S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Vsak mladi podjetnik mora vsaj malo znati z besedami. To ugotovimo takrat, ko nas pokliče novinarka s Financ, nam čestita za Najpodjetniško idejo in prosi za opis podjetja. Kako ob takšni priložnosti izpasti junak, pritegniti pozornost potencialnih investitorjev in speljati kupce konkurentom?
S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Kako napisati prodajno besedilo?

Naučite se pisati!

“Copywriting” je uporaba besed na način, ki uspešno proda osebo, podjetje, storitev ali idejo. Dejstvo je, da če nečesa ne znate zapisati, boste še manj znali to povedati. Imate npr. zapisane besede, s katerimi boste nekomu v 60 sekundah prodali sebe ali svoje podjetje? Veste, kako temu rečejo v tujini?

Seveda veste. Izpeljati dober “elevator pitch” pomeni navdušiti s svojo idejo v 60 sekundah. Toda zakaj bi zmagovali le v dvigalu? Navdušiti potencialnega kupca je glavna naloga besedil v poslu, pa naj gre za 140 znakov dolg tweet, 140 besed dolg email ali 140 strani dolgo brošuro.

Presenetljivo veliko podjetij se ukvarja le s predstavljanjem svojega izdelka, presenetljivo malo pa z navduševanjem svojih kupcev. Piljenje lastnih “copyjwriterskih znanj” je zagotovo dobra investicija, še posebej, dokler vaše podjetje ni zrelo za profesionalnega tekstopisca. Tri razloge, zakaj vsaj malo izpiliti svoja “copywriterska znanja”, si preberite v nadaljevanju.

Dvakrat petnajstkrat premisli, enkrat povej

Preizkusite svoj elevator pitch. Zapišite ga na papir in preberite na glas. Je prepričljiv? Če vaše besede ne zvenijo kot čisto zlato, zamujate poslovne priložnosti. Da bodo vaše prodajne besede zasvetile kot popoln nasmeh, boste morali v vihtenje svinčnika vložiti še nekaj časa. Stranski učinek – v tem času boste tudi precej bolje razumeli svoj posel in svoje podjetje – že to je vredno zlata.

Dovoljenje za ubijanje

James Bond je bil zagotovo “copywriter”. Njegov “elevator pitch” je dolg 6 besed: “Moje ime je Bond, James Bond.” Priznamo, tudi James ima odličen izdelek. A ko bodo vaše besede navduševale, bodo morale imeti dovoljenje za ubijanje. Česa? Strahu. Navdušeni kupci se ne bojijo kupovati od vas.

Preberite tudi: PR za večjo konkurenčnost.

Od pincete do žage

Zakaj je “copywriting” kot švicarski nož? Ker ni situacije, v kateri vam ne bi prinesel koristi! Spletna besedila, prezentacije, brošure, oglasi, spletne trgovine, govori, elektronska pošta, članki in blogerski zapisi so enostavno preveč pomembni komunikacijski kanali, da bi besede kar stresli iz rokava. Da o “elevator pitchu” niti ne govorimo. Besede so vaše orodje in orožje. Ste raje podjetje, ki navdušuje, ali podjetje, ki le predstavlja?

Ustvarjanje dobre vsebine je močno orodje majhnih podjetij, zato je zadnji čas, da malo zbudite “copyjwriterja” v sebi. Za začetek boste lahko v naslednjem članku prebrali, kako dobra vsebina vodi do novih poslovnih priložnosti!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake: , , , ,