20 najbolj vročih startupov, ki so letos zaživeli (2. del)

Za nekatere startupe, ki so stari komaj nekaj mesecev, lahko rečemo, da so že popolnoma zavladali delu sveta. V prvem delu članka 20 najbolj vročih startupov, ki so letos zaživeli, smo predstavili 10 uspešnih startupov. Poglejmo si še preostalih deset.
20 najbolj vročih startupov, ki so letos zaživeli (2. del)

Med najbolj vroče startupe letošnjega leta se je uvrstil tudi startup Nebia, ki se je s pametno šobo za tuširanje predstavil tudi na Kickstarterju (Vir slike: Nebia).

V preteklih dneh smo predstavili deset uspešnih startupov, med njimi nam bolj poznane Meerkat, Periscope in The League. Lestvico, ki jo je pripravil Business Insider, smo skrčili na 20 startupov. Poglejmo si drugih deset najbolj vročih startupov, ki so zaživeli v letošnjem letu.

Za slabih 100 dolarjev Vive svojim uporabnikom nudi možnost urejanja pričeske v kateremkoli frizerskem salonu. Ustanoviteljica startupa Alanna Gregory je idejo dobila po tem, ko je imela kar nekaj težav pri iskanju pravega salona za urejanje pričeske. Namesto da bi iskala priložnost pri tistih, ki ponujajo storitev na domu, je zagovarjala izkušnjo znotraj salonov. Vive je zaživel v beta različici v New Yorku, njegov poslovni model pa je podoben fitnes storitvi ClassPass. Investicije niso znane.

Uber si želi postati logistična mreža po celem svetu. Convoy pa si želi osvojiti del industrije, ki jo je Uber izpustil: prevoze s tovornjaki. Startup s sedežem v Seattlu ponuja priložnost voznikom tovornjakov in tistim, ki potrebujejo prevoz s tovornjaki. Vanj so investirala odmevna tehnološka imena, vse od Amazonovega Jeffa Bezosa, Salesforcovega Marca Benioffa, izvršnega direktorja Dropboxa Drewa Houstona, ustanovitelja eBaya Pierra Omidyara pa do nekdanjega predsednika podjetja Starbucks.

Startup, ki je uradno zaživel novembra letos, trdi, da je sposoben v samo dveh tednih znotraj laboratorija razviti na stotine diamantov, ki imajo vse lastnosti naravnega, in sicer do devetih karatov velikosti. Startup Diamond Foundry je prepričal številne investitorje, v treh fazah financiranja so vanj vložili igralec Leonardo DiCaprio, ustanovitelj Twitterja Evan Williams, ustanovitelj Zynge Mark Pincus, soustanovitelj Faebooka Andrewa McCollum, nekdanji Facebookov COO Owen van Natta in številni drugi. Skupno naj bi vanj vložili nekaj manj kot 100 milijonov dolarjev.

Nebia, pametna šoba za tuširanje je postal hit še preden je prišel na prodajne police. Njegovi ustvarjalci so se namreč predstavili na Kickstarterju, projekt pa je med drugim podprl tudi prvi mož Appla, Tim Cook. Na Kickstarterju so zbrali več kot tri milijone dolarjev in se tako uvrstili med top 25 najbolje podprtih projektov vseh časov. Nebia obljublja kar 70-odstotno zmanjšanje porabe vode v primerjavi s klasičnimi pripomočki.

Gigster je startup, kateri začetki segajo dve leti nazaj. Takrat je ekipa začela z delom – iskali so povezave med ekipami, ki se ukvarjajo z razvojem programske opreme in aplikacij, in podjetji, ki takšne profile potrebujejo. Gigster na podlagi opisa podjetja analizira prošnjo in poda predloge ekip, ki bi bile sposobne na podlagi opisanih znanj in izkušenj, delo opraviti. V seriji A je startup zbral 10 milijonov dolarjev.

Virtualne asistentke bodo pravi hit prihodnje leto, napovedujejo analitiki. Med njimi bo tudi Operator, ki nam bo pomagal pri rezervaciji letalskih kart, pošiljanju cvetja našim najdražjim ali pa pri izbiri božično-novoletnih daril. Med njegovimi konkurenti je tudi Facebookov M, ki pa je še vedno v fazi testiranja. Operator, ki je na voljo povsem brezplačno, je na voljo od novembra. Vanj je investiral sklad Greylock, in sicer 10 milijonov dolarjev.

David Chang je letos Newyorčanom, ki veliko obrokov naročajo prek dostavljalskih služb, postregel z novostjo. Skupaj s sodelavci je prepričan, da je hkrati s strani konkurentov slaba, da stranke čakajo predolgo na naročene obroke ter za naročene obroke plačajo previsoke cene. Maple je prepričal kar nekaj skladov – v seriji A marca letos je zbral 22 milijonov, novembra lani pa štiri milijone dolarjev.

Kar nekaj startupov, ki imajo podoben poslovni model, kot ga ima Uber, je zaznamovalo letošnje leto, verjetno ga bodo tudi v prihodnje. Eden takšnih je Wrapify, ki se naslavlja kot Uber za oglaševanje. Ljudem omogoča, da svoje jeklene konjičke opremijo z oglasi, v zameno pa dobijo denar.

Color Genomics so ustanovili Twitterjevi veterani. Ponuja genetsko analizo za odkrivanje tveganja za obolenje za rakavimi obolenji zaradi dedovanj BRCA1 in BRCA2 genov. Testi stanejo slabih 250 dolarjev. Podjetje je že prepričalo nekaj velikanov v testiranja, med njimi je tudi podjetje Visa, ki je sponzoriralo od 50 do 100 odstotkov pri testiranju svojih zaposlenih. Investicija v startup je znašala 30 milijonov dolarjev, kdo je investitor pa pri Business Insiderju ne razkrivajo.

Cohesity je startup, ki spreminja načine, kako podjetja shranjujejo svoje podatke. Startup, ki je luč sveta ugledal junija letos, je prejel več kot 70 milijonov dolarjev investicij s strani glavnih igralcev v Silicijevi dolini. Ustanovitelj startupa Mohit Aron je sicer nekdanji Googlov zaposleni. Med drugim je soustanovil tudi startup Nutanix, ki je vreden kar dve milijardi dolarjev.

Razkrivamo, kateri so najbolj vroči slovenski startupi letošnjega leta!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje