5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.
5 dobrih praks avtomatizacije marketinga

5 dobrih praks avtomatizacije marketinga (Vir slike: Picjumbo.com)

Avtomatizacija marketinga ni primerna samo za velika podjetja z veliko budžeta. Tehnologija se vse bolj prilagaja tudi manjšim in srednje velikim podjetjem, ki si lahko v relativno kratkem času povrnejo investicijo v programsko opremo.

Kaj potrebujemo za avtomatizacijo marketinga?

  • Bazo podatkov – prostor za vse marketinške podatke o potencialnih strankah (interakcijah na spletnih straneh, na primer prenos e-vodiča ali ogled podstrani določenega izdelka), na podlagi katerih lahko segmentiramo kupce in jih ciljamo z ustreznimi sporočili;
  • Okolje za interakcije – okolje za ustvarjanje, upravljanje in avtomatizacijo tržnih procesov in interakcij na online in offline kanalih;
  • Analitika – načini za testiranje, merjenje in optimizacijo ROI ter vpliva aktivnosti na dobiček.

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

5 dobrih praks procesa marketing automation

Za učinkovito avtomatizacijo potrebujemo ustrezen e-mail marketing, pristajalne strani s kontaktnimi obrazci, vodjo kampanj, načine za rangiranje (potencialnih) kupcev, oblike za negovanje odnosov z njimi, vodenje prodajnega lijaka, integracijo CRM sistema, vodenje komunikacije na družabnih omrežjih in tržno analitiko.

Kako pričeti z email marketingom?

Kako se torej lotiti procesa?

  1. Načrtujte prodajni lijak ne morete avtomatizirati procesa, ki ne obstaja; brez določenega procesa, ki vodi uporabnika po določeni poti do konverzije, je vsa avtomatizacija zaman; raziskave podjetja Sirius Decisions so pokazale, da lahko z načrtovanim nakupnim procesom povečamo prihodek kar za 5-krat;
  2. Ciljana, relevantna vsebina – avtomatizacija marketinga omogoča ciljanje s pravo vsebino pravega uporabnika v pravem trenutku; toda za karseda velik izkoristek tehnologij moramo poznati naše potencialne kupce, da vemo, kakšno vsebino jim dostaviti v posamezni stopnji v nakupnem procesu;
  3. Ustvarite persone – to so navidezne (potencialne) stranke, obstoječe stranke, mnenjski vodje in uporabniki; veliko lažje boste ustvarjali vsebine za potencialne kupce z imeni: na primer za Moniko, 20-letno športnico, ali Jureta, podjetnika v srednjih letih;
  4. Ustvarite pravo vsebino v pravem trenutku – pri vsebini gre za to, kaj poveste in na kakšen način; za vsak svoj izdelek/storitev povejte, zakaj bi se potencialni kupec zanimal za ponudbo; pri sporočilih najprej izpostavite problem, nato svojo rešitev, zakaj naj izbere vašo in kje jo lahko dobi;
  5. Seznam e-mail sporočil – še tako dobra vsebina ne bo pomagala, če ne bo prišla v prave e-nabiralnike, zato redno skrbite na dostavljivost e-mailov.

Avtomatizacija marketinga bo v bližnji prihodnosti optimizirala marsikatere marketinške procese. Z natančnim poznavanjem potencialnih kupcev, dobrim načrtovanjem posameznih stopenj v nakupnem procesu in ljubeznijo do številk bodo podjetja izkoristila tehnologijo za povečanje prodaje.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje