Najboljši oglasi v Facebook Messengerju. (Vir slike: Pixabay)
Oglasi v okviru Facebookove storitve Messenger predstavljajo najbolj neposredno obliko trženja, saj se pojavijo v izjemno zasebnem digitalnem prostoru. Prek Facebook Messengerja lahko tako oglaševalci in podjetja neposredno nagovorijo svoje obstoječe in potencialne stranke. Na ta način širijo svojo prepoznavnost in povečujejo potencial za rast.
Še preden pa se lotite oblikovanja oglasov v Facebook Messengerju, o čemer smo pisali v prispevku Preizkusite oglase v Facebook Messengerju, si lahko ogledate, kako so novo priložnost izkoristili drugi. V nadaljevanju tako predstavljamo nekaj primerov učinkovitih, izvirnih in zanimivih oglasov v Facebook Messengerju.
1. Sephora
V podjetju Sephora so pred kratkim s svojo kampanjo na Facebooku ciljali ženske, ki živijo v Ameriki in se zanimajo za ličenje. Cilj kampanje je bil povečati število rezervacij terminov za spremembo videza (angl. makeover).
V preteklosti so uporabnike Facebooka, ki so kliknili na oglas, preusmerili na pristajalno stran, na kateri so lahko rezervirali izbrani termin. S pomočjo Messenger oglasov pa so lahko takoj vzpostavili pogovor o izbranem terminu, kot prikazuje primer.
Na ta način so v podjetju iz procesa rezervacije izločili kar pet korakov, saj so prek svojega klepetalnega robota vse potrebne informacije pridobili na podlagi kratkega pogovora. Ne da bi zapustili Facebook, so lahko tako zainteresirani posamezniki rezervirali izbrani termin.
In rezultati? Kar 11-odstotno povišanje stopnje rezervacij! Če ob tem opozorimo še na dejstvo, da stranka ob vsakem terminu zapravi še vsaj 50 dolarjev, lahko z gotovostjo trdimo, da se je eksperiment izplačal.
Nauk: Določite resnični cilj svojega oglasa. Nato ugotovite, ali lahko s pomočjo Messenger oglasa in klepetalnega robota do svojega cilja pridete na enostavnejši način – brez nepotrebnih obrazcev in zapuščanja strani.
2. Pura Vida Bracelets
Potrošniki redko opravijo nakup, ko prvič vidijo nek oglas. Izdelek ali storitev pred tem ponavadi še dodatno raziščejo: o blagovni znamki se pozanimajo pri svojih prijateljih ali preberejo nekaj spletnih ocen. Ljudje se torej odločimo za nakup na podlagi tega, kar vidimo in slišimo. Več kot vidimo in slišimo, jasnejše mnenje si lahko ustvarimo.
Zato so odlična izbira tudi t. i. vrtljivi oglasi (angl. carousel ads). Namesto prikazovanja ene statične podobe oglas izmenično prikazuje različne podobe in sporočila. Tudi takšne oglase lahko uporabite kot poziv h kliku in pogovoru v Messengerju – kot prikazuje spodnji primer.
Na ta način zadržite pozornost potrošnikov in povečate verjetnost, da bodo videli nekaj zanimivega in kliknili na oglas.
Nauk: Izberite štiri ali pet fotografij, ki najbolje predstavljajo vašo blagovno znamko. Vsako podobo naj spremlja malce drugačna različica osnovnega sporočila. Tudi prvo sporočilo v Messengerju naj ponovno poudari vašo ponudbo. Spomnite stranke, zakaj so kliknili na oglas.
3. California Real Estate
Podjetja niso naklonjena brezplačnim ponudbam, saj se želijo osredotočiti na stranke, ki bodo plačale za njihove izdelke ali storitve. Vendar brezplačne ponudbe pritegnejo posameznike in jih pripravijo k razmisleku o vrednosti vašega izdelka.
Brezplačno ni nujno slabo. Gre bolj za predstavitev, ki lahko vodi v potencialni nakup. Spodnji primer prikazuje ponudbo podjetja California Real Estate Market. V podjetju so potencialnim strankam ponudili brezplačne cenitve njihovih hiš oziroma stanovanj, saj se zavedajo, da vsakdo ni pripravljen na takojšen nakup ali prodajo nepremičnine.
Oglas vsebuje vprašanje in spodbudi potrošnike k odzivu. Podjetje se lahko nato odloči za eno od treh možnosti v okviru pogovora v Messengerju:
- Strankam lahko postavi vprašanja o njihovem trenutnem domovanju, da lahko podajo oceno.
- Strankam lahko nudi odgovore na vprašanja in svetovanje.
- Strankam lahko ponudi rezervacijo termina, ko bo nekdo iz podjetja domovanje ocenil v živo.
Facebook Messenger lahko tako uporabijo za izobraževanje posameznikov. Tako jim ne dajo občutka, da morajo takoj nekaj kupiti.
Nauk: V okviru pogovora vam stranke ni treba takoj prepričevati v nakup. Klepet rajši izkoristite za povečanje prepoznavnosti in grajenje odnosa. Tako se lahko s stranko pogovarjate toliko časa, dokler ne bo pripravljena na nakup.
4. Tieks by Gavrieli
Oglasi nas spremljajo vsepovsod – ko brskamo po spletu ali uporabljamo aplikacije. Facebook na srečo poskuša pomiriti svoje uporabnike z omejevanjem števila oglasov, ki jim jih prikaže.
Oglaševalci kar bombardirajo potencialne stranke z neskončnim številom možnosti. Ko kliknejo na vaš oglas, jih verjetno vsaj do neke mere zanima vaša ponudba. Zato morate izkoristiti vsako priložnost za predstavitev dodane vrednosti svojega izdelka. Tudi Facebook Messenger lahko tako uporabite za proaktivno komuniciranje s posamezniki, ki so izkazali zanimanje za vašo blagovno znamko.
Blagovne znamke, kot je Tieks, stopajo v stik s posamezniki, ki so v preteklosti izkazali zanimanje za njihovo blagovno znamko. Oglejmo si primer.
Če je uporabnik Facebooka v preteklosti kliknil na oglas podjetja ali odgovoril na nekaj vprašanj v Messengerju, si je algoritem podjetja to zapomnil. Po določenem času uporabniku podjetje tako pošlje zasebno sporočilo in mu predstavi svežo ponudbo.
Takšen način oglaševanja je veliko bolj učinkovit od objavljanja naključnih oglasov in upanja na najboljše. Uporabnik prejetega sporočila namreč ne bo ignoriral, temveč se bo morda celo odločil za pregled aktualne ponudbe.
Nauk: Oglejte si ponudbe, na katere so vaše stranke že kliknile v preteklosti. Nato oblikujte podobno ponudbo in ji dodajte privlačen gumb za poziv k dejanju. Vaša ponudba bo še bolj zanimiva, če ji boste dodali pridih nujnosti. »Živijo, kako si kaj?« ni dovolj. Namesto tega zapišite: »Živijo, že nekaj časa se nisva slišala. Zate sem pripravil posebno ponudbo, ki ti bo zagotovo všeč. Hitro klikni, da ne boš zamudil!«
5. Shop Spring
Če uporabnik Facebooka vidi vaš oglas ali klikne nanj, to še ne pomeni, da bo tudi opravil nakup. Če vašo blagovno znamko šele spoznava, pravzaprav ne ve ničesar o vas in vaši ponudbi. Kako lahko torej prepričate takšne uporabnike v nakup?
V podjetju Shop Spring ciljajo posameznike na vrhu prodajnega lijaka – tiste, ki šele spoznavajo blagovno znamko – s postavljanjem vprašanj v Messengerju. Tako podrobno spoznajo svoje potencialne stranke, kot prikazuje primer. Potrošniki pa vedno bolj zaupajo podjetju, saj se ponujeni izdelki približujejo njihovemu okusu.
Nauk: Tržniki lahko pripravijo vprašanja, na podlagi katerih bodo bolje spoznali vsako stranko. Skupine uporabnikov, ki izražajo podobne preference, lahko nato ciljate s posebej pripravljenimi oglasi. Tako boste hitro ustvarili občutek zaupanja in gradili svoj odnos. Na podlagi jasno določenih ciljnih skupin boste lahko oblikovali tudi bolj strateške in strukturirane kampanje.
Vir: AdEspresso