5 uspešnih poslovnežev z najboljšimi nasveti za poslovna potovanja

Poslovna potovanja se večkrat povezujejo z dolgimi urami vožnje, neudobnimi hotelskimi posteljami in utrujenostjo. Kljub temu so izjemnega pomena za grajenje odnosa s strankami in sklepanje pogodb, zato si poglejmo nekaj nasvetov top poslovnežev na tem področju.
5 uspešnih poslovnežev z najboljšimi nasveti za poslovna potovanja

5 uspešnih poslovnežev z najboljšimi nasveti za poslovna potovanja (Vir fotografije: Freeimages.com)

Beth Comstock, vodja marketinga pri General Electrics

Vodja marketinga General Electrics se izogne hektičnosti pakiranja za poslovna potovanja tako, da potuje samo z enim kosom prtljage – potovalno torbo. Zadeve spakira povsem minimalistično, ob tem pa svetuje tudi uporabo hotelske pralnice perila, kar ji omogoča, da s sabo lahko vzame le nekaj esencialnih kosov poslovnih oblačil, ki jih nato kombinira z le enim parom čevljev.

Pri tem Comstockova priporoča, da ročno prtljago doma pred odhodom na letališče tudi stehtate, saj imajo mnoge letalske družbe omejitve glede teže prtljage, ki jo je še mogoče vzeti s seboj na letalo.

Jeff Miller, predsednik Hallinburtona

Jeff vstaja ob 5 uri zjutraj po lokalnem času, ne glede na to, na kateri destinaciji sveta se nahaja. Pri tem poudarja, da je izjemno pomembna vključitev v okolje mesta, v katerem je nameščen.

S tem namenom svetuje tudi zgodnji jutranji tek za napolnitev telesa in duše, ki lahko služi kot avtentična metoda za bližnji ogled mesta, še preden na ulice vdrejo turisti in drugi poslovneži. »Na svojih potovanjih sem tekel skozi ulice vsakega glavnega mesta na svetu; Londona, Pariza, Bejinga, Bangkoka, Ria de Janeira in New Yorka, prav tako pa tudi skozi raznovrstne puščave,« pojasnjuje Miller.

Don Peppers, ustanovitelj Peppers & Rogers Group

Ustanovitelj Peppers & Rogers Group začne načrtovati detajle poslovnega potovanja dva do tri dni pred samim začetkom, pri čemer da poudarek na časovni pas, v katerem izbrana država leži. Mednarodni čas spremeni v svojega primarnega na uri in osebnem računalniku. Ko pa pristane na tleh države z drugim časovnim pasom, poskrbi, da prilagodi svojo mentalno uro lokalnemu času z jutranjo telovadbo, ko bi sicer telo še na vsak način želelo spati.

Rachel Zoe, oblikovalka

Potem ko si je ustvarila družino, oblikovalka Rachel Zoe poskuša v 48 ur zvrstiti čim več sestankov, ki jih načrtuje od zgodnjega jutra do poznega večera. Družina ji je namreč postala prioriteta, zato poskrbi, da se iz poslovnega potovanja čim prej vrne v objem svojih otrok.

Elliot S. Weissbluth, direktor HighTower

Elliot svoj čas na letalih porabi za popoln odklop misli. S slušalkami v ušesih uživa polet, se predaja zvokom skupine Led Zeppelin, obenem pa skrbi za kreativni del svojih možganov s prebiranjem novel.

»Če želite izboljšati produktivnost in fokus, morate pustiti analitični del misli pri počitku,« meni Elliot. S tem namenom je njegovo najboljše priporočilo redno predajanje svoje pozornosti knjigam, revijam, zgodbam, filmom, glasbi in obenem čemer koli, kar podžge vašo domišljijo, saj meni, da je vse to kritično za obstanek na vrhu v samem poslu.

Vir: Businessinsider

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje