Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih!
Oglaševanje, Facebook Messenger

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Podjetje Facebook je pred kratkim predstavilo možnost oglaševanja znotraj priljubljene storitve Facebook Klepetalnik (Messenger). Messenger oglasi so prikazani znotraj aplikacije Facebook Messenger in na njeni domači strani, na voljo pa so oglaševalcem po vsem svetu.

Z njimi boste povečali verjetnost, da bodo uporabniki storitve stopili v stik z vašim podjetjem. Poleg tega jih lahko uporabite tudi za targetiranje potencialnih novih strank, ki vašega podjetja še ne poznajo.

Zato vam bomo pomagali vzpostaviti prvo oglaševalske kampanjo v Facebook Messengerju.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

1. Izberite cilj kampanje

Najprej v storitvi Upravljavec oglasov (Facebook Ads Manager) izberite cilj svoje kampanje oziroma trženja. Če želite ustvariti Messenger oglase, izberite Promet (Traffic) ali Konverzije (Conversions).

MessengerAds1

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete konverzije, se lahko odločite za enega od standardnih dogodkov ali konverzijo po meri (Custom conversion) – odvisno od vašega cilja.

Spodnji primer prikazuje ciljanje t. i. hladnega prometa (angl. cold traffic). Če želite doseči to ciljno skupino, lahko izberete ogled vsebine (View Content). S spremljanjem konverzij pri ogledih vsebine boste lažje ocenili vrednost oglasov, katerih cilj je prepoznavnost blagovne znamke.

MessengerAds2

Vir slike: Social Media Examiner.

2. Izberite ciljno skupino

Messenger oglasi v preteklosti niso omogočali ciljanja shranjenih ciljnih skupin. Z oglasi na domači strani storitve Messenger pa lahko oblikujete novo ciljno skupino (New Audience) ali izberete predhodno shranjeno ciljno skupino (Saved Audience) oziroma podobno ciljno skupino (Lookalike Audience).

Če želite ciljati posameznike, ki še ne poznajo vašega podjetja oziroma z njim še niso bili v stiku, iz svoje ciljne skupine izločite vse shranjene ciljne skupine, ki ste jih ustvarili.

MessengerAds3

Vir slike: Social Media Examiner.

3. Izberite umestitve

Umestitev oglasa (Ad Placement) določi, kje bo izbrani ciljni skupini prikazan vaš oglas. Kliknite možnost urejanja umestitev (Edit Placement) in izberite svoje umestitve.

Če želite svoj oglas prikazati na domači strani aplikacije Messenger, lahko izberete oglaševanje na Facebooku in Instagramu ter na domači strani Klepetalnika (Messenger). Vse ostale umestitve pustite prazne, kot prikazuje spodnji primer.

MessengerAds4

Vir slike: Social Media Examiner.

Po izbiri umestitve pripravite še svoj proračun in razpored (Budget and schedule).

4. Oblikujte svoj oglas

Zdaj lahko oblikujete dejanski oglas. Najprej izberite Facebook stran, s katero bo vaš oglas povezan. Nato se odločite za obliko oglasa: vrtiljak (Carousel), ena slika (Single Image), en video (Single Video) ali diaprojekcija (Slideshow). Tako boste določili videz svojega oglasa.

Naložite izbrano fotografijo in se pomaknite naprej. V sekciji Povezave (Links) izberite eno od dveh možnosti:

  • Če je cilj vašega oglasa privabljanje prometa na določeno pristajalno stran, izberite to možnost in vpišite povezavo do izbrane pristajalne spletne strani.
  • Če želite začeti pogovor v okviru Messengerja, izberite to možnost, kot prikazuje spodnji primer.
MessengerAds5

Vir slike: Social Media Examiner.

Nato izpolnite okvirčka z naslovom in besedilom ter izberite želeni poziv k dejanju (Call to Action). Na desni strani bo prikazan predogled vašega oglasa v okviru različnih verzij storitve Facebook in na Instagramu.

MessengerAds6

Vir slike: Social Media Examiner.

Če ste kot destinacijo oglasa izbrali Klepetalnik, nato oblikujte sporočilo, ki bo prikazano v okviru pogovora v storitvi.

MessengerAds7

Vir slike: Social Media Examiner.

5. Nastavitve sporočila (Messenger Content)

Naslednji del svojega oglasa lahko oblikujete v standardnem ali posebnem zavihku (JSON). V okviru zavihka JSON morate oblikovati ali kopirati kodo iz drugih programov oziroma klepetalnih robotov, zato se bomo osredotočili na standardno oblikovanje oglasov.

Če želite zagotoviti povezanost z oglasom, prikazanim v okviru Facebookove časovnice, v Messenger oglas vključite enako ali povezano besedilo. Pri tem ne pozabite, da bodo nekateri posamezniki vaš oglas prvič videli v okviru Klepetalnika – tudi temu prilagodite besedilo.

Ker gre za zasebno sporočilo, vanj vključite tudi pozdrav. Vaš slog je lahko precej sproščen, izberete pa lahko tudi novo fotografijo.

Spodnji primer vsebuje isto fotografijo kot prejšnja verzija oglasa, besedilo pa je malce bolj pogovorno.

MessengerAds8

Vir slike: Social Media Examiner.

V sekciji Customer actions lahko izberete gumbe (Buttons) ali hitre odgovore (Quick Replies). Spodnji primer prikazuje oblikovanje gumba, ki bo vseboval povezavo do videa na spletni strani.

MessengerAds9

Vir slike: Social Media Examiner.

Če izberete možnost Quick Replies, morate spet uporabiti programsko kodo iz drugih programov ali zapisati kodo v zavihku JSON.

Na desni boste videli predogled svojega oglasa v aplikaciji Messenger.

MessengerAds10

Vir slike: Social Media Examiner.

Ko ste zadovoljni s svojim oglasom, kliknite Potrdi (Done). Preglejte povzetek svoje kampanje in ustvarite oglas.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Zaključek

S pomočjo Facebookovih izboljšav lahko vedno hitreje stopate v stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. Oglasi v okviru storitve Messenger tako ponujajo nov način za doseganje vaše ciljne publike na njihovih mobilnih napravah.

Vir: Social Media Examiner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje