
Napake digitalnega marketinga, ki se jim morate izogibati (Vir slike: Pixabay.com)
Preverite, katerim napakam se morate izogniti, ko za posel pripravljate digitalno marketinško strategijo.
1. Površna uporaba družabnih medijev
Mogoče obvladate rokovanje s Twitterjem in Facebookom na uporabniški ravni, toda za trženje produkta je potrebno mnogo več kot le objavljanje informacij in slik.
Za dober marketing morate razumeti delovanje družbenih medijev. Določite cilje, prepoznajte ključne kazalnike uspešnosti ter se naučite, kako čim bolje uporabljati navadne in sponzorirane objave, da bodo dosegle čim večjo vidnost med uporabniki.
Izberite le družabne medije, ki jih znate uporabljati in bodo najbolj ustrezali vašim potrebam. Tako se boste izognili nepotrebnemu delu, ki vam tako ali tako ne bi pripomoglo k uspehu.
Ne kupujte lažnih sledilcev. Za podjetja ponarejeni računi res lahko izboljšajo vidljivost, a na koncu to ne izboljša uporabniškega udejstvovanja, hkrati pa lažni računi kvarijo resnično statistiko. Poleg tega družabna omrežja vsake toliko časa izvedejo čistilno akcijo neaktivnih računov, kar je lahko precejšen udarec za vaš ugled.
Velika in prepogosta napaka je nesodelovanje z vašimi sledilci. Če se ne boste odzivali na vprašanja in pritožbe, bo to še bolj škodilo blagovni znamki, kot če družabnih medijev sploh ne bi uporabljali.
2. Neupoštevanje vse večjega potenciala mobilnih uporabnikov
Digitalni marketing je postal mnogo več kot le pošiljanje e-poštnih sporočil. Rast uporabe pametnih telefonov je eksponentna, zato morajo podjetja znati svoje spletne predstavitve prilagajati tudi uporabnikom pametnih naprav in ne le uporabnikom računalnikov.
Poleg prilagodljivih spletnih strani, naj se podjetje osredotoči tudi na aplikacije in prikazovanje oglasov in obvestil s pomočjo aplikacij.
3. Nerazumevanje SEO algoritma
SEO algoritem se nenehno razvija, kar pomeni, da so metode, ki so včasih delovale, danes zastarele. Pretiravanje s ključnimi besedami in mikro podpornimi blogi Google kaznuje. Vse bolj natančen algoritem zahteva, da podjetje ustvarja jasno in pomembno vsebino, namesto da z bližnjicami goljufa sistem.
4. Nerazumevanje vašega trga
Preden boste investirali v oglaševanje, se lotite analiziranja demografskih in vedenjskih značilnosti vaših potencialnih strank, da boste čim bolje poznali svoj trg.
Poleg tega spremljajte konkurenco in trende trga. Ne pozabite na SWOT analizo, ki vam bo pomagala razumeti vaše prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti.
5. Uporaba strategij brez testiranja
Marketinške strategije naj se pred uporabo testirajo. Podjetje naj na primer preveri, ali se bodo potencialni potrošniki bolje odzvali na oglas A ali na oglas B. S testiranjem strategij pred dejansko izvedbo, se lahko v veliki meri izognete tveganju, da bo vaša strategija prinesla izgube.
S testiranjem in izpopolnjevanjem digitalne strategije trženja, boste bolje razumeli preference vaših potencialnih strank in povečali prodajo in dobiček.
Vir: e27.co
Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>