Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov

Podjetje Google je pred nekaj dnevi objavilo novico, da prek njihovih oglaševalskih platform kmalu ne bo več mogoče oglaševati podjetij oziroma storitev, povezanih s kriptovalutami.
Google prepoved blockchain

Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov. (Vir slike: Pixabay)

Iz podjetja Google so pred nekaj dnevi sporočili, da bodo na svojih platformah prepovedali oziroma onemogočili oglaševanje vseh podjetij in storitev, povezanih s kriptovalutami. Odločitev bo stopila v veljavo junija letos.

S takšno prepovedjo se Google pridružuje Facebooku, ki je podobno odločitev uveljavil že pred časom. »Zdi se, da bo junija Google zavzel podobno stališče kot Facebook glede prvih javnih ponudb kriptožetonov, kriptovalut, kriptoborz, denarnic in drugih projektov, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov,« je za portal Finance Magnates ob tem dejal John Lewis, vodja trženja pri podjetju TokenTarget.

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Omejevanje oglaševanja na področju finančnih storitev

Podjetje Google je v svoji objavi z naslovom Finančne storitve: Nova strožja pravila glede finančnih produktov (junij 2018) (Financial Services: New restricted financial products policy (June 2018)) posebej izpostavil produkte, kot so prve javne ponudbe kriptožetonov (angl. initial coin offering, ICO), borze kriptovalut in elektronske denarnice.

Googlova oglaševalska platforma AdWords tako ne bo več podpirala področja kriptovalut. Poleg tega bo na njej prepovedano tudi oglaševanje storitev, ki ponujajo svetovanje na področju trgovanja s finančnimi inštrumenti. Googlov ukrep tako odgovarja na številne goljufije, ki so se v zadnjem času pojavile na področju finančnega trgovanja.

Kolateralno škodo bodo ob tem utrpele tudi povezane marketinške agencije. Nova pravila namreč določajo, da bo oglaševanje onemogočeno tudi povezanim podjetjem, ki s svojimi storitvami podpirajo kriptosvet.

Odgovor sleparjem in goljufom

Googlovo odločitev lahko razumemo kot odgovor na številne goljufije, prevare in lažne projekte, ki so se v zadnjem času pojavili na tem področju.

Marsikateri goljuf je tudi s pomočjo oglaševanja prek Googlovega omrežja v okviru prve javne ponudbe kriptožetonov pridobil milijone dolarjev v kriptovalutah, nato pa izginil. Zato so postali izkušeni vlagatelji v kriptosvetu izjemno previdni, medtem ko se novinci na tem področju še vedno lahko hitro opečejo.

Sleparji zdaj za iskanje žrtev ne bodo mogli uporabljati Googlovih storitev. Ob iskanju projektov, ki vključujejo kriptovalute ali tehnologijo veriženja blokov (angl. blockchain), Googlov iskalnik tako ne bo več prikazoval plačanih oglasov, temveč le organske rezultate. To je po mnenju nekaterih strokovnjakov dobra novica za dejanske kvalitetne decentralizirane projekte, ki nimajo sredstev za oglaševanje.

Ali je zaviranje celotnega področja pravilna odločitev?

Google se proti goljufijam in drugim zlonamernim aktivnostim, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov, bori že od sredine lanskega leta. Vendar napovedana prepoved ne bo vplivala le na sleparje, ki predstavljajo manjši del področja.

Googlova odločitev bo prizadela tudi številna legitimna podjetja – podjetja, ki tehnologijo blockchain in kriptovalute izkoriščajo v prid človeštva.

John Lewis iz podjetja TokenTarget je ob tem dodal: »Zdi se, da je najboljša pot do popolnega blokiranja oziroma prepovedi nekega področja dopuščanje neomejene marketinške aktivnosti – to se je pokazalo tudi v tem primeru. Obžalovanja vredno je, da nekaj prevar negativno vpliva na celotno področje. Sploh ker so med vsemi projekti, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov, tudi odlični projekti, ki lahko spremenijo svet na bolje.«

Google naj bi o odločitvi razmišljal že nekaj časa

Zdi se, da je podjetje Google o napovedani spremembi razmišljalo že nekaj mesecev. Ob tem naj bi že do sedaj po tihem omejevali in zmanjševali količino oglaševanja kriptosveta na platformi AdWords.

Na portalu Finance Magnates so tako pridobili podatke, ki razkrivajo, da marketinške agencije s tega področja poročajo o občutnem padcu učinkovitosti v okviru storitve Google AdWords. Nekateri so poročali celo o 99-odstotnem upadu učinkovitosti. Tudi nekateri projekti z aktivnimi ali predvidenimi prvimi javnimi ponudbami kriptožetonov in druga kriptopodjetja so poročala o razveljavitvi oglasov in celo o blokiranih uporabniških računih.

Podjetje Google se do sedaj na takšna namigovanja ni odzivalo. Po spletu in predvsem v kriptosvetu so tudi zaradi tega že nekaj časa krožile različne govorice. Nekateri portali so poročali celo o nepotrjenih trditvah, da na Google zaradi različnih prevar in goljufij pritiska celo FBI.

Priložnost za druge oglaševalske kanale

Področje kriptovalut in tehnologije veriženja blokov se je do sedaj pri oglaševanju projektov in storitev močno zanašalo na Googlovo omrežje. Zdaj pa bodo morala podjetja in posamezniki najti druge oglaševalske kanale, prek katerih bodo dosegali svojo ciljno publiko.

»Verjamemo, da bodo v sektorju za trženje projektov še naprej uporabljali druge kanale, kot so kriptoportali, spletne strani s seznami in ocenami ICO projektov, video in družbeni vplivneži. Poleg tega bo Google verjetno blokiral tudi t. i. opcije vse-ali-nič (angl. binary options) oziroma različne finančne inštumente, ki jih zaznamujejo podobne zlonamerne aktivnosti,« zaključuje Lewis.

Vir: Finance Magnates

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

S predavanjem Nika Slavniča se je zaključil prvi program ICOrelator

S predavanjem Nika Slavniča se je zaključil prvi program ICOrelator

V sredo, 20. junija 2018, se je s predavanjem Nika Slavniča zaključil večmesečni brezplačni mentorski program ICOrelator v organizaciji Tehnološkega parka Ljubljana, IRP (Tovarna podjemov) in Zavoda mladi podjetnik, z vsebinsko podporo Blockchain Think Tanka, Bitcoin društva Slovenije in podjetja Bitnik. Rezultati programa so vzpodbudni, odzivi udeležencev, tako mentorjev kot podjetniških ekip, pa pozitivni. Preberite več >>

Bo Slovenija ostala privlačno okolje za blockchain projekte?

Bo Slovenija ostala privlačno okolje za blockchain projekte?

Vlada Republike Slovenije je konec maja sprejela Akcijski načrt glede blockchain tehnologije. "Med državami EU že poteka tekma, katera bo svoje okolje naredila najbolj privlačno za blockchain projekte," pojasnjuje slovenski strokovnjak za blockchain tehnologijo, dr. Peter Merc. Preberite več >>

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje