S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Vsak mladi podjetnik mora vsaj malo znati z besedami. To ugotovimo takrat, ko nas pokliče novinarka s Financ, nam čestita za Najpodjetniško idejo in prosi za opis podjetja. Kako ob takšni priložnosti izpasti junak, pritegniti pozornost potencialnih investitorjev in speljati kupce konkurentom?
S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Kako napisati prodajno besedilo?

Naučite se pisati!

“Copywriting” je uporaba besed na način, ki uspešno proda osebo, podjetje, storitev ali idejo. Dejstvo je, da če nečesa ne znate zapisati, boste še manj znali to povedati. Imate npr. zapisane besede, s katerimi boste nekomu v 60 sekundah prodali sebe ali svoje podjetje? Veste, kako temu rečejo v tujini?

Seveda veste. Izpeljati dober “elevator pitch” pomeni navdušiti s svojo idejo v 60 sekundah. Toda zakaj bi zmagovali le v dvigalu? Navdušiti potencialnega kupca je glavna naloga besedil v poslu, pa naj gre za 140 znakov dolg tweet, 140 besed dolg email ali 140 strani dolgo brošuro.

Presenetljivo veliko podjetij se ukvarja le s predstavljanjem svojega izdelka, presenetljivo malo pa z navduševanjem svojih kupcev. Piljenje lastnih “copyjwriterskih znanj” je zagotovo dobra investicija, še posebej, dokler vaše podjetje ni zrelo za profesionalnega tekstopisca. Tri razloge, zakaj vsaj malo izpiliti svoja “copywriterska znanja”, si preberite v nadaljevanju.

Dvakrat petnajstkrat premisli, enkrat povej

Preizkusite svoj elevator pitch. Zapišite ga na papir in preberite na glas. Je prepričljiv? Če vaše besede ne zvenijo kot čisto zlato, zamujate poslovne priložnosti. Da bodo vaše prodajne besede zasvetile kot popoln nasmeh, boste morali v vihtenje svinčnika vložiti še nekaj časa. Stranski učinek – v tem času boste tudi precej bolje razumeli svoj posel in svoje podjetje – že to je vredno zlata.

Dovoljenje za ubijanje

James Bond je bil zagotovo “copywriter”. Njegov “elevator pitch” je dolg 6 besed: “Moje ime je Bond, James Bond.” Priznamo, tudi James ima odličen izdelek. A ko bodo vaše besede navduševale, bodo morale imeti dovoljenje za ubijanje. Česa? Strahu. Navdušeni kupci se ne bojijo kupovati od vas.

Preberite tudi: PR za večjo konkurenčnost.

Od pincete do žage

Zakaj je “copywriting” kot švicarski nož? Ker ni situacije, v kateri vam ne bi prinesel koristi! Spletna besedila, prezentacije, brošure, oglasi, spletne trgovine, govori, elektronska pošta, članki in blogerski zapisi so enostavno preveč pomembni komunikacijski kanali, da bi besede kar stresli iz rokava. Da o “elevator pitchu” niti ne govorimo. Besede so vaše orodje in orožje. Ste raje podjetje, ki navdušuje, ali podjetje, ki le predstavlja?

Ustvarjanje dobre vsebine je močno orodje majhnih podjetij, zato je zadnji čas, da malo zbudite “copyjwriterja” v sebi. Za začetek boste lahko v naslednjem članku prebrali, kako dobra vsebina vodi do novih poslovnih priložnosti!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje