Napake digitalnega marketinga

Digitalni marketing je danes mnogo več, kot je bil pred nekaj leti. Zaradi porasta družbenih medijev, naprednejših algoritmov spletnih iskalnikov in vse večje uporabe pametnih naprav, je postal precej zapletena znanost, kar povečuje možnost napak.
Napake digitalnega marketinga

Napake digitalnega marketinga, ki se jim morate izogibati (Vir slike: Pixabay.com)

Preverite, katerim napakam se morate izogniti, ko za posel pripravljate digitalno marketinško strategijo.

1. Površna uporaba družabnih medijev

Mogoče obvladate rokovanje s Twitterjem in Facebookom na uporabniški ravni, toda za trženje produkta je potrebno mnogo več kot le objavljanje informacij in slik.

Za dober marketing morate razumeti delovanje družbenih medijev. Določite cilje, prepoznajte ključne kazalnike uspešnosti ter se naučite, kako čim bolje uporabljati navadne in sponzorirane objave, da bodo dosegle čim večjo vidnost med uporabniki.

Izberite le družabne medije, ki jih znate uporabljati in bodo najbolj ustrezali vašim potrebam. Tako se boste izognili nepotrebnemu delu, ki vam tako ali tako ne bi pripomoglo k uspehu.

Ne kupujte lažnih sledilcev. Za podjetja ponarejeni računi res lahko izboljšajo vidljivost, a na koncu to ne izboljša uporabniškega udejstvovanja, hkrati pa lažni računi kvarijo resnično statistiko. Poleg tega družabna omrežja vsake toliko časa izvedejo čistilno akcijo neaktivnih računov, kar je lahko precejšen udarec za vaš ugled.

Velika in prepogosta napaka je nesodelovanje z vašimi sledilci. Če se ne boste odzivali na vprašanja in pritožbe, bo to še bolj škodilo blagovni znamki, kot če družabnih medijev sploh ne bi uporabljali.

Email marketing: kje smo Slovenci šibki?

2. Neupoštevanje vse večjega potenciala mobilnih uporabnikov

Digitalni marketing je postal mnogo več kot le pošiljanje e-poštnih sporočil. Rast uporabe pametnih telefonov je eksponentna, zato morajo podjetja znati svoje spletne predstavitve prilagajati tudi uporabnikom pametnih naprav in ne le uporabnikom računalnikov.

Poleg prilagodljivih spletnih strani, naj se podjetje osredotoči tudi na aplikacije in prikazovanje oglasov in obvestil s pomočjo aplikacij.

3. Nerazumevanje SEO algoritma

SEO algoritem se nenehno razvija, kar pomeni, da so metode, ki so včasih delovale, danes zastarele. Pretiravanje s ključnimi besedami in mikro podpornimi blogi Google kaznuje. Vse bolj natančen algoritem zahteva, da podjetje ustvarja jasno in pomembno vsebino, namesto da z bližnjicami goljufa sistem.

4. Nerazumevanje vašega trga

Preden boste investirali v oglaševanje, se lotite analiziranja demografskih in vedenjskih značilnosti vaših potencialnih strank, da boste čim bolje poznali svoj trg.

Poleg tega spremljajte konkurenco in trende trga. Ne pozabite na SWOT analizo, ki vam bo pomagala razumeti vaše prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti.

5. Uporaba strategij brez testiranja

Marketinške strategije naj se pred uporabo testirajo. Podjetje naj na primer preveri, ali se bodo potencialni potrošniki bolje odzvali na oglas A ali na oglas B. S testiranjem strategij pred dejansko izvedbo, se lahko v veliki meri izognete tveganju, da bo vaša strategija prinesla izgube.

S testiranjem in izpopolnjevanjem digitalne strategije trženja, boste bolje razumeli preference vaših potencialnih strank in povečali prodajo in dobiček.

Vir: e27.co

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje