Vpis medija v razvid medijev

Vpis medija v razvid medijev

Vpis medija v razvid medijev

Pravna podlaga za ustanovitev in vodenje razvida medijev je Zakon o medijih RS (v nadaljevanju ZMed). Način vodenja razvida ter postopek za vpis in posredovanje podatkov iz razvida natančneje določa Pravilnik o načinu vodenja in postopku za vpis ter o posredovanju podatkov iz razvida medijev.
Vpis medija v razvid medijev

Vpis medija v razvid medijev

Mediji so po ZMed časopisi in revije, radijski in televizijski programi, elektronske publikacije, teletekst ter druge oblike dnevnega ali periodičnega objavljanja uredniško oblikovanih programskih vsebin s prenosom zapisa, glasu, zvoka ali slike, na način, ki je dostopen javnosti. ZMed med medije uvršča tudi elektronske medije kot elektronske publikacije, s katerimi fizične ali pravne osebe razširjajo programske vsebine prek računalniških povezav tako, da so dostopne širši javnosti, ne glede na njihov obseg.

V primeru, da je izdajatelj spletne strani pravna oseba, zanj prav tako velja obveznost vpisa v razvid medijev. Če je izdajatelj spletne strani fizična oseba, se mu ni treba vpisati v razvid medijev.

Vsak posameznik ali podjetje, ki izdaja enega ali več od zgoraj vpisanih medijev, mora pred začetkom izvajanja dejavnosti priglasiti medij pri Ministrstvu za kulturo Republike Slovenije kot registrskemu organu zaradi vpisa v razvid. Namen razvida medijev je zagotoviti pregled nad strukturo in lastništvom medijev v Republiki Sloveniji.

Priporočamo branje članka: Katere zakone mora poznati podjetnik?

V predlogu za vpis v razvid je treba navesti:

  • ime medija;
  • ime ali firmo in sedež oziroma stalno prebivališče izdajatelja;
  • odgovorno osebo izdajatelja, kadar je izdajatelj pravna oseba;
  • zvrst in časovni interval razširjanja medija;
  • ime in priimek odgovornega urednika;
  • sedež uredništva oziroma odgovornega urednika;
  • način in predvideno območje razširjanja programskih vsebin;
  • jezik razširjanja programskih vsebin;
  • vire in način financiranja;
  • podatke o osebah, ki imajo najmanj 5-odstotni lastniški ali upravljavski delež oziroma delež glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja splošno-informativnega tiskanega dnevnika in tednika ter radijskega in televizijskega programa.

Priloge k predlogu za vpis v razvid medijev:

  • dokazilo o vpisu v sodni register;
  • temeljni pravni akt izdajatelja;
  • programska zasnova;
  • dokazilo o plačilu upravne takse (22,66 evrov).

V razvid medijev so na podlagi obvezne priglasitve vpisani vsi mediji, ki delujejo v Republiki Sloveniji.

Ministrstvo za kulturo mora izdati odločbo o vpisu v razvid medijev najpozneje v 15 dneh od prejema popolne vloge (predloga za vpis). Odločbo o vpisu v razvid medijev je potrebno priložiti ob vsaki prijavi na javne razpise subvencioniranja medijev.

O spremembi glede pogostosti izdaje ali pa o prenehanju izdaje je izdajatelj dolžan obvestiti Ministrstvo za kulturo RS v petnajstih dneh od spremembe oziroma prenehanja.

V pomoč:

  • Obrazec vloge za vpis v razvid medijev
  • Navodila za prijavo medija v razvid medijev

VIRI:

  • http://www.arhiv.mk.gov.si/
  • Zakon o medijih (Uradni list RS, št. 47-1962/2012)
  • Pravilnik o načinu vodenja in postopku za vpis ter o posredovanju podatkov iz razvida medijev (Uradni list RS, št. 58/01 in 94/02)
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki