Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku.
Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vaše vsebine naj odgovarjajo na izzive, s katerimi se soočajo vaše potencialne stranke. (Vir slike: Bigstockphoto)

Preden se začnete ukvarjati z dejanskim oblikovanjem vsebin, je pomembno, da pripravite zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Več o tem smo zapisali v prispevku Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

V tem prispevku nadaljujemo predstavitev vsebinskega trženja. Osredotočamo se na to, kako lahko določite ključne tematike, s katerimi se bodo ukvarjale vaše objave, da bodo na vašo spletno stran privabile čim večje število obiskovalcev.

Določite temeljne probleme, ki jih želite rešiti

Pri oblikovanju vsebinske strategije je ključnega pomena, da razumete in se osredotočite na ključne probleme, stalne izzive, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Ključni problemi morajo biti dovolj specifični, da jih posamezniki v trenutku razumejo, vendar hkrati tudi dovolj široki, da boste lahko ustvarjali različne vsebine v povezavi z njimi. Vsak ključni problem naj bo na jasen način povezan z vašimi izdelki ali storitvami, saj boste tako na svojo spletno stran privabili obiskovalce, ki bodo morda razmislili tudi o nakupu.

Delavnica Kako pisati za splet

Oglejmo si nekaj primerov ključnih problemov, na katere se osredotočajo v zagonskem podjetju WP Curve, ki svojim strankam ponujajo neomejeno podporo pri uporabi storitve WordPress. Njihovo ciljno publiko sestavljajo podjetniki in zagonska podjetja, svoj uspeh pa skoraj v celoti pripisujejo vsebinskemu trženju.

  • Vsebinsko trženje – Veliko podjetnikov se zanima za vsebinsko trženje kot strategijo za rast. Podjetje WP Curve raste in se razvija skoraj izključno na podlagi vsebin, kar pomeni, da so avtoriteta in relevantne vir na tem področju.
  • Izboljševanje spletne strani v okolju WordPress – Razširjene problematike v okviru okolja WordPress, s katerimi se soočajo podjetniki pri urejanju svojih spletnih strani, na primer hitrost strani ipd.
  • Povečevanje prometa na spletni strani – Strategije in taktike, kot so optimizacija spletnih strani, plačan promet in e-poštno trženje, za povečevanje prometa na spletni strani.
  • Zagon podjetja – Kako uspešno ustanoviti in zagnati podjetje ter ključne odločitve, ki jih morajo posamezniki sprejeti pred dejanskim zagonom.
  • Rast podjetja – Podjetjem je na voljo nešteto strategij in taktik za rast na spletu, vendar morajo podjetniki z omejenimi sredstvi med njimi prepoznati in izbrati najučinkovitejše.

Prikaz strategije vsebinskega trženja v podjetju WP Curve. (Vir slike: AdEspresso)

Ključni problemi lahko oblikujejo ogrodje kategorij na vašem blogu. Vsak problem tako dobi svojo kategorijo, vsaka vsebinska objava pa sodi v ustrezno kategorijo. Tako lahko oblikujete nekaj dolgoročnih prednosti:

  • Opazujete lahko, katere kategorije pritegnejo vašo ciljno publiko.
  • Svoje vsebine lahko še natančneje prilagodite ključnih problemom bralcev.
  • Posameznike lahko ponovno ciljate glede na ključni problem, ki jih zanima.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj strategij za uspešno vsebinsko trženje v okviru izbranih ključnih problemov.

Oblikujte odnose z vplivneži

Z vsakim od vaših ključnih problemov se ukvarjajo določeni vplivneži in vodilni misleci. Vaša strategija naj vključuje seznam vplivnih posameznikov z izbranih področij, s katerimi želite oblikovati medsebojno koristne odnose.

V vsako vsebinsko objavo vključite mnenje vplivnežev z izbranega področja. S tem boste stopili na pot povezovanja in sodelovanja v prihodnosti.

Raziščite ključne besede

Raziščite ključne besede v povezavi z vsako od izbranih kategorij oziroma ključnih problemov, ki jih naslavljate v svojih objavah.

Oblikujte seznam od 5 do 10 ključnih besed oziroma besednih zvez, na ciljanje katerih se boste osredotočili. Izbrane besede vključite v svojo strategijo in jih uporabite v vsaki povezani objavi. Tako boste kmalu opazili, da se vaša spletna stran v rezultatih iskanja uvršča na vedno višja mesta.

Ključne besede vam lahko pomagajo tudi pri oblikovanju vsebine na vaših pristajalnih straneh, v elektronskih sporočilih in pri magnetih za kontakte oziroma stranke (angl. lead magnets).

Oblikujte magnet za pridobivanje kontaktov oziroma strank (angl. lead magnet)

Ko določite ključne probleme, oblikujte privlačne magnete za kontakte (angl. lead magnets) za vsako izbrano temo. Magnet naj se jasno navezuje na ključni problem in podaja nazorne nasvete za soočanje s specifičnimi in pogostimi izzivi v okviru problema.

Magnet za pridobivanje strank ni nujno dolga elektronska knjiga – bolje je, da je magnet kratek, saj je tako bolj verjetno, da ga bodo obiskovalci vaše spletne strani uspešno uporabili. Če jim ponudite predolgo e-knjigo, jo bodo morda začeli brati, vendar ne bodo prišli do konca in tako ne bodo preizkusili vaših nasvetov v praksi. To lahko škodi ugledu vaše blagovne znamke.

Magnet za kontakte dodajte k svoji vsebini – pri tem vam lahko pomagajo različna spletna orodja. Če ne želite, da bi vaša ponudba motila obiskovalce spletne strani pri branju, jo dodajte v stransko vrstico, kot prikazuje spodnji primer.

Magnet za stranke v stranski vrstici. (Vir slike: AdEspresso)

Vsak magnet opremite s pristajalno stranjo, obrazcem za prijavo na obveščanje in zahvalno stranjo.

Oblikujte paket dobrodošlice

Če nekdo na svojo napravo naloži vaš magnet za določen ključni problem, vam s tem sporoča marsikaj o svojih željah, potrebah in trenutnem stanju njihovega podjetja. Tako se vam odpira priložnost, da jim pošljete dodatne vsebine, povezane s ključnim problemom.

Za vsak ključni problem in magnet za pridobivanje strank oblikujte preprost paket dobrodošlice: serijo elektronskih sporočil, v katerih predstavite sebe in svojo ekipo in stranki predlagate dodatne vsebine, ki bi jih lahko zanimale.

Takšen paket naj vsebuje od 3 do 5 elektronskih sporočil, ki se osredotočajo na različne vidike ključnega problema. Ker je stranka že z izbiro magneta pokazala, s katerim ključnim problemom se trenutno sooča, ji bodo verjetno koristile tudi dodatne vsebine iz te kategorije. Tako boste ohranili njeno pozornost, hkrati pa bo navdušena nad tem, da ji znate brati misli, in vas z veseljem priporočila svojim znancem ali pa se odločila za nakup vaših izdelkov oziroma storitev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Znate na spletu komunicirati s svojimi potencialnimi kupci? Ti so precej napredni uporabniki digitalnih orodij, ki v poplavi informacij filtirirajo le najbolj relevantne. V nadaljevanju lahko preberete, kako na spletu vzpostaviti oseben odnos s kupcem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje