Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.
5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga (Vir slike: Picjumbo.com)

Avtomatizacija marketinga ni primerna samo za velika podjetja z veliko budžeta. Tehnologija se vse bolj prilagaja tudi manjšim in srednje velikim podjetjem, ki si lahko v relativno kratkem času povrnejo investicijo v programsko opremo.

Kaj potrebujemo za avtomatizacijo marketinga?

  • Bazo podatkov – prostor za vse marketinške podatke o potencialnih strankah (interakcijah na spletnih straneh, na primer prenos e-vodiča ali ogled podstrani določenega izdelka), na podlagi katerih lahko segmentiramo kupce in jih ciljamo z ustreznimi sporočili;
  • Okolje za interakcije – okolje za ustvarjanje, upravljanje in avtomatizacijo tržnih procesov in interakcij na online in offline kanalih;
  • Analitika – načini za testiranje, merjenje in optimizacijo ROI ter vpliva aktivnosti na dobiček.

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

5 dobrih praks procesa marketing automation

Za učinkovito avtomatizacijo potrebujemo ustrezen e-mail marketing, pristajalne strani s kontaktnimi obrazci, vodjo kampanj, načine za rangiranje (potencialnih) kupcev, oblike za negovanje odnosov z njimi, vodenje prodajnega lijaka, integracijo CRM sistema, vodenje komunikacije na družabnih omrežjih in tržno analitiko.

Kako pričeti z email marketingom?

Kako se torej lotiti procesa?

  1. Načrtujte prodajni lijak ne morete avtomatizirati procesa, ki ne obstaja; brez določenega procesa, ki vodi uporabnika po določeni poti do konverzije, je vsa avtomatizacija zaman; raziskave podjetja Sirius Decisions so pokazale, da lahko z načrtovanim nakupnim procesom povečamo prihodek kar za 5-krat;
  2. Ciljana, relevantna vsebina – avtomatizacija marketinga omogoča ciljanje s pravo vsebino pravega uporabnika v pravem trenutku; toda za karseda velik izkoristek tehnologij moramo poznati naše potencialne kupce, da vemo, kakšno vsebino jim dostaviti v posamezni stopnji v nakupnem procesu;
  3. Ustvarite persone – to so navidezne (potencialne) stranke, obstoječe stranke, mnenjski vodje in uporabniki; veliko lažje boste ustvarjali vsebine za potencialne kupce z imeni: na primer za Moniko, 20-letno športnico, ali Jureta, podjetnika v srednjih letih;
  4. Ustvarite pravo vsebino v pravem trenutku – pri vsebini gre za to, kaj poveste in na kakšen način; za vsak svoj izdelek/storitev povejte, zakaj bi se potencialni kupec zanimal za ponudbo; pri sporočilih najprej izpostavite problem, nato svojo rešitev, zakaj naj izbere vašo in kje jo lahko dobi;
  5. Seznam e-mail sporočil – še tako dobra vsebina ne bo pomagala, če ne bo prišla v prave e-nabiralnike, zato redno skrbite na dostavljivost e-mailov.

Avtomatizacija marketinga bo v bližnji prihodnosti optimizirala marsikatere marketinške procese. Z natančnim poznavanjem potencialnih kupcev, dobrim načrtovanjem posameznih stopenj v nakupnem procesu in ljubeznijo do številk bodo podjetja izkoristila tehnologijo za povečanje prodaje.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,