Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih!
Oglaševanje, Facebook Messenger

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Podjetje Facebook je pred kratkim predstavilo možnost oglaševanja znotraj priljubljene storitve Facebook Klepetalnik (Messenger). Messenger oglasi so prikazani znotraj aplikacije Facebook Messenger in na njeni domači strani, na voljo pa so oglaševalcem po vsem svetu.

Z njimi boste povečali verjetnost, da bodo uporabniki storitve stopili v stik z vašim podjetjem. Poleg tega jih lahko uporabite tudi za targetiranje potencialnih novih strank, ki vašega podjetja še ne poznajo.

Zato vam bomo pomagali vzpostaviti prvo oglaševalske kampanjo v Facebook Messengerju.

1. Izberite cilj kampanje

Najprej v storitvi Upravljavec oglasov (Facebook Ads Manager) izberite cilj svoje kampanje oziroma trženja. Če želite ustvariti Messenger oglase, izberite Promet (Traffic) ali Konverzije (Conversions).

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete konverzije, se lahko odločite za enega od standardnih dogodkov ali konverzijo po meri (Custom conversion) – odvisno od vašega cilja.

Spodnji primer prikazuje ciljanje t. i. hladnega prometa (angl. cold traffic). Če želite doseči to ciljno skupino, lahko izberete ogled vsebine (View Content). S spremljanjem konverzij pri ogledih vsebine boste lažje ocenili vrednost oglasov, katerih cilj je prepoznavnost blagovne znamke.

Vir slike: Social Media Examiner.

2. Izberite ciljno skupino

Messenger oglasi v preteklosti niso omogočali ciljanja shranjenih ciljnih skupin. Z oglasi na domači strani storitve Messenger pa lahko oblikujete novo ciljno skupino (New Audience) ali izberete predhodno shranjeno ciljno skupino (Saved Audience) oziroma podobno ciljno skupino (Lookalike Audience).

Če želite ciljati posameznike, ki še ne poznajo vašega podjetja oziroma z njim še niso bili v stiku, iz svoje ciljne skupine izločite vse shranjene ciljne skupine, ki ste jih ustvarili.

Vir slike: Social Media Examiner.

3. Izberite umestitve

Umestitev oglasa (Ad Placement) določi, kje bo izbrani ciljni skupini prikazan vaš oglas. Kliknite možnost urejanja umestitev (Edit Placement) in izberite svoje umestitve.

Če želite svoj oglas prikazati na domači strani aplikacije Messenger, lahko izberete oglaševanje na Facebooku in Instagramu ter na domači strani Klepetalnika (Messenger). Vse ostale umestitve pustite prazne, kot prikazuje spodnji primer.

Vir slike: Social Media Examiner.

Po izbiri umestitve pripravite še svoj proračun in razpored (Budget and schedule).

4. Oblikujte svoj oglas

Zdaj lahko oblikujete dejanski oglas. Najprej izberite Facebook stran, s katero bo vaš oglas povezan. Nato se odločite za obliko oglasa: vrtiljak (Carousel), ena slika (Single Image), en video (Single Video) ali diaprojekcija (Slideshow). Tako boste določili videz svojega oglasa.

Naložite izbrano fotografijo in se pomaknite naprej. V sekciji Povezave (Links) izberite eno od dveh možnosti:

  • Če je cilj vašega oglasa privabljanje prometa na določeno pristajalno stran, izberite to možnost in vpišite povezavo do izbrane pristajalne spletne strani.
  • Če želite začeti pogovor v okviru Messengerja, izberite to možnost, kot prikazuje spodnji primer.
Vir slike: Social Media Examiner.

Nato izpolnite okvirčka z naslovom in besedilom ter izberite želeni poziv k dejanju (Call to Action). Na desni strani bo prikazan predogled vašega oglasa v okviru različnih verzij storitve Facebook in na Instagramu.

Vir slike: Social Media Examiner.

Če ste kot destinacijo oglasa izbrali Klepetalnik, nato oblikujte sporočilo, ki bo prikazano v okviru pogovora v storitvi.

Vir slike: Social Media Examiner.

5. Nastavitve sporočila (Messenger Content)

Naslednji del svojega oglasa lahko oblikujete v standardnem ali posebnem zavihku (JSON). V okviru zavihka JSON morate oblikovati ali kopirati kodo iz drugih programov oziroma klepetalnih robotov, zato se bomo osredotočili na standardno oblikovanje oglasov.

Če želite zagotoviti povezanost z oglasom, prikazanim v okviru Facebookove časovnice, v Messenger oglas vključite enako ali povezano besedilo. Pri tem ne pozabite, da bodo nekateri posamezniki vaš oglas prvič videli v okviru Klepetalnika – tudi temu prilagodite besedilo.

Ker gre za zasebno sporočilo, vanj vključite tudi pozdrav. Vaš slog je lahko precej sproščen, izberete pa lahko tudi novo fotografijo.

Spodnji primer vsebuje isto fotografijo kot prejšnja verzija oglasa, besedilo pa je malce bolj pogovorno.

Vir slike: Social Media Examiner.

V sekciji Customer actions lahko izberete gumbe (Buttons) ali hitre odgovore (Quick Replies). Spodnji primer prikazuje oblikovanje gumba, ki bo vseboval povezavo do videa na spletni strani.

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete možnost Quick Replies, morate spet uporabiti programsko kodo iz drugih programov ali zapisati kodo v zavihku JSON.

Na desni boste videli predogled svojega oglasa v aplikaciji Messenger.

Vir slike: Social Media Examiner.

Ko ste zadovoljni s svojim oglasom, kliknite Potrdi (Done). Preglejte povzetek svoje kampanje in ustvarite oglas.

Zaključek

S pomočjo Facebookovih izboljšav lahko vedno hitreje stopate v stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. Oglasi v okviru storitve Messenger tako ponujajo nov način za doseganje vaše ciljne publike na njihovih mobilnih napravah.

Vir: Social Media Examiner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje