Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov

Podjetje Google je pred nekaj dnevi objavilo novico, da prek njihovih oglaševalskih platform kmalu ne bo več mogoče oglaševati podjetij oziroma storitev, povezanih s kriptovalutami.
Google prepoved blockchain

Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov. (Vir slike: Pixabay)

Iz podjetja Google so pred nekaj dnevi sporočili, da bodo na svojih platformah prepovedali oziroma onemogočili oglaševanje vseh podjetij in storitev, povezanih s kriptovalutami. Odločitev bo stopila v veljavo junija letos.

S takšno prepovedjo se Google pridružuje Facebooku, ki je podobno odločitev uveljavil že pred časom. »Zdi se, da bo junija Google zavzel podobno stališče kot Facebook glede prvih javnih ponudb kriptožetonov, kriptovalut, kriptoborz, denarnic in drugih projektov, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov,« je za portal Finance Magnates ob tem dejal John Lewis, vodja trženja pri podjetju TokenTarget.

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Omejevanje oglaševanja na področju finančnih storitev

Podjetje Google je v svoji objavi z naslovom Finančne storitve: Nova strožja pravila glede finančnih produktov (junij 2018) (Financial Services: New restricted financial products policy (June 2018)) posebej izpostavil produkte, kot so prve javne ponudbe kriptožetonov (angl. initial coin offering, ICO), borze kriptovalut in elektronske denarnice.

Googlova oglaševalska platforma AdWords tako ne bo več podpirala področja kriptovalut. Poleg tega bo na njej prepovedano tudi oglaševanje storitev, ki ponujajo svetovanje na področju trgovanja s finančnimi inštrumenti. Googlov ukrep tako odgovarja na številne goljufije, ki so se v zadnjem času pojavile na področju finančnega trgovanja.

Kolateralno škodo bodo ob tem utrpele tudi povezane marketinške agencije. Nova pravila namreč določajo, da bo oglaševanje onemogočeno tudi povezanim podjetjem, ki s svojimi storitvami podpirajo kriptosvet.

Odgovor sleparjem in goljufom

Googlovo odločitev lahko razumemo kot odgovor na številne goljufije, prevare in lažne projekte, ki so se v zadnjem času pojavili na tem področju.

Marsikateri goljuf je tudi s pomočjo oglaševanja prek Googlovega omrežja v okviru prve javne ponudbe kriptožetonov pridobil milijone dolarjev v kriptovalutah, nato pa izginil. Zato so postali izkušeni vlagatelji v kriptosvetu izjemno previdni, medtem ko se novinci na tem področju še vedno lahko hitro opečejo.

Sleparji zdaj za iskanje žrtev ne bodo mogli uporabljati Googlovih storitev. Ob iskanju projektov, ki vključujejo kriptovalute ali tehnologijo veriženja blokov (angl. blockchain), Googlov iskalnik tako ne bo več prikazoval plačanih oglasov, temveč le organske rezultate. To je po mnenju nekaterih strokovnjakov dobra novica za dejanske kvalitetne decentralizirane projekte, ki nimajo sredstev za oglaševanje.

Ali je zaviranje celotnega področja pravilna odločitev?

Google se proti goljufijam in drugim zlonamernim aktivnostim, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov, bori že od sredine lanskega leta. Vendar napovedana prepoved ne bo vplivala le na sleparje, ki predstavljajo manjši del področja.

Googlova odločitev bo prizadela tudi številna legitimna podjetja – podjetja, ki tehnologijo blockchain in kriptovalute izkoriščajo v prid človeštva.

John Lewis iz podjetja TokenTarget je ob tem dodal: »Zdi se, da je najboljša pot do popolnega blokiranja oziroma prepovedi nekega področja dopuščanje neomejene marketinške aktivnosti – to se je pokazalo tudi v tem primeru. Obžalovanja vredno je, da nekaj prevar negativno vpliva na celotno področje. Sploh ker so med vsemi projekti, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov, tudi odlični projekti, ki lahko spremenijo svet na bolje.«

Google naj bi o odločitvi razmišljal že nekaj časa

Zdi se, da je podjetje Google o napovedani spremembi razmišljalo že nekaj mesecev. Ob tem naj bi že do sedaj po tihem omejevali in zmanjševali količino oglaševanja kriptosveta na platformi AdWords.

Na portalu Finance Magnates so tako pridobili podatke, ki razkrivajo, da marketinške agencije s tega področja poročajo o občutnem padcu učinkovitosti v okviru storitve Google AdWords. Nekateri so poročali celo o 99-odstotnem upadu učinkovitosti. Tudi nekateri projekti z aktivnimi ali predvidenimi prvimi javnimi ponudbami kriptožetonov in druga kriptopodjetja so poročala o razveljavitvi oglasov in celo o blokiranih uporabniških računih.

Podjetje Google se do sedaj na takšna namigovanja ni odzivalo. Po spletu in predvsem v kriptosvetu so tudi zaradi tega že nekaj časa krožile različne govorice. Nekateri portali so poročali celo o nepotrjenih trditvah, da na Google zaradi različnih prevar in goljufij pritiska celo FBI.

Priložnost za druge oglaševalske kanale

Področje kriptovalut in tehnologije veriženja blokov se je do sedaj pri oglaševanju projektov in storitev močno zanašalo na Googlovo omrežje. Zdaj pa bodo morala podjetja in posamezniki najti druge oglaševalske kanale, prek katerih bodo dosegali svojo ciljno publiko.

»Verjamemo, da bodo v sektorju za trženje projektov še naprej uporabljali druge kanale, kot so kriptoportali, spletne strani s seznami in ocenami ICO projektov, video in družbeni vplivneži. Poleg tega bo Google verjetno blokiral tudi t. i. opcije vse-ali-nič (angl. binary options) oziroma različne finančne inštumente, ki jih zaznamujejo podobne zlonamerne aktivnosti,« zaključuje Lewis.

Vir: Finance Magnates

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

VIDEO: Tehnologija veriženja blokov bo vplivala tudi na vaše področje

VIDEO: Tehnologija veriženja blokov bo vplivala tudi na vaše področje

Tehnologija veriženja blokov je po mnenju številnih strokovnjakov prelomna. V naslednjih letih se bo njen vpliv še nadalje širil. Ali bo blockchain spremenil tudi vaše področje delovanja? Preberite več >>

92 odstotkov blockchain projektov ni več aktivnih

92 odstotkov blockchain projektov ni več aktivnih

Podjetje Deloitte je pred kratkim objavilo poročilo obsežne analize 26.000 projektov, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Le 8 odstotkov analiziranih projektov je dočakalo začetek letošnjega leta. Preberite več >>

Infografika: Koliko denarja je na svetu?

Infografika: Koliko denarja je na svetu?

Milijoni, milijarde, bilijoni … Ko govorimo o vrednosti podjetja Apple, bogastvu Warrena Buffeta ali ogromnemu svetovnemu dolgu, si zneskov z veliko ničlami pravzaprav sploh ne predstavljamo. Zato je izjemno koristna tehnika vizualizacije. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje