S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Vsak mladi podjetnik mora vsaj malo znati z besedami. To ugotovimo takrat, ko nas pokliče novinarka s Financ, nam čestita za Najpodjetniško idejo in prosi za opis podjetja. Kako ob takšni priložnosti izpasti junak, pritegniti pozornost potencialnih investitorjev in speljati kupce konkurentom?
S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Kako napisati prodajno besedilo?

Naučite se pisati!

“Copywriting” je uporaba besed na način, ki uspešno proda osebo, podjetje, storitev ali idejo. Dejstvo je, da če nečesa ne znate zapisati, boste še manj znali to povedati. Imate npr. zapisane besede, s katerimi boste nekomu v 60 sekundah prodali sebe ali svoje podjetje? Veste, kako temu rečejo v tujini?

Seveda veste. Izpeljati dober “elevator pitch” pomeni navdušiti s svojo idejo v 60 sekundah. Toda zakaj bi zmagovali le v dvigalu? Navdušiti potencialnega kupca je glavna naloga besedil v poslu, pa naj gre za 140 znakov dolg tweet, 140 besed dolg email ali 140 strani dolgo brošuro.

Presenetljivo veliko podjetij se ukvarja le s predstavljanjem svojega izdelka, presenetljivo malo pa z navduševanjem svojih kupcev. Piljenje lastnih “copyjwriterskih znanj” je zagotovo dobra investicija, še posebej, dokler vaše podjetje ni zrelo za profesionalnega tekstopisca. Tri razloge, zakaj vsaj malo izpiliti svoja “copywriterska znanja”, si preberite v nadaljevanju.

Dvakrat petnajstkrat premisli, enkrat povej

Preizkusite svoj elevator pitch. Zapišite ga na papir in preberite na glas. Je prepričljiv? Če vaše besede ne zvenijo kot čisto zlato, zamujate poslovne priložnosti. Da bodo vaše prodajne besede zasvetile kot popoln nasmeh, boste morali v vihtenje svinčnika vložiti še nekaj časa. Stranski učinek – v tem času boste tudi precej bolje razumeli svoj posel in svoje podjetje – že to je vredno zlata.

Dovoljenje za ubijanje

James Bond je bil zagotovo “copywriter”. Njegov “elevator pitch” je dolg 6 besed: “Moje ime je Bond, James Bond.” Priznamo, tudi James ima odličen izdelek. A ko bodo vaše besede navduševale, bodo morale imeti dovoljenje za ubijanje. Česa? Strahu. Navdušeni kupci se ne bojijo kupovati od vas.

Preberite tudi: PR za večjo konkurenčnost.

Od pincete do žage

Zakaj je “copywriting” kot švicarski nož? Ker ni situacije, v kateri vam ne bi prinesel koristi! Spletna besedila, prezentacije, brošure, oglasi, spletne trgovine, govori, elektronska pošta, članki in blogerski zapisi so enostavno preveč pomembni komunikacijski kanali, da bi besede kar stresli iz rokava. Da o “elevator pitchu” niti ne govorimo. Besede so vaše orodje in orožje. Ste raje podjetje, ki navdušuje, ali podjetje, ki le predstavlja?

Ustvarjanje dobre vsebine je močno orodje majhnih podjetij, zato je zadnji čas, da malo zbudite “copyjwriterja” v sebi. Za začetek boste lahko v naslednjem članku prebrali, kako dobra vsebina vodi do novih poslovnih priložnosti!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,