Instagram: prednost imajo fotografije “iz ozadja”

Ali veste, koliko objav je priporočljivo objaviti na Instagramu? Preveliko število ima lahko odbijajoč vpliv. Da ne bi naredili več škode kot koristi, smo za pametno upravljanje z računi na Instagramu povprašali Mojco Marš, mlado podjetnico in ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.
Instagram: prednost imajo fotografije "iz ozadja"

Mojca Marš o pametnem upravljanju z Instagramom (Vir slike: osebni arhiv)

Velenjčanka Mojca Marš, ki se navdušuje nad družbenimi omrežji, je nedavno ustanovila svojo agencijo Super Spicy Media. Njen namen je svetovanje domačim in tujim podjetjem pri utrjevanju poti na družbenih omrežjih. Dolgoletna novinarka podjetjem o tudi predava.

“Dobra Instagram aktivnost vsakega podjetja oziroma znamke mora imeti redne objave, ki temeljijo na poudarjanju človeškosti podjetja. Pogosto prodajno usmerjene objave na Instagram ne spadajo,” saj je Instagram namenjen čustvenemu povezovanju z uporabniki, ne pa tudi direktnemu oglaševanju svojih storitev oziroma izdelkov, poudarja Marševa.

Koristen le, če ga pravilno uporabljamo

Podjetja, ki se sicer zaradi možnosti boljših prodajnih objav osredotočajo bolj na Facebook in Twitter, se po mnenju Marševe ne zavedajo, kakšno škodo si povzročajo s prepogostimi prodajnimi objavami. “Kljub temu, da lahko podjetja brez Instagram računa normalno preživijo, menim, da je lahko ob pravilni uporabi podjetjem v ogromno korist,” saj lahko prispeva k pospeševanju prodaje, a le pod pogojem, da ga podjetje pravilno uporablja.

Pokažite, kako poteka vaš delovnik

Tako kot na drugih družabnih omrežjih, je tudi na Instagramu izbira fotografije ključna. Gre vendarle za vizualno usmerjeno družabno omrežje. “Instagram je platforma, ki temelji na čim bolj naravnem sporočanju,” pri čemer imajo prednost sproščene fotografije iz ozadja. Marševa svetuje, naj le-te prikazujejo človeško plat podjetja, “na primer simpatična fotografija zabave ob novem projektu, kratek video potegavščine, ki so jo zaposleni ušpičili sodelavcu, ali pa fotografija iz proizvodnje, kjer nastaja novi izdelek,” saj je prepletanje čustvenih vezi in ustvarjanja zgodb izredno pomembno.

Odveč ni tudi foto-natečaj, ki ga pripravi podjetje, lahko pa svojim Instagram sledilcem ponudi posebne promo kode, ki jim omogoča koriščenje popusta v spletni trgovini. “Kreativnih možnosti, ki prinesejo dobre rezultate, je ogromno,” pravi na podlagi izkušenj.

Uporaba Instagrama je priporočljiva

Nekaterim podjetjem se sicer navkljub 200 milijonom aktivnih mesečnih uporabnikov Instagram še vedno zdi manj vredno omrežje. A upoštevati je treba, kot pravi Marševa, dvosmerno komunikacijo, ki nam jo omogočajo vsa družabna omrežja. “Pomembno je, da je podjetje tam, kjer je njegova ciljna publika. Kljub temu, da Instagramove funkcionalnosti morda niso tako zelo razvite kot funkcionalnosti Facebooka in Twitterja, menim, da nam lahko uporaba tega družabnega omrežja kvečjemu koristi, kot pa obratno, zatorej je njegova uporaba vsekakor priporočljiva.”

V prihodnjih dneh bomo objavili nadaljevanje pogovora z Mojco Marš, lastnico agencije Super Spicy Media.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje