Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih!
Oglaševanje, Facebook Messenger

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Podjetje Facebook je pred kratkim predstavilo možnost oglaševanja znotraj priljubljene storitve Facebook Klepetalnik (Messenger). Messenger oglasi so prikazani znotraj aplikacije Facebook Messenger in na njeni domači strani, na voljo pa so oglaševalcem po vsem svetu.

Z njimi boste povečali verjetnost, da bodo uporabniki storitve stopili v stik z vašim podjetjem. Poleg tega jih lahko uporabite tudi za targetiranje potencialnih novih strank, ki vašega podjetja še ne poznajo.

Zato vam bomo pomagali vzpostaviti prvo oglaševalske kampanjo v Facebook Messengerju.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

1. Izberite cilj kampanje

Najprej v storitvi Upravljavec oglasov (Facebook Ads Manager) izberite cilj svoje kampanje oziroma trženja. Če želite ustvariti Messenger oglase, izberite Promet (Traffic) ali Konverzije (Conversions).

MessengerAds1

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete konverzije, se lahko odločite za enega od standardnih dogodkov ali konverzijo po meri (Custom conversion) – odvisno od vašega cilja.

Spodnji primer prikazuje ciljanje t. i. hladnega prometa (angl. cold traffic). Če želite doseči to ciljno skupino, lahko izberete ogled vsebine (View Content). S spremljanjem konverzij pri ogledih vsebine boste lažje ocenili vrednost oglasov, katerih cilj je prepoznavnost blagovne znamke.

MessengerAds2

Vir slike: Social Media Examiner.

2. Izberite ciljno skupino

Messenger oglasi v preteklosti niso omogočali ciljanja shranjenih ciljnih skupin. Z oglasi na domači strani storitve Messenger pa lahko oblikujete novo ciljno skupino (New Audience) ali izberete predhodno shranjeno ciljno skupino (Saved Audience) oziroma podobno ciljno skupino (Lookalike Audience).

Če želite ciljati posameznike, ki še ne poznajo vašega podjetja oziroma z njim še niso bili v stiku, iz svoje ciljne skupine izločite vse shranjene ciljne skupine, ki ste jih ustvarili.

MessengerAds3

Vir slike: Social Media Examiner.

3. Izberite umestitve

Umestitev oglasa (Ad Placement) določi, kje bo izbrani ciljni skupini prikazan vaš oglas. Kliknite možnost urejanja umestitev (Edit Placement) in izberite svoje umestitve.

Če želite svoj oglas prikazati na domači strani aplikacije Messenger, lahko izberete oglaševanje na Facebooku in Instagramu ter na domači strani Klepetalnika (Messenger). Vse ostale umestitve pustite prazne, kot prikazuje spodnji primer.

MessengerAds4

Vir slike: Social Media Examiner.

Po izbiri umestitve pripravite še svoj proračun in razpored (Budget and schedule).

4. Oblikujte svoj oglas

Zdaj lahko oblikujete dejanski oglas. Najprej izberite Facebook stran, s katero bo vaš oglas povezan. Nato se odločite za obliko oglasa: vrtiljak (Carousel), ena slika (Single Image), en video (Single Video) ali diaprojekcija (Slideshow). Tako boste določili videz svojega oglasa.

Naložite izbrano fotografijo in se pomaknite naprej. V sekciji Povezave (Links) izberite eno od dveh možnosti:

  • Če je cilj vašega oglasa privabljanje prometa na določeno pristajalno stran, izberite to možnost in vpišite povezavo do izbrane pristajalne spletne strani.
  • Če želite začeti pogovor v okviru Messengerja, izberite to možnost, kot prikazuje spodnji primer.
MessengerAds5

Vir slike: Social Media Examiner.

Nato izpolnite okvirčka z naslovom in besedilom ter izberite želeni poziv k dejanju (Call to Action). Na desni strani bo prikazan predogled vašega oglasa v okviru različnih verzij storitve Facebook in na Instagramu.

MessengerAds6

Vir slike: Social Media Examiner.

Če ste kot destinacijo oglasa izbrali Klepetalnik, nato oblikujte sporočilo, ki bo prikazano v okviru pogovora v storitvi.

MessengerAds7

Vir slike: Social Media Examiner.

5. Nastavitve sporočila (Messenger Content)

Naslednji del svojega oglasa lahko oblikujete v standardnem ali posebnem zavihku (JSON). V okviru zavihka JSON morate oblikovati ali kopirati kodo iz drugih programov oziroma klepetalnih robotov, zato se bomo osredotočili na standardno oblikovanje oglasov.

Če želite zagotoviti povezanost z oglasom, prikazanim v okviru Facebookove časovnice, v Messenger oglas vključite enako ali povezano besedilo. Pri tem ne pozabite, da bodo nekateri posamezniki vaš oglas prvič videli v okviru Klepetalnika – tudi temu prilagodite besedilo.

Ker gre za zasebno sporočilo, vanj vključite tudi pozdrav. Vaš slog je lahko precej sproščen, izberete pa lahko tudi novo fotografijo.

Spodnji primer vsebuje isto fotografijo kot prejšnja verzija oglasa, besedilo pa je malce bolj pogovorno.

MessengerAds8

Vir slike: Social Media Examiner.

V sekciji Customer actions lahko izberete gumbe (Buttons) ali hitre odgovore (Quick Replies). Spodnji primer prikazuje oblikovanje gumba, ki bo vseboval povezavo do videa na spletni strani.

MessengerAds9

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete možnost Quick Replies, morate spet uporabiti programsko kodo iz drugih programov ali zapisati kodo v zavihku JSON.

Na desni boste videli predogled svojega oglasa v aplikaciji Messenger.

MessengerAds10

Vir slike: Social Media Examiner.

Ko ste zadovoljni s svojim oglasom, kliknite Potrdi (Done). Preglejte povzetek svoje kampanje in ustvarite oglas.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Zaključek

S pomočjo Facebookovih izboljšav lahko vedno hitreje stopate v stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. Oglasi v okviru storitve Messenger tako ponujajo nov način za doseganje vaše ciljne publike na njihovih mobilnih napravah.

Vir: Social Media Examiner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje