Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vaše vsebine naj odgovarjajo na izzive, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke. (Vir slike: Bigstockphoto)

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku.
Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vaše vsebine naj odgovarjajo na izzive, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke. (Vir slike: Bigstockphoto)

Preden se začnete ukvarjati z dejanskim oblikovanjem vsebin, je pomembno, da pripravite zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Več o tem smo zapisali v prispevku Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

V tem prispevku nadaljujemo predstavitev vsebinskega trženja. Osredotočamo se na to, kako lahko določite ključne tematike, s katerimi se bodo ukvarjale vaše objave, da bodo na vašo spletno stran privabile čim večje število obiskovalcev.

Določite temeljne probleme, ki jih želite rešiti

Pri oblikovanju vsebinske strategije je ključnega pomena, da razumete in se osredotočite na ključne probleme, stalne izzive, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Ključni problemi morajo biti dovolj specifični, da jih posamezniki v trenutku razumejo, vendar hkrati tudi dovolj široki, da boste lahko ustvarjali različne vsebine v povezavi z njimi. Vsak ključni problem naj bo na jasen način povezan z vašimi izdelki ali storitvami, saj boste tako na svojo spletno stran privabili obiskovalce, ki bodo morda razmislili tudi o nakupu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Oglejmo si nekaj primerov ključnih problemov, na katere se osredotočajo v zagonskem podjetju WP Curve, ki svojim strankam ponujajo neomejeno podporo pri uporabi storitve WordPress. Njihovo ciljno publiko sestavljajo podjetniki in zagonska podjetja, svoj uspeh pa skoraj v celoti pripisujejo vsebinskemu trženju.

  • Vsebinsko trženje – Veliko podjetnikov se zanima za vsebinsko trženje kot strategijo za rast. Podjetje WP Curve raste in se razvija skoraj izključno na podlagi vsebin, kar pomeni, da so avtoriteta in relevantne vir na tem področju.
  • Izboljševanje spletne strani v okolju WordPress – Razširjene problematike v okviru okolja WordPress, s katerimi se soočajo podjetniki pri urejanju svojih spletnih strani, na primer hitrost strani ipd.
  • Povečevanje prometa na spletni strani – Strategije in taktike, kot so optimizacija spletnih strani, plačan promet in e-poštno trženje, za povečevanje prometa na spletni strani.
  • Zagon podjetja – Kako uspešno ustanoviti in zagnati podjetje ter ključne odločitve, ki jih morajo posamezniki sprejeti pred dejanskim zagonom.
  • Rast podjetja – Podjetjem je na voljo nešteto strategij in taktik za rast na spletu, vendar morajo podjetniki z omejenimi sredstvi med njimi prepoznati in izbrati najučinkovitejše.

Prikaz strategije vsebinskega trženja v podjetju WP Curve. (Vir slike: AdEspresso)

Ključni problemi lahko oblikujejo ogrodje kategorij na vašem blogu. Vsak problem tako dobi svojo kategorijo, vsaka vsebinska objava pa sodi v ustrezno kategorijo. Tako lahko oblikujete nekaj dolgoročnih prednosti:

  • Opazujete lahko, katere kategorije pritegnejo vašo ciljno publiko.
  • Svoje vsebine lahko še natančneje prilagodite ključnih problemom bralcev.
  • Posameznike lahko ponovno ciljate glede na ključni problem, ki jih zanima.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj strategij za uspešno vsebinsko trženje v okviru izbranih ključnih problemov.

Oblikujte odnose z vplivneži

Z vsakim od vaših ključnih problemov se ukvarjajo določeni vplivneži in vodilni misleci. Vaša strategija naj vključuje seznam vplivnih posameznikov z izbranih področij, s katerimi želite oblikovati medsebojno koristne odnose.

V vsako vsebinsko objavo vključite mnenje vplivnežev z izbranega področja. S tem boste stopili na pot povezovanja in sodelovanja v prihodnosti.

Raziščite ključne besede

Raziščite ključne besede v povezavi z vsako od izbranih kategorij oziroma ključnih problemov, ki jih naslavljate v svojih objavah.

Oblikujte seznam od 5 do 10 ključnih besed oziroma besednih zvez, na ciljanje katerih se boste osredotočili. Izbrane besede vključite v svojo strategijo in jih uporabite v vsaki povezani objavi. Tako boste kmalu opazili, da se vaša spletna stran v rezultatih iskanja uvršča na vedno višja mesta.

Ključne besede vam lahko pomagajo tudi pri oblikovanju vsebine na vaših pristajalnih straneh, v elektronskih sporočilih in pri magnetih za kontakte oziroma stranke (angl. lead magnets).

Oblikujte magnet za pridobivanje kontaktov oziroma strank (angl. lead magnet)

Ko določite ključne probleme, oblikujte privlačne magnete za kontakte (angl. lead magnets) za vsako izbrano temo. Magnet naj se jasno navezuje na ključni problem in podaja nazorne nasvete za soočanje s specifičnimi in pogostimi izzivi v okviru problema.

Magnet za pridobivanje strank ni nujno dolga elektronska knjiga – bolje je, da je magnet kratek, saj je tako bolj verjetno, da ga bodo obiskovalci vaše spletne strani uspešno uporabili. Če jim ponudite predolgo e-knjigo, jo bodo morda začeli brati, vendar ne bodo prišli do konca in tako ne bodo preizkusili vaših nasvetov v praksi. To lahko škodi ugledu vaše blagovne znamke.

Magnet za kontakte dodajte k svoji vsebini – pri tem vam lahko pomagajo različna spletna orodja. Če ne želite, da bi vaša ponudba motila obiskovalce spletne strani pri branju, jo dodajte v stransko vrstico, kot prikazuje spodnji primer.

Magnet za stranke v stranski vrstici. (Vir slike: AdEspresso)

Vsak magnet opremite s pristajalno stranjo, obrazcem za prijavo na obveščanje in zahvalno stranjo.

Oblikujte paket dobrodošlice

Če nekdo na svojo napravo naloži vaš magnet za določen ključni problem, vam s tem sporoča marsikaj o svojih željah, potrebah in trenutnem stanju njihovega podjetja. Tako se vam odpira priložnost, da jim pošljete dodatne vsebine, povezane s ključnim problemom.

Za vsak ključni problem in magnet za pridobivanje strank oblikujte preprost paket dobrodošlice: serijo elektronskih sporočil, v katerih predstavite sebe in svojo ekipo in stranki predlagate dodatne vsebine, ki bi jih lahko zanimale.

Takšen paket naj vsebuje od 3 do 5 elektronskih sporočil, ki se osredotočajo na različne vidike ključnega problema. Ker je stranka že z izbiro magneta pokazala, s katerim ključnim problemom se trenutno sooča, ji bodo verjetno koristile tudi dodatne vsebine iz te kategorije. Tako boste ohranili njeno pozornost, hkrati pa bo navdušena nad tem, da ji znate brati misli, in vas z veseljem priporočila svojim znancem ali pa se odločila za nakup vaših izdelkov oziroma storitev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki