Navade, ki bodo izboljšale vaše delo in počutje

Avtor Mojca Jagodic — 23.07.2014
Komentiraj!
Če želite postati boljši podjetnik in uspešno graditi svoj posel, potem posvetite več časa in energije izboljšanju vaših dnevnih navad. Vas zanima, za katere stvari si poslovneži kljub zasedenemu urniku vzamejo čas?
Navade, ki bodo izboljšale vaše delo in počutje

Pospravite svojo mizo. (Vir slike: YouTube)

1. Zajtrkujte. Namesto, da na hitro srknete skodelico kave na poti v službo, si vzemite čas za zajtrk ali spijte proteinski smoothie – pa čeprav na poti. Vaše telo za dnevne izzive potrebuje energijo, zato mu je ne odrekajte.

2. Načrtujte dan. Zjutraj preverite koledar in si postavite prioritete. Načrtujte delo ob točno določenem delu dneva, ko sta vaša koncentracija in delovna vnema na višku. Takrat se izognite pregledovanju e-pošte, odgovarjanju na klice in brskanju po spletu. Načrtujte kratke odmore skozi dan in si privoščite zdrave prigrizke, ki vam bodo pomagali vzdrževati energijo.

3. Branje e-pošte ni prioritetna naloga. Pogosto je preverjanje e-pošte zgolj distrakcija glede na tisto, kar bi zjutraj v resnici morali narediti. Preverite jo v dopoldanskih urah ali po tem, ko ste zaključili z nalogami na vrhu vašega dnevnega seznama opravil. Strokovnjaki vsem, ki delajo na pomembnih projektih, svetujejo, da se e-pošti posvetijo zgolj trikrat dnevno.

4. Osredotočite se. Radi se pohvalimo s sposobnostjo, da opravljamo več nalog hkrati. Vendar če izvajate več dejavnosti naenkrat, vas lahko hitro zmotijo nepomembne zadeve. Da bi bili kar se da produktivni in učinkoviti, vedno postavljajte prioritete, razdelite naloge in se osredotočite na svoj posel.

5. Vizualizirajte. Zaprite oči in si predstavljajte, kako se počutite, ko dosežete svoje cilje. Vizualizacija je močno orodje, ki vam lahko pomaga uresničiti vaše želje. Si želite potovanja v New York ali novega jeklenega konjička? Na pisalno mizo si postavite fotografijo vašega cilja, saj bo na vas delovala motivacijsko.

6. Recite NE. Bodite selektivni, v kaj privolite. Podjetniki čutijo pritisk sprejeti vsako priložnost, ki se ponudi. Vendar ne bo vsaka priložnost pomagala vašemu podjetju. Vaš čas je najbolj dragocena dobrina, zato premislite, kako ga boste investirali.

7. Razdelite naloge. S tem, ko opravimo vse naloge sami, ne prihranimo denarja. Zaupajte naloge zaposlenim, saj se ne smete ukvarjati z majhnimi, nepotrebnimi opravili, ki jemljejo čas. Porabite ga za tista, ki prinašajo največ dobička. Ko ste prezaposleni in ne morete več najti rešitve, zaposlite nekoga, da vam pomaga.

8. Razgibajte se. Dolgotrajno sedenje je lahko škodljivo za zdravje. Neaktivnost povečuje tveganje za sladkorno bolezen, srčne bolezni, nekatere vrste raka in debelost. Sprehodite se po pisarni, okoli stavbe ali po bližnjem parku. Hiter odmor in povečanje kisika vam bosta dala zagon za naslednje naloge.

Sedenje škoduje. Omislite si stoječo mizo, ki jo uporabljamo tudi v našem MP coworkingu.

9. Vzemite si odmor za kosilo. Če je le mogoče, se na kosilo odpravite iz pisarne. Načrtujte poslovna kosila s ključnimi strankami, poslovnimi partnerji ali prijatelji.

10. Pospravite svojo mizo. Ob koncu delovnega dne pospravite mizo. Pospravite pisala, odpadke in popisan papir vrzite v koš ter uredite zapiske. Naslednje jutro ne boste izgubljali časa s pospravljanjem, ampak se nemudoma posvetili nalogam.

Vir: BusinessInsider.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice