6 dejstev, ki jih še niste vedeli o Facebooku

Avtor Urša Eva Pucelj — 10.11.2014
Komentiraj!
Mislite, da o popularnem družbenem omrežju Facebook veste popolnoma vse? Izbrali smo nekaj zanimivih razmišljanj njegovega ustanovitelja Marka Zuckerberga, ki zase meni, da ni 'kul' oseba, si izjemno želi povišati dostop do Facebooka in že tradicionalno vsakodnevno nosi svojo sivo majico …
6 dejstev, ki jih še niste vedeli o Facebooku

6 dejstev, ki jih niste vedeli o Facebooku (Vir slike: hubs

»Moj cilj nikoli ni bil ta, da bi Facebook naredil 'kul.' Nisem namreč 'kul' oseba … «

Mark Zuckerberg si pri svojem ustvarjanju Facebooka nikoli ni želel, da bi omenjeno družbeno omrežje imelo 'kul' prizvok. Njegov namen je bil ta, da Facebook postane nekaj, kar za njegove uporabnike postane tako samoumevno kot prižgana luč, ko se zvečeri, saj je menil, da le-ta način potencialni ciljni skupini ljudi daje tisto, na kar se slednji resnično lahko zanesejo.

Facebook-ov velikopotezni načrt povišane stopnje dostopa do interneta po celotnem svetu

Lahko bi rekli, da gre pri tem že skoraj za futuristične želje, vendar Zuckerberg verjame, da odgovornost Facebooka leži v tem, da postane  najbolj popularna internet storitev na svetu, s tem da bi njegov dostop razširili na 4 do 4,5 milijarde ljudi. Projekt Internet.org je tako v partnerstvu z ostalimi tehnološkimi giganti, ki skušajo omogočiti ugodno povezavo z internetom širšemu številu prebivalcev sveta.

Za značilno sivo majico Zuckerberga tiči dober razlog

Zuckerberg je že prav tradicionalno večkrat viden v eni izmed svojih preprostih sivih majic. Za tem pa se skriva dober razlog: »Nahajam se v resnično srečni poziciji, ko lahko vsak dan po jutranjem prebujanju služim eni milijardi ljudi in ne bi se počutil, kot da resnično opravljam svoje delo, če bi svojo energijo moral trošiti za ukvarjanje s tem, kaj obleči.«

Povprečni uporabnik vidi do 10 odstotkov Facebook statusov oz. zgodb svojih prijateljev ali strani na NewsFeed-u

Zuckerberg pojasnjuje, da povprečni Facebook uporabnik vidi približno 100 od 1500 zgodb, ki se dnevno pojavijo na njegovem NewsFeed-u. Izboljšana storitev bo po mnenju mladega genija predstavljala »odličen personaliziran časopis za vsakega Facebook uporabnika tega sveta.«

Zuckerbergu se je film Socialno omrežje zdel žaljiv

V nasprotju z Oskarjem nagrajenim filmom, privabljanje žensk ni bil eden izmed glavnih razlogov za ustanovitev Facebooka, pojasnjuje Zuckerberg, ki se mu je film Socialno omrežje iz nekaterih aspektov zdel naravnost žaljiv. Računalniški inovator pri tem poudarja, da je v tem času že hodil s Priscillo Chan, ki je danes tudi njegova žena. Žaljivo pa se mu je zdelo tudi vsestransko napačno portretiranje njegove osebne zgodbe, saj naj bi si pri delu v prvi vrsti želel, da ljudje prek Facebooka postanejo povezani s svojimi ljubljenimi.

Zuckerberg si ne želi enoznačnega enačenja njega s Facebookom

Zuckerberg meni, da vsekakor ni bil edini pri ustanavljanju popularnega družbenega omrežja, zato si ne želi enoznačnega enačenja med njim in Facebookom. Na nedavnem predavanju ameriškim študentom je tako poudaril, da ključ do njegovega uspeha v prvi vrsti leži v tem, da se je obkrožil z ljudmi, ki so ga resnično podpirali in inspirirali.

Vir: Time.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!