Adijo, tviti!

Ste se kdaj ob pregledovanju tvitov zalotili z rokami na glavi, zmajanjem z glavo in zgražanju, kaj vse ste tvitnili? Tvite bi najraje izbrisali in začeli s pisanjem znova, a je brisanje preveč dolgotrajen postopek. Pokukajte, s katerimi orodji lahko tvite enostavno in hitro odstranite.
Adijo, tviti!

Kako izbrisati tvite? (Vir slike: YouTube)

Kar nekaj orodij obstaja, ki omogočajo hiter in enostaven izbris tvitov.

Tweet Delete omogoča, da izbrišemo le izbrane tvite. Na primer tvite, starejše od enega tedna, enega leta in podobno. Večina orodij, ki imajo podobne funkcij kot Tweet Delete, omogoča izbris največ 3.200 tvitov naenkrat. Če se boste odločili za brisanje s Tweet Delete, naj opozorimo, da poti nazaj ni. Lahko pa prehodno naredite kopijo tvitov s Tweet Download. Orodje Tweet Delete je brezplačno, ob prihodu na stran se registrirate z računom na Twitterju in obkljukate možnosti, ki so najboljše za vaše situacijo.

Brisanje računa ali brisanje tvitov?

Zakaj sploh uporabiti orodje, kot so Tweet Delete, Twitwipe in Delete All My Tweets? Zakaj ne bi preprosto izbrisali svoj račun na Twitterju in ustvarili novega? Zakaj ne bi ročno brisali tvite? Predvsem za to, ker omenjena orodja omogočajo hitrejši postopek. Če pa bi se odločili kar izbrisati račun na Twitterju, boste dobili nov uporabniški ID, ki ne bo enak predhodnemu. S tem boste izgubili vse svoje sledilce in celoten seznam uporabnikov, ki jim sledite. Prav tako seznam favoritov. Twitwipe in ostala orodja ne brišejo navedenega, njihov namen je zgolj brisanje tvitov. Večina teh orodij omogoča hkratni izbris do 3.200 tvitov, medtem ko Delete All My Tweets omogoča izbris krajšega seznama tvitov – do tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,