5 skritih Ads statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

Ads je znan po tem, da ponuja ogromno različnih statističnih podatkov za oglasne kampanje. Mnogih zelo koristnih med njimi ne uvršča med privzeto prikazane statistike in 5 izmed njih bomo danes izkopali iz zakladnice skrite statistike.
5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa (Vir: HubSpot.com)

1. Konverzije s pomožnimi kliki (ang. Click-Assisted Conversions)

To je število konverzij, za katere so h kliku pripomogle ključne besede, oglasi, oglasne skupine in oglasne kampanje. Številka ne vsebuje zadnjega klika, ki je vodil v konverzijo.

Ta podatek daje oglaševalcem širšo sliko o besedah, ki asistirajo h konverziji in so zato zelo pomemben člen oglasne kampanje. Opaža se namreč, da 15 % – 60 % konverzij vključuje več kot eno interakcijo.

2. Konverzije s pomožnimi kliki / konverzije z zadnjimi kliki (ang. Ratio Of Click-Assisted Conversions To Last-Click Conversions)

Je razmerje, ki ga izračunamo kot količnik skupnega števila konverzij, za katere so ključne besede prejele pomožne klike, in skupnega števila konverzij, za katere je ta ključna beseda, oglas, skupina oglasov ali oglaševalska akcija sprožila zadnji klik pred konverzijo. Razmerje nam pokaže, ali ključna beseda prispeva več konverzij s pomožnim klikom (če je število večje od ena) ali več konverzij po zadnjem kliku (če je število manjše od ena).

Sortirajte podatke v stolpcu od največjega števila proti najmanjšemu, da hitro ugotovite, katere ključne besede so najboljši pomožni igralci.

Na sliki je prikazano, kjer v AdWorsu si lahko nastavite prikazane stolpce po želji.

3. Delež prikazov v iskalnem omrežju (ang. Search Impression Share)

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

To so prikazi v iskalnem omrežju deljeni z ocenjenim številom prikazov, ki bi jih lahko prejeli. Frekvenca prikazovanja oglasa je odvisna od nastavitev oglasov, proračuna za zakup, stanj odobritev, ponudb in kakovosti podatkov. S tem deležem odkrijete potencialne priložnosti za pridobitev več prikazov in klikov.

Običajno oglaševalci želijo prikaz oglasov v več kot 65 % za splošne ključne besede in več kot 80 % za brandirane besede.

4. Ocena kakovosti (ang. Quality Score)

Ocena kakovosti je v oglaševalskem programu Ads prisotna že več let. S pomočjo te ocene lahko hitro ugotovite, zakaj je delež prikazov v iskalnem omrežju nizek ali zakaj oglasi ne dosegajo visokih pozicij.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

5. Cena/klik s konverzijo (ang. Cost/Converted Click)

To je cena, deljena s skupnim številom klikov s konverzijo. Podatek pove, koliko v povprečju plačate za posamezen klik, ki mu je mogoče slediti do konverzije v izbranem časovnem okvirju konverzije. To razmerje pomaga razumeti donosnost naložbe za posamezno potencialno stranko.

V praksi velikokrat pavziramo ključne besede, ki ne generirajo klika ali konverzije neposredno. 5 opisanih dejavnikov je le nekaj primerov številk, ki kažejo širšo sliko o uspešnosti in pomagajo sprejemati dobre odločitve pri optimizaciji kampanje.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje