5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

Avtor — 02.05.2015
AdWords je znan po tem, da ponuja ogromno različnih statističnih podatkov za oglasne kampanje. Mnogih zelo koristnih med njimi ne uvršča med privzeto prikazane statistike in 5 izmed njih bomo danes izkopali iz zakladnice skrite statistike.
5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa (Vir: HubSpot.com)

1. Konverzije s pomožnimi kliki (ang. Click-Assisted Conversions)

To je število konverzij, za katere so h kliku pripomogle ključne besede, oglasi, oglasne skupine in oglasne kampanje. Številka ne vsebuje zadnjega klika, ki je vodil v konverzijo.

Ta podatek daje oglaševalcem širšo sliko o besedah, ki asistirajo h konverziji in so zato zelo pomemben člen oglasne kampanje. Opaža se namreč, da 15 % – 60 % konverzij vključuje več kot eno interakcijo.

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>

2. Konverzije s pomožnimi kliki / konverzije z zadnjimi kliki (ang. Ratio Of Click-Assisted Conversions To Last-Click Conversions)

Je razmerje, ki ga izračunamo kot količnik skupnega števila konverzij, za katere so ključne besede prejele pomožne klike, in skupnega števila konverzij, za katere je ta ključna beseda, oglas, skupina oglasov ali oglaševalska akcija sprožila zadnji klik pred konverzijo. Razmerje nam pokaže, ali ključna beseda prispeva več konverzij s pomožnim klikom (če je število večje od ena) ali več konverzij po zadnjem kliku (če je število manjše od ena).

Sortirajte podatke v stolpcu od največjega števila proti najmanjšemu, da hitro ugotovite, katere ključne besede so najboljši pomožni igralci.

Na sliki je prikazano, kjer v AdWorsu si lahko nastavite prikazane stolpce po želji.

3. Delež prikazov v iskalnem omrežju (ang. Search Impression Share)

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

To so prikazi v iskalnem omrežju deljeni z ocenjenim številom prikazov, ki bi jih lahko prejeli. Frekvenca prikazovanja oglasa je odvisna od nastavitev oglasov, proračuna za zakup, stanj odobritev, ponudb in kakovosti podatkov. S tem deležem odkrijete potencialne priložnosti za pridobitev več prikazov in klikov.

Običajno oglaševalci želijo prikaz oglasov v več kot 65 % za splošne ključne besede in več kot 80 % za brandirane besede.

4. Ocena kakovosti (ang. Quality Score)

Ocena kakovosti je v oglaševalskem programu AdWords prisotna že več let. S pomočjo te ocene lahko hitro ugotovite, zakaj je delež prikazov v iskalnem omrežju nizek ali zakaj oglasi ne dosegajo visokih pozicij.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

5. Cena/klik s konverzijo (ang. Cost/Converted Click)

To je cena, deljena s skupnim številom klikov s konverzijo. Podatek pove, koliko v povprečju plačate za posamezen klik, ki mu je mogoče slediti do konverzije v izbranem časovnem okvirju konverzije. To razmerje pomaga razumeti donosnost naložbe za posamezno potencialno stranko.

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>

V praksi velikokrat pavziramo ključne besede, ki ne generirajo klika ali konverzije neposredno. 5 opisanih dejavnikov je le nekaj primerov številk, ki kažejo širšo sliko o uspešnosti in pomagajo sprejemati dobre odločitve pri optimizaciji kampanje.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Preberite tudi
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.

Preberite več >>
MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev.

Preberite več >>
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.

Preberite več >>
MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno.

Preberite več >>
MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom.

Preberite več >>
MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka – kaj je, kako ga postaviti in optimizirati.

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta “lead generation” in “lead nurturing”. Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise.

Preberite več >>
MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo – torej prijavo, registracijo ali nakup?

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

LinkedIn je največje poslovno omrežje, ki združuje preko 400 milijonov članov. Za razliko od Facebooka in podobnih omrežij LinkedIn ni namenjen zabavi, ampak prostor, kjer lahko posameznik predstavi svoje veščine bodočemu poslovnemu partnerju ali delodajalcu. To pomeni, da je tudi dober tržni kanal.

Preberite več >>
Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje