Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku.
Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vaše vsebine naj odgovarjajo na izzive, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke. (Vir slike: Bigstockphoto)

Preden se začnete ukvarjati z dejanskim oblikovanjem vsebin, je pomembno, da pripravite zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Več o tem smo zapisali v prispevku Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

V tem prispevku nadaljujemo predstavitev vsebinskega trženja. Osredotočamo se na to, kako lahko določite ključne tematike, s katerimi se bodo ukvarjale vaše objave, da bodo na vašo spletno stran privabile čim večje število obiskovalcev.

Določite temeljne probleme, ki jih želite rešiti

Pri oblikovanju vsebinske strategije je ključnega pomena, da razumete in se osredotočite na ključne probleme, stalne izzive, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Ključni problemi morajo biti dovolj specifični, da jih posamezniki v trenutku razumejo, vendar hkrati tudi dovolj široki, da boste lahko ustvarjali različne vsebine v povezavi z njimi. Vsak ključni problem naj bo na jasen način povezan z vašimi izdelki ali storitvami, saj boste tako na svojo spletno stran privabili obiskovalce, ki bodo morda razmislili tudi o nakupu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Oglejmo si nekaj primerov ključnih problemov, na katere se osredotočajo v zagonskem podjetju WP Curve, ki svojim strankam ponujajo neomejeno podporo pri uporabi storitve WordPress. Njihovo ciljno publiko sestavljajo podjetniki in zagonska podjetja, svoj uspeh pa skoraj v celoti pripisujejo vsebinskemu trženju.

  • Vsebinsko trženje – Veliko podjetnikov se zanima za vsebinsko trženje kot strategijo za rast. Podjetje WP Curve raste in se razvija skoraj izključno na podlagi vsebin, kar pomeni, da so avtoriteta in relevantne vir na tem področju.
  • Izboljševanje spletne strani v okolju WordPress – Razširjene problematike v okviru okolja WordPress, s katerimi se soočajo podjetniki pri urejanju svojih spletnih strani, na primer hitrost strani ipd.
  • Povečevanje prometa na spletni strani – Strategije in taktike, kot so optimizacija spletnih strani, plačan promet in e-poštno trženje, za povečevanje prometa na spletni strani.
  • Zagon podjetja – Kako uspešno ustanoviti in zagnati podjetje ter ključne odločitve, ki jih morajo posamezniki sprejeti pred dejanskim zagonom.
  • Rast podjetja – Podjetjem je na voljo nešteto strategij in taktik za rast na spletu, vendar morajo podjetniki z omejenimi sredstvi med njimi prepoznati in izbrati najučinkovitejše.

Prikaz strategije vsebinskega trženja v podjetju WP Curve. (Vir slike: AdEspresso)

Ključni problemi lahko oblikujejo ogrodje kategorij na vašem blogu. Vsak problem tako dobi svojo kategorijo, vsaka vsebinska objava pa sodi v ustrezno kategorijo. Tako lahko oblikujete nekaj dolgoročnih prednosti:

  • Opazujete lahko, katere kategorije pritegnejo vašo ciljno publiko.
  • Svoje vsebine lahko še natančneje prilagodite ključnih problemom bralcev.
  • Posameznike lahko ponovno ciljate glede na ključni problem, ki jih zanima.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj strategij za uspešno vsebinsko trženje v okviru izbranih ključnih problemov.

Oblikujte odnose z vplivneži

Z vsakim od vaših ključnih problemov se ukvarjajo določeni vplivneži in vodilni misleci. Vaša strategija naj vključuje seznam vplivnih posameznikov z izbranih področij, s katerimi želite oblikovati medsebojno koristne odnose.

V vsako vsebinsko objavo vključite mnenje vplivnežev z izbranega področja. S tem boste stopili na pot povezovanja in sodelovanja v prihodnosti.

Raziščite ključne besede

Raziščite ključne besede v povezavi z vsako od izbranih kategorij oziroma ključnih problemov, ki jih naslavljate v svojih objavah.

Oblikujte seznam od 5 do 10 ključnih besed oziroma besednih zvez, na ciljanje katerih se boste osredotočili. Izbrane besede vključite v svojo strategijo in jih uporabite v vsaki povezani objavi. Tako boste kmalu opazili, da se vaša spletna stran v rezultatih iskanja uvršča na vedno višja mesta.

Ključne besede vam lahko pomagajo tudi pri oblikovanju vsebine na vaših pristajalnih straneh, v elektronskih sporočilih in pri magnetih za kontakte oziroma stranke (angl. lead magnets).

Oblikujte magnet za pridobivanje kontaktov oziroma strank (angl. lead magnet)

Ko določite ključne probleme, oblikujte privlačne magnete za kontakte (angl. lead magnets) za vsako izbrano temo. Magnet naj se jasno navezuje na ključni problem in podaja nazorne nasvete za soočanje s specifičnimi in pogostimi izzivi v okviru problema.

Magnet za pridobivanje strank ni nujno dolga elektronska knjiga – bolje je, da je magnet kratek, saj je tako bolj verjetno, da ga bodo obiskovalci vaše spletne strani uspešno uporabili. Če jim ponudite predolgo e-knjigo, jo bodo morda začeli brati, vendar ne bodo prišli do konca in tako ne bodo preizkusili vaših nasvetov v praksi. To lahko škodi ugledu vaše blagovne znamke.

Magnet za kontakte dodajte k svoji vsebini – pri tem vam lahko pomagajo različna spletna orodja. Če ne želite, da bi vaša ponudba motila obiskovalce spletne strani pri branju, jo dodajte v stransko vrstico, kot prikazuje spodnji primer.

Magnet za stranke v stranski vrstici. (Vir slike: AdEspresso)

Vsak magnet opremite s pristajalno stranjo, obrazcem za prijavo na obveščanje in zahvalno stranjo.

Oblikujte paket dobrodošlice

Če nekdo na svojo napravo naloži vaš magnet za določen ključni problem, vam s tem sporoča marsikaj o svojih željah, potrebah in trenutnem stanju njihovega podjetja. Tako se vam odpira priložnost, da jim pošljete dodatne vsebine, povezane s ključnim problemom.

Za vsak ključni problem in magnet za pridobivanje strank oblikujte preprost paket dobrodošlice: serijo elektronskih sporočil, v katerih predstavite sebe in svojo ekipo in stranki predlagate dodatne vsebine, ki bi jih lahko zanimale.

Takšen paket naj vsebuje od 3 do 5 elektronskih sporočil, ki se osredotočajo na različne vidike ključnega problema. Ker je stranka že z izbiro magneta pokazala, s katerim ključnim problemom se trenutno sooča, ji bodo verjetno koristile tudi dodatne vsebine iz te kategorije. Tako boste ohranili njeno pozornost, hkrati pa bo navdušena nad tem, da ji znate brati misli, in vas z veseljem priporočila svojim znancem ali pa se odločila za nakup vaših izdelkov oziroma storitev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje