55 tisoč dolarjev za krompirjevo solato na Kickstarterju

Pred nedavnim smo že pisali o Kickstarterjevem krompirjevem projektu, eni najbolj odmevnih zgodb te crowdfunding platforme. Zbiranje sredstev je sedaj končano: skupno je projekt podprlo skoraj 7 tisoč podpornikov, ki so zbrali več kot 55 tisoč dolarjev.
55 tisoč dolarjev za krompirjevo solato na Kickstarterju

55 tisoč dolarjev za krompirjevo solato na Kickstarterju (Vir slike: YouTube)

V zadnjih nekaj tednih je na Kickstarterju precej prahu dvigal projekt Zacka Browna, ki je denarna sredstva zbiral za nenavaden namen – za pripravo enega obroka krompirjeve solate. Projektu ni namenil večjih predpriprav, temu primeren pa je bil tudi znesek, ki naj bi ga zbral. Cilj crowdfunding kampanje si je namreč zastavil pri pičlih 10 dolarjih, pričakoval pa je, da skupno ne bo zbral več kot 60 dolarjev.

Toda o nenavadni ideji se je hitro razvedelo po družbenih omrežjih in ljudje so začeli množično vplačevati po nekaj dolarjev. Že v prvem tednu je več kot 5 tisoč podpornikov v projekt vložilo 43 tisoč dolarjev, do konca kampanje, ki se je zaključila z 2. avgustom 2014, pa je končna številka narasla na 6.911 podpornikov in 55.492 zbranih dolarjev.

Projekt je zastavljeni cilj presegel za 500 tisoč odstotkov.

Znesek je seveda presenetljiv, saj številni podjetniki, ki v projekte vložijo ure in ure dela, svojega cilja velikokrat ne dosežejo, kljub temu, da so njihovi nameni veliko bolj smiselni in koristni.

Toda Brownu se bi lahko nepremišljena poteza še kako maščevala. Čakajo ga številne preglavice, saj je svojim “backerjem” obljubil preveč. Ni namreč pričakoval, da bo njegov projekt podprlo toliko ljudi, sedaj pa ima le nekaj mesecev časa, da svoje obljube tudi izpolni.

Kaj ga torej čaka? Vsakemu izmed podpornikov, ki je projekt podprl s 3, 5, 10, 20 ali 35 dolarji, je obljubil, da bo poslal košček svoje krompirjeve solate za pokušino. Šele sedaj je ugotovil, da takšno pošiljanje po pošti ni mogoče, vsaj ne brez velikih stroškov, ki bi za skoraj 2.500 pošiljanj postali previsoki. Zato se je odločil, da bo organiziral zabavo, na kateri bodo podporniki lahko poizkusili njegovo kuharijo. Toda mnogi so jezni, saj se jih večina dogodka ne bo mogla udeležiti, ker tega pred nakupom niti niso načrtovali.

kampanjo zbrani denar ne bo šel v njegov žep.

Preglavice mu bo zagotovo povzročalo snemanje videoposnetkov, ko med izdelovanjem krompirjeve solate na glas izgovarja ime podpornikov: izgovoriti bo moral skoraj 7 tisoč imen, saj je to nagrado obljubil prav vsem svojim podpornikom.

Tu so seveda še davki, o katerih Brown pred začetkom kampanje zagotovo ni razmišljal. Izračun so pripravili pri ameriški fundaciji Tax, kjer so ugotovili, da bo moral za davke odšteti skoraj 20 tisoč dolarjev! Največji del zneska bo šel za davek na dobiček, preostanek pa še Združenim državam Amerike, zvezni državi Ohio in mestu Columbus.

Glede na to, da projekt nima večjega smisla, pa so se pojavile tudi mnoge zahteve po tem, da zbrani denar donira v dobrodelne namene. Toda Kickstarter tovrstno zbiranje sredstev izrecno prepoveduje. Kljub temu se je Brown odločil, da bo z delom denarja finančno podprl fundacijo Columbus, ki se bori proti lakoti in brezdomstvu v Ohiu. O tem, kako bo to storil, pa še ni razmišljal.

Vir: Kickstarter – Potato Salad in Business Insider

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje