Messenger Sephora

Na ta način so v podjetju iz procesa rezervacije izločili kar pet korakov, saj so prek svojega klepetalnega robota vse potrebne informacije pridobili na podlagi kratkega pogovora. Ne da bi zapustili Facebook, so lahko tako zainteresirani posamezniki rezervirali izbrani termin.

In rezultati? Kar 11-odstotno povišanje stopnje rezervacij! Če ob tem opozorimo še na dejstvo, da stranka ob vsakem terminu zapravi še vsaj 50 dolarjev, lahko z gotovostjo trdimo, da se je eksperiment izplačal.

Nauk: Določite resnični cilj svojega oglasa. Nato ugotovite, ali lahko s pomočjo Messenger oglasa in klepetalnega robota do svojega cilja pridete na enostavnejši način – brez nepotrebnih obrazcev in zapuščanja strani.

2. Pura Vida Bracelets

Potrošniki redko opravijo nakup, ko prvič vidijo nek oglas. Izdelek ali storitev pred tem ponavadi še dodatno raziščejo: o blagovni znamki se pozanimajo pri svojih prijateljih ali preberejo nekaj spletnih ocen. Ljudje se torej odločimo za nakup na podlagi tega, kar vidimo in slišimo. Več kot vidimo in slišimo, jasnejše mnenje si lahko ustvarimo.

Zato so odlična izbira tudi t. i. vrtljivi oglasi (angl. carousel ads). Namesto prikazovanja ene statične podobe oglas izmenično prikazuje različne podobe in sporočila. Tudi takšne oglase lahko uporabite kot poziv h kliku in pogovoru v Messengerju – kot prikazuje spodnji primer.

Facebook Messenger Pura Vida

Na ta način zadržite pozornost potrošnikov in povečate verjetnost, da bodo videli nekaj zanimivega in kliknili na oglas.

Nauk: Izberite štiri ali pet fotografij, ki najbolje predstavljajo vašo blagovno znamko. Vsako podobo naj spremlja malce drugačna različica osnovnega sporočila. Tudi prvo sporočilo v Messengerju naj ponovno poudari vašo ponudbo. Spomnite stranke, zakaj so kliknili na oglas.

3. California Real Estate

Podjetja niso naklonjena brezplačnim ponudbam, saj se želijo osredotočiti na stranke, ki bodo plačale za njihove izdelke ali storitve. Vendar brezplačne ponudbe pritegnejo posameznike in jih pripravijo k razmisleku o vrednosti vašega izdelka.

Brezplačno ni nujno slabo. Gre bolj za predstavitev, ki lahko vodi v potencialni nakup. Spodnji primer prikazuje ponudbo podjetja California Real Estate Market. V podjetju so potencialnim strankam ponudili brezplačne cenitve njihovih hiš oziroma stanovanj, saj se zavedajo, da vsakdo ni pripravljen na takojšen nakup ali prodajo nepremičnine.

Facebook Messenger California Real Estate

Oglas vsebuje vprašanje in spodbudi potrošnike k odzivu. Podjetje se lahko nato odloči za eno od treh možnosti v okviru pogovora v Messengerju:

  • Strankam lahko postavi vprašanja o njihovem trenutnem domovanju, da lahko podajo oceno.
  • Strankam lahko nudi odgovore na vprašanja in svetovanje.
  • Strankam lahko ponudi rezervacijo termina, ko bo nekdo iz podjetja domovanje ocenil v živo.

Facebook Messenger lahko tako uporabijo za izobraževanje posameznikov. Tako jim ne dajo občutka, da morajo takoj nekaj kupiti.

Nauk: V okviru pogovora vam stranke ni treba takoj prepričevati v nakup. Klepet rajši izkoristite za povečanje prepoznavnosti in grajenje odnosa. Tako se lahko s stranko pogovarjate toliko časa, dokler ne bo pripravljena na nakup.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

4. Tieks by Gavrieli

Oglasi nas spremljajo vsepovsod – ko brskamo po spletu ali uporabljamo aplikacije. Facebook na srečo poskuša pomiriti svoje uporabnike z omejevanjem števila oglasov, ki jim jih prikaže.

Oglaševalci kar bombardirajo potencialne stranke z neskončnim številom možnosti. Ko kliknejo na vaš oglas, jih verjetno vsaj do neke mere zanima vaša ponudba. Zato morate izkoristiti vsako priložnost za predstavitev dodane vrednosti svojega izdelka. Tudi Facebook Messenger lahko tako uporabite za proaktivno komuniciranje s posamezniki, ki so izkazali zanimanje za vašo blagovno znamko.

Blagovne znamke, kot je Tieks, stopajo v stik s posamezniki, ki so v preteklosti izkazali zanimanje za njihovo blagovno znamko. Oglejmo si primer.

Facebook Messenger Tieks

Če je uporabnik Facebooka v preteklosti kliknil na oglas podjetja ali odgovoril na nekaj vprašanj v Messengerju, si je algoritem podjetja to zapomnil. Po določenem času uporabniku podjetje tako pošlje zasebno sporočilo in mu predstavi svežo ponudbo.

Takšen način oglaševanja je veliko bolj učinkovit od objavljanja naključnih oglasov in upanja na najboljše. Uporabnik prejetega sporočila namreč ne bo ignoriral, temveč se bo morda celo odločil za pregled aktualne ponudbe.

Nauk: Oglejte si ponudbe, na katere so vaše stranke že kliknile v preteklosti. Nato oblikujte podobno ponudbo in ji dodajte privlačen gumb za poziv k dejanju. Vaša ponudba bo še bolj zanimiva, če ji boste dodali pridih nujnosti. »Živijo, kako si kaj?« ni dovolj. Namesto tega zapišite: »Živijo, že nekaj časa se nisva slišala. Zate sem pripravil posebno ponudbo, ki ti bo zagotovo všeč. Hitro klikni, da ne boš zamudil!«

5. Shop Spring

Če uporabnik Facebooka vidi vaš oglas ali klikne nanj, to še ne pomeni, da bo tudi opravil nakup. Če vašo blagovno znamko šele spoznava, pravzaprav ne ve ničesar o vas in vaši ponudbi. Kako lahko torej prepričate takšne uporabnike v nakup?

V podjetju Shop Spring ciljajo posameznike na vrhu prodajnega lijaka – tiste, ki šele spoznavajo blagovno znamko – s postavljanjem vprašanj v Messengerju. Tako podrobno spoznajo svoje potencialne stranke, kot prikazuje primer. Potrošniki pa vedno bolj zaupajo podjetju, saj se ponujeni izdelki približujejo njihovemu okusu.

Facebook Messenger Shop Spring

Nauk: Tržniki lahko pripravijo vprašanja, na podlagi katerih bodo bolje spoznali vsako stranko. Skupine uporabnikov, ki izražajo podobne preference, lahko nato ciljate s posebej pripravljenimi oglasi. Tako boste hitro ustvarili občutek zaupanja in gradili svoj odnos. Na podlagi jasno določenih ciljnih skupin boste lahko oblikovali tudi bolj strateške in strukturirane kampanje.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki