Instagram: prednost imajo fotografije “iz ozadja”
Mojca Marš o pametnem upravljanju z Instagramom (Vir slike: osebni arhiv)
Velenjčanka Mojca Marš, ki se navdušuje nad družbenimi omrežji, je nedavno ustanovila svojo agencijo Super Spicy Media. Njen namen je svetovanje domačim in tujim podjetjem pri utrjevanju poti na družbenih omrežjih. Dolgoletna novinarka podjetjem o tudi predava.
“Dobra Instagram aktivnost vsakega podjetja oziroma znamke mora imeti redne objave, ki temeljijo na poudarjanju človeškosti podjetja. Pogosto prodajno usmerjene objave na Instagram ne spadajo,” saj je Instagram namenjen čustvenemu povezovanju z uporabniki, ne pa tudi direktnemu oglaševanju svojih storitev oziroma izdelkov, poudarja Marševa.
Koristen le, če ga pravilno uporabljamo
Podjetja, ki se sicer zaradi možnosti boljših prodajnih objav osredotočajo bolj na Facebook in Twitter, se po mnenju Marševe ne zavedajo, kakšno škodo si povzročajo s prepogostimi prodajnimi objavami. “Kljub temu, da lahko podjetja brez Instagram računa normalno preživijo, menim, da je lahko ob pravilni uporabi podjetjem v ogromno korist,” saj lahko prispeva k pospeševanju prodaje, a le pod pogojem, da ga podjetje pravilno uporablja.
Pokažite, kako poteka vaš delovnik
Tako kot na drugih družabnih omrežjih, je tudi na Instagramu izbira fotografije ključna. Gre vendarle za vizualno usmerjeno družabno omrežje. “Instagram je platforma, ki temelji na čim bolj naravnem sporočanju,” pri čemer imajo prednost sproščene fotografije iz ozadja. Marševa svetuje, naj le-te prikazujejo človeško plat podjetja, “na primer simpatična fotografija zabave ob novem projektu, kratek video potegavščine, ki so jo zaposleni ušpičili sodelavcu, ali pa fotografija iz proizvodnje, kjer nastaja novi izdelek,” saj je prepletanje čustvenih vezi in ustvarjanja zgodb izredno pomembno.
Odveč ni tudi foto-natečaj, ki ga pripravi podjetje, lahko pa svojim Instagram sledilcem ponudi posebne promo kode, ki jim omogoča koriščenje popusta v spletni trgovini. “Kreativnih možnosti, ki prinesejo dobre rezultate, je ogromno,” pravi na podlagi izkušenj.
Uporaba Instagrama je priporočljiva
Nekaterim podjetjem se sicer navkljub 200 milijonom aktivnih mesečnih uporabnikov Instagram še vedno zdi manj vredno omrežje. A upoštevati je treba, kot pravi Marševa, dvosmerno komunikacijo, ki nam jo omogočajo vsa družabna omrežja. “Pomembno je, da je podjetje tam, kjer je njegova ciljna publika. Kljub temu, da Instagramove funkcionalnosti morda niso tako zelo razvite kot funkcionalnosti Facebooka in Twitterja, menim, da nam lahko uporaba tega družabnega omrežja kvečjemu koristi, kot pa obratno, zatorej je njegova uporaba vsekakor priporočljiva.”
V prihodnjih dneh bomo objavili nadaljevanje pogovora z Mojco Marš, lastnico agencije Super Spicy Media.