5 elementov učinkovite spletne strani

Avtor Domovanje.com — 23.07.2013
Komentiraj!
Na vaši spletni strani je ogromno dobre vsebine: tekstov, slik, video posnetkov ... kljub temu pa vam ta ne prinaša rezultatov, ki si jih želite. Morda vam na stran celo uspe privabiti veliko obiskovalcev, ki jih zanimajo vaše vsebine. Žal pa se le malo obiskovalcev spremeni v kupce ...
5 elementov učinkovite spletne strani

5 elementov učinkovite spletne strani (Vir slike: Domovanje.com)

Nikakor ne morete ugotoviti, zakaj je tako? Preverite, ali vam manjka kateri od 5 elementov učinkovite strani.

1. Usmerite v akcijo

Prvi od elementov je poziv k akciji: kratko besedilo, običajno na gumbu, ki obiskovalcu pove, kaj naj stori zdaj: izpolni obrazec, se prijavi na e-novice ... Poziv k akciji mora biti dovolj velik in na vidnem mestu, da ga bodo obiskovalci opazili. Najbolj primerno mesto zanj je desni stolpec. Dopolnite ga z namigom, kaj bo obiskovalec pridobil, če bo sledil pozivu. Za primer vzemimo e-novice o financah. Povejte, da bo redno prejemal aktualne napovedi o gibanju vrednosti valut in novosti v zakonodaji, ki vpliva na njegov posel.

2. Uporabite kontaktni obrazec

Gumb s pozivom k akciji običajno vodi na kontaktni obrazec. Pri tem bodite pozorni predvsem na to, da ni predolg. Če boste postavili preveč vprašanj, obiskovalci obrazca ne bodo izpolnili do konca, vi pa ne boste prišli do kontakta potencialne stranke. Preberite več o spletnih obrazcih > 

3. Izkoristite meni

Naslednja stvar, na katero morate biti izjemno pozorni, je meni. Še vedno ima veliko spletnih strani v glavnem meniju postavke, kot sta O nas in Storitve. Zakaj to ni dobro? Vaše storitve oz. produkti so tisto, zaradi česar obiskovalci pridejo na vašo spletno stran. Glavni meni je ena izmed prvih stvari, ki jih opazijo. Zato ga izkoristite in v njem razdelajte svojo ponudbo, na primer Trajnice, Sezonsko cvetje, Rezano cvetje, Drevesa in grmi.

4. Zgradite zaupanje

Ko obiskovalci pridejo na vašo spletno stran, v meniju opazijo vašo ponudbo in na desni strani poziv k akciji, ki vodi na dober obrazec. Vse to je nujno, ni pa še dovolj, da bi oddali povpraševanje. Zato morate na spletni strani zgraditi kredibilnost in vliti zaupanje. Objavite priznanja in certifikate, ki ste jih prejeli.

V meni umestite tudi reference in izpostavite projekte, na katere ste najbolj ponosni. Kredibilnost gradijo tudi izjave zadovoljnih strank.

5. Poskrbite, da boste opaženi

Še zadnja stvar, ki je ne smete izpustiti, če želite, da bo vaša spletna stran uspešna, je optimizacija spletne strani in/ali oglaševanje na ključne besede. Tako dosežete, da vas potencialni kupci najdejo na prvih mestih na iskalnikih, kot je Google. Ker kar 90 % uporabnikov do spletnih strani dostopa s pomočjo iskalnikov, tu res ne smete manjkati.

Če se želite naučiti samostojno optimizirati stran in voditi Google AdWords kampanje, vas vabimo na delavnico »Kako do kupcev z Googlom?«, kjer se boste v samo 5 urah naučili, kako pravilno izbrati ključne besede in jih uporabiti za boljšo uvrstitev vaše strani ter kako voditi Google AdWords kampanjo, da boste dosegli kvaliteten obisk in čim nižjo ceno na klik. Preberite več >

P.S.: Vas zanima, kakšna je spletna stran, ki prodaja tudi v recesiji? Naložite si brezplačno e-knjigo >

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice