BLOG MARKETING DELAVNICA

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.
5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga (Vir slike: Picjumbo.com)

Avtomatizacija marketinga ni primerna samo za velika podjetja z veliko budžeta. Tehnologija se vse bolj prilagaja tudi manjšim in srednje velikim podjetjem, ki si lahko v relativno kratkem času povrnejo investicijo v programsko opremo.

Kaj potrebujemo za avtomatizacijo marketinga?

  • Bazo podatkov – prostor za vse marketinške podatke o potencialnih strankah (interakcijah na spletnih straneh, na primer prenos e-vodiča ali ogled podstrani določenega izdelka), na podlagi katerih lahko segmentiramo kupce in jih ciljamo z ustreznimi sporočili;
  • Okolje za interakcije – okolje za ustvarjanje, upravljanje in avtomatizacijo tržnih procesov in interakcij na online in offline kanalih;
  • Analitika – načini za testiranje, merjenje in optimizacijo ROI ter vpliva aktivnosti na dobiček.

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

5 dobrih praks procesa marketing automation

Za učinkovito avtomatizacijo potrebujemo ustrezen e-mail marketing, pristajalne strani s kontaktnimi obrazci, vodjo kampanj, načine za rangiranje (potencialnih) kupcev, oblike za negovanje odnosov z njimi, vodenje prodajnega lijaka, integracijo CRM sistema, vodenje komunikacije na družabnih omrežjih in tržno analitiko.

Kako pričeti z email marketingom?

Kako se torej lotiti procesa?

  1. Načrtujte prodajni lijak ne morete avtomatizirati procesa, ki ne obstaja; brez določenega procesa, ki vodi uporabnika po določeni poti do konverzije, je vsa avtomatizacija zaman; raziskave podjetja Sirius Decisions so pokazale, da lahko z načrtovanim nakupnim procesom povečamo prihodek kar za 5-krat;
  2. Ciljana, relevantna vsebina – avtomatizacija marketinga omogoča ciljanje s pravo vsebino pravega uporabnika v pravem trenutku; toda za karseda velik izkoristek tehnologij moramo poznati naše potencialne kupce, da vemo, kakšno vsebino jim dostaviti v posamezni stopnji v nakupnem procesu;
  3. Ustvarite persone – to so navidezne (potencialne) stranke, obstoječe stranke, mnenjski vodje in uporabniki; veliko lažje boste ustvarjali vsebine za potencialne kupce z imeni: na primer za Moniko, 20-letno športnico, ali Jureta, podjetnika v srednjih letih;
  4. Ustvarite pravo vsebino v pravem trenutku – pri vsebini gre za to, kaj poveste in na kakšen način; za vsak svoj izdelek/storitev povejte, zakaj bi se potencialni kupec zanimal za ponudbo; pri sporočilih najprej izpostavite problem, nato svojo rešitev, zakaj naj izbere vašo in kje jo lahko dobi;
  5. Seznam e-mail sporočil – še tako dobra vsebina ne bo pomagala, če ne bo prišla v prave e-nabiralnike, zato redno skrbite na dostavljivost e-mailov.

Avtomatizacija marketinga bo v bližnji prihodnosti optimizirala marsikatere marketinške procese. Z natančnim poznavanjem potencialnih kupcev, dobrim načrtovanjem posameznih stopenj v nakupnem procesu in ljubeznijo do številk bodo podjetja izkoristila tehnologijo za povečanje prodaje.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani torej tudi o vaših (potencialnih) strankah. Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani. Preberite več >>

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje