5 elementov učinkovite spletne strani

Na vaši spletni strani je ogromno dobre vsebine: tekstov, slik, video posnetkov ... kljub temu pa vam ta ne prinaša rezultatov, ki si jih želite. Morda vam na stran celo uspe privabiti veliko obiskovalcev, ki jih zanimajo vaše vsebine. Žal pa se le malo obiskovalcev spremeni v kupce ...
5 elementov učinkovite spletne strani

5 elementov učinkovite spletne strani (Vir slike: Domovanje.com)

Nikakor ne morete ugotoviti, zakaj je tako? Preverite, ali vam manjka kateri od 5 elementov učinkovite strani.

1. Usmerite v akcijo

Prvi od elementov je poziv k akciji: kratko besedilo, običajno na gumbu, ki obiskovalcu pove, kaj naj stori zdaj: izpolni obrazec, se prijavi na e-novice … Poziv k akciji mora biti dovolj velik in na vidnem mestu, da ga bodo obiskovalci opazili. Najbolj primerno mesto zanj je desni stolpec. Dopolnite ga z namigom, kaj bo obiskovalec pridobil, če bo sledil pozivu. Za primer vzemimo e-novice o financah. Povejte, da bo redno prejemal aktualne napovedi o gibanju vrednosti valut in novosti v zakonodaji, ki vpliva na njegov posel.

2. Uporabite kontaktni obrazec

Gumb s pozivom k akciji običajno vodi na kontaktni obrazec. Pri tem bodite pozorni predvsem na to, da ni predolg. Če boste postavili preveč vprašanj, obiskovalci obrazca ne bodo izpolnili do konca, vi pa ne boste prišli do kontakta potencialne stranke. Preberite več o spletnih obrazcih > 

3. Izkoristite meni

Naslednja stvar, na katero morate biti izjemno pozorni, je meni. Še vedno ima veliko spletnih strani v glavnem meniju postavke, kot sta O nas in Storitve. Zakaj to ni dobro? Vaše storitve oz. produkti so tisto, zaradi česar obiskovalci pridejo na vašo spletno stran. Glavni meni je ena izmed prvih stvari, ki jih opazijo. Zato ga izkoristite in v njem razdelajte svojo ponudbo, na primer Trajnice, Sezonsko cvetje, Rezano cvetje, Drevesa in grmi.

4. Zgradite zaupanje

Ko obiskovalci pridejo na vašo spletno stran, v meniju opazijo vašo ponudbo in na desni strani poziv k akciji, ki vodi na dober obrazec. Vse to je nujno, ni pa še dovolj, da bi oddali povpraševanje. Zato morate na spletni strani zgraditi kredibilnost in vliti zaupanje. Objavite priznanja in certifikate, ki ste jih prejeli.

V meni umestite tudi reference in izpostavite projekte, na katere ste najbolj ponosni. Kredibilnost gradijo tudi izjave zadovoljnih strank.

5. Poskrbite, da boste opaženi

Še zadnja stvar, ki je ne smete izpustiti, če želite, da bo vaša spletna stran uspešna, je optimizacija spletne strani in/ali oglaševanje na ključne besede. Tako dosežete, da vas potencialni kupci najdejo na prvih mestih na iskalnikih, kot je Google. Ker kar 90 % uporabnikov do spletnih strani dostopa s pomočjo iskalnikov, tu res ne smete manjkati.

Če se želite naučiti samostojno optimizirati stran in voditi Google AdWords kampanje, vas vabimo na delavnico »Kako do kupcev z Googlom?«, kjer se boste v samo 5 urah naučili, kako pravilno izbrati ključne besede in jih uporabiti za boljšo uvrstitev vaše strani ter kako voditi Google AdWords kampanjo, da boste dosegli kvaliteten obisk in čim nižjo ceno na klik. Preberite več >

P.S.: Vas zanima, kakšna je spletna stran, ki prodaja tudi v recesiji? Naložite si brezplačno e-knjigo >

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje