digitalna-marketinska-industrija

Pri svojem delu spoštujte zakonitosti marketinške in digitalne industrije (foto: Pixabay.com)

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

Številni svetovno znani marketinški strokovnjaki so na portoroški Sporto konferenci predstavili trende v marketinški in digitalni industriji. Na kaj moramo biti še posebej pozorni pri kreiranju svoje marketinške kampanje in kakšen odnos moramo razviti do občinstva?
digitalna-marketinska-industrija

Pri svojem delu spoštujte zakonitosti marketinške in digitalne industrije (foto: Pixabay.com)

“Ujemite bistvo trenutka in vaša marketinška kampanja bo poletela v nebo,” je glavno načelo vsake kampanje izpostavil direktor pri eni vodilnih sponzorskih agencij Synergy, Carsten Thode. Med naročniki omenjene agencije so podjetja Bose (partnerstvo z ekipo Mercedes AMG Petronas F1), Beko (partnerstvo s FC Barcelono), BMW, Coca-Cola, Under Armour, Aviva, SSE, Canterburry in Accenture.

Hierarhija nima (več) povezave z vplivom

Thode je bil pred prihodom v Synergy v vlogi globalnega sponzorskega menedžerja pri Reutersu (formula 1 in golf) ter v vlogi vodje strategij pri angleškem nogometnemu klubu Manchester United.

“Če želimo biti vplivni, moramo biti verodostojni, karizmatični in imeti občutek. Gre za strast, pristnost in karizmo. Hierarhična lestvica nima več nobene povezave z vplivom,” opozarja Thode, ki je s svojim predavanjem navdušil številne obiskovalce.

Vaše občinstvo želi izgledati dobro

“Občinstvo se ne bo vključilo v vašo kampanjo, da bi vi izgledali dobro, temveč želijo oni izgledati dobro. Naredite vse, da se bo to zgodilo. Pred pričetkom kampanje pripravite podroben načrt. Ne gre se za to kaj delate, temveč zakaj to delate! Pomembno je poslanstvo.”

carsten-thode-sporto

“Ne gre se za to kaj delate, temveč zakaj to delate! Pomembno je poslanstvo,” pravi Carsten Thode (foto: Twitter profil Sporto)

Blagovne znamke ljubijo zgolj tržniki

Strokovnjaki dobro vedo, kje se zbirajo potencialni kupci, katerih dogodkov se udeležujejo, katere vplivneže in medije spremljajo ter na katera socialna omrežja so fokusirani. S pomočjo vseh teh informacij lahko prodajalci učinkoviteje ciljajo na svoje občinstvo.

Thode je izpostavil misel znanega marketinškega strokovnjaka in kolumnista Marka Ritsona: “Nihče ne ljubi blagovnih znamk, razen tržnikov, ki jih upravljajo in prodajajo!” Druženje z obiskovalci konference je sklenil z mislijo: “Vsebina in distribucija sta dve strani istega kovanca.”

sporto-konferenca-portoroz

Sporto konferenca je v Portorož pripeljala vrhunske strokovnjake iz področja marketinga in digitalnih komunikacij (foto: Simon Maljevac)

Kako občinstvo nagovarjajo športni giganti?

Zbrane je nagovoril tudi Luka Dukich, ki je vodja digitalnih vsebin pri NBA klubu Chicago Bulls. Odgovoren je za nadzor klubskih profilov na družbenih medijih in preostalo vsebino – od prenosov tekem do sponzorskih vsebin. Dukich je v klubu prisoten od leta 2015 in v tem času je klub postal vodilni na področju raznolikih vsebin, kar jim je prineslo prestižno nagrado SportsBusiness Journal 2017 v kategoriji za najboljše družbene medije v športu ter nominacijo v isti kategoriji leta 2018.

Vsebino prilagodite posameznim oglaševalskim kanalom

“Facebook je kot park – vaša celotna družina je tam. Instagram je najbolj podoben veliki zabavi. Medtem pa je Twitter naša dnevna soba. Bodite pozorni na to, da je vsebina primerna za kanal, na katerem objavljate. Če ne boste občinstva pritegnili v prvih sedmih sekundah videa, ki ga predstavljate, ste ga izgubili,” je pojasnil Dukich, ki je pred prihodom k Chicago Bullsom več let deloval pri United Entertainment Group, športno-zabavni marketinški podaljšek podjetja Edelman Worldwide.

luke-dukich-sporto

“Facebook je kot park – vaša celotna družina je tam. Instagram je najbolj podoben veliki zabavi. Medtem pa je Twitter naša dvevna soba,” je na Sporto konferenci razkril Luke Dukich (foto: Twitter profil Sporto)

Kako izgleda digitalna strategija NBA ekipe Chicago Bulls?

  • ustvari vsebino,
  • razvij partnerski odnos z zunanjimi subjekti – sodelujte z vsemi, ki želijo postati del vaše zgodbe,
  • znamka pripada ljudem – dajte jim priložnost, da sodelujejo pri ustvarjanju vsebine,
  • če vsebina v avtorju vzbudi nekaj živčnosti, je to dober znak – to pomeni, da delate nekaj novega in drugačnega.

Kaj predstavlja HITTID?

Šesterica zaposlenih, ki so pri moštvu Chicago Bulls zadolženi za digitalne storitve, je razvilo strategijo HITTID:

  • Human – na ta način želijo pokazati, da so tudi košarkarski zvezdniki povsem navadni ljudje. Predstavljajo njihove osebne zgodbe, obiskujejo njihove družine in na ta način prikažejo, da so bistvo vsakega kluba/podjetja ljudje in ne korporacije.
  • Iconic – pomembno se je poistovetiti z ikonami kluba, kot je v primeru Chicago Bullsov znameniti Michael Jordan.
  • Thumb stopping – gre za vsebino, ki bo obiskovalce zadržala na socialnih omrežjih kluba.
  • Timely – bodite v koraku s časom. Vsebine hitro postanejo zastarele, zato morate vseskozi iskati načine, kako svojim oboževalcem ponuditi nekaj novega.
  • Inclusive – klub/podjetje ni sami sabi namen. Pripada vsem, zato skušajte v svoj krog privabiti čim več zainteresiranih in jih povabite naj sodelujejo pri ustvarjanju vsebine.
  • Differentiated – razlikujte se od drugih. Z inovacijami lahko dodatno animirate svojo publiko.

Vsak posameznik lahko prispeva k znamki

“Verjamemo, da znamka Chicago Bulls pripada našim navijačem in oboževalcem. Vsak lahko prispeva k znamki,” je prepričan Dukich, ki se zaveda, da si vsaj 70 odstotkov navijačev njegovega moštva tekme nikoli ne bo ogledalo v živo, vendar skuša s svojimi sodelavci storiti vse, da bi se navijači počutili kot del moštva in bili tako tesno povezani z njim. Takšen pristop seveda prinaša pozitiven vpliv na marketinški in finančni izkupiček kluba.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Avgusta smo pisali o novo ustanovljeni platformi Rezervato, s pomočjo katere lahko vsak najde primeren prostor za organizacijo dogodka in najem prostora. Tokrat nas je zanimalo, kaj vse so do sedaj že dosegli in kakšne načrte imajo za naprej. Več >

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Več >

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Več >

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Več >

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Več >

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Več >

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Več >

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki