DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku.
Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vaše vsebine naj odgovarjajo na izzive, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke. (Vir slike: Bigstockphoto)

Preden se začnete ukvarjati z dejanskim oblikovanjem vsebin, je pomembno, da pripravite zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Več o tem smo zapisali v prispevku Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

V tem prispevku nadaljujemo predstavitev vsebinskega trženja. Osredotočamo se na to, kako lahko določite ključne tematike, s katerimi se bodo ukvarjale vaše objave, da bodo na vašo spletno stran privabile čim večje število obiskovalcev.

Določite temeljne probleme, ki jih želite rešiti

Pri oblikovanju vsebinske strategije je ključnega pomena, da razumete in se osredotočite na ključne probleme, stalne izzive, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Ključni problemi morajo biti dovolj specifični, da jih posamezniki v trenutku razumejo, vendar hkrati tudi dovolj široki, da boste lahko ustvarjali različne vsebine v povezavi z njimi. Vsak ključni problem naj bo na jasen način povezan z vašimi izdelki ali storitvami, saj boste tako na svojo spletno stran privabili obiskovalce, ki bodo morda razmislili tudi o nakupu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Oglejmo si nekaj primerov ključnih problemov, na katere se osredotočajo v zagonskem podjetju WP Curve, ki svojim strankam ponujajo neomejeno podporo pri uporabi storitve WordPress. Njihovo ciljno publiko sestavljajo podjetniki in zagonska podjetja, svoj uspeh pa skoraj v celoti pripisujejo vsebinskemu trženju.

  • Vsebinsko trženje – Veliko podjetnikov se zanima za vsebinsko trženje kot strategijo za rast. Podjetje WP Curve raste in se razvija skoraj izključno na podlagi vsebin, kar pomeni, da so avtoriteta in relevantne vir na tem področju.
  • Izboljševanje spletne strani v okolju WordPress – Razširjene problematike v okviru okolja WordPress, s katerimi se soočajo podjetniki pri urejanju svojih spletnih strani, na primer hitrost strani ipd.
  • Povečevanje prometa na spletni strani – Strategije in taktike, kot so optimizacija spletnih strani, plačan promet in e-poštno trženje, za povečevanje prometa na spletni strani.
  • Zagon podjetja – Kako uspešno ustanoviti in zagnati podjetje ter ključne odločitve, ki jih morajo posamezniki sprejeti pred dejanskim zagonom.
  • Rast podjetja – Podjetjem je na voljo nešteto strategij in taktik za rast na spletu, vendar morajo podjetniki z omejenimi sredstvi med njimi prepoznati in izbrati najučinkovitejše.

Prikaz strategije vsebinskega trženja v podjetju WP Curve. (Vir slike: AdEspresso)

Ključni problemi lahko oblikujejo ogrodje kategorij na vašem blogu. Vsak problem tako dobi svojo kategorijo, vsaka vsebinska objava pa sodi v ustrezno kategorijo. Tako lahko oblikujete nekaj dolgoročnih prednosti:

  • Opazujete lahko, katere kategorije pritegnejo vašo ciljno publiko.
  • Svoje vsebine lahko še natančneje prilagodite ključnih problemom bralcev.
  • Posameznike lahko ponovno ciljate glede na ključni problem, ki jih zanima.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj strategij za uspešno vsebinsko trženje v okviru izbranih ključnih problemov.

Oblikujte odnose z vplivneži

Z vsakim od vaših ključnih problemov se ukvarjajo določeni vplivneži in vodilni misleci. Vaša strategija naj vključuje seznam vplivnih posameznikov z izbranih področij, s katerimi želite oblikovati medsebojno koristne odnose.

V vsako vsebinsko objavo vključite mnenje vplivnežev z izbranega področja. S tem boste stopili na pot povezovanja in sodelovanja v prihodnosti.

Raziščite ključne besede

Raziščite ključne besede v povezavi z vsako od izbranih kategorij oziroma ključnih problemov, ki jih naslavljate v svojih objavah.

Oblikujte seznam od 5 do 10 ključnih besed oziroma besednih zvez, na ciljanje katerih se boste osredotočili. Izbrane besede vključite v svojo strategijo in jih uporabite v vsaki povezani objavi. Tako boste kmalu opazili, da se vaša spletna stran v rezultatih iskanja uvršča na vedno višja mesta.

Ključne besede vam lahko pomagajo tudi pri oblikovanju vsebine na vaših pristajalnih straneh, v elektronskih sporočilih in pri magnetih za kontakte oziroma stranke (angl. lead magnets).

Oblikujte magnet za pridobivanje kontaktov oziroma strank (angl. lead magnet)

Ko določite ključne probleme, oblikujte privlačne magnete za kontakte (angl. lead magnets) za vsako izbrano temo. Magnet naj se jasno navezuje na ključni problem in podaja nazorne nasvete za soočanje s specifičnimi in pogostimi izzivi v okviru problema.

Magnet za pridobivanje strank ni nujno dolga elektronska knjiga – bolje je, da je magnet kratek, saj je tako bolj verjetno, da ga bodo obiskovalci vaše spletne strani uspešno uporabili. Če jim ponudite predolgo e-knjigo, jo bodo morda začeli brati, vendar ne bodo prišli do konca in tako ne bodo preizkusili vaših nasvetov v praksi. To lahko škodi ugledu vaše blagovne znamke.

Magnet za kontakte dodajte k svoji vsebini – pri tem vam lahko pomagajo različna spletna orodja. Če ne želite, da bi vaša ponudba motila obiskovalce spletne strani pri branju, jo dodajte v stransko vrstico, kot prikazuje spodnji primer.

Magnet za stranke v stranski vrstici. (Vir slike: AdEspresso)

Vsak magnet opremite s pristajalno stranjo, obrazcem za prijavo na obveščanje in zahvalno stranjo.

Oblikujte paket dobrodošlice

Če nekdo na svojo napravo naloži vaš magnet za določen ključni problem, vam s tem sporoča marsikaj o svojih željah, potrebah in trenutnem stanju njihovega podjetja. Tako se vam odpira priložnost, da jim pošljete dodatne vsebine, povezane s ključnim problemom.

Za vsak ključni problem in magnet za pridobivanje strank oblikujte preprost paket dobrodošlice: serijo elektronskih sporočil, v katerih predstavite sebe in svojo ekipo in stranki predlagate dodatne vsebine, ki bi jih lahko zanimale.

Takšen paket naj vsebuje od 3 do 5 elektronskih sporočil, ki se osredotočajo na različne vidike ključnega problema. Ker je stranka že z izbiro magneta pokazala, s katerim ključnim problemom se trenutno sooča, ji bodo verjetno koristile tudi dodatne vsebine iz te kategorije. Tako boste ohranili njeno pozornost, hkrati pa bo navdušena nad tem, da ji znate brati misli, in vas z veseljem priporočila svojim znancem ali pa se odločila za nakup vaših izdelkov oziroma storitev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje