Instagram: prednost imajo fotografije “iz ozadja”

Ali veste, koliko objav je priporočljivo objaviti na Instagramu? Preveliko število ima lahko odbijajoč vpliv. Da ne bi naredili več škode kot koristi, smo za pametno upravljanje z računi na Instagramu povprašali Mojco Marš, mlado podjetnico in ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.
Instagram: prednost imajo fotografije "iz ozadja"

Mojca Marš o pametnem upravljanju z Instagramom (Vir slike: osebni arhiv)

Velenjčanka Mojca Marš, ki se navdušuje nad družbenimi omrežji, je nedavno ustanovila svojo agencijo Super Spicy Media. Njen namen je svetovanje domačim in tujim podjetjem pri utrjevanju poti na družbenih omrežjih. Dolgoletna novinarka podjetjem o tudi predava.

“Dobra Instagram aktivnost vsakega podjetja oziroma znamke mora imeti redne objave, ki temeljijo na poudarjanju človeškosti podjetja. Pogosto prodajno usmerjene objave na Instagram ne spadajo,” saj je Instagram namenjen čustvenemu povezovanju z uporabniki, ne pa tudi direktnemu oglaševanju svojih storitev oziroma izdelkov, poudarja Marševa.

Koristen le, če ga pravilno uporabljamo

Podjetja, ki se sicer zaradi možnosti boljših prodajnih objav osredotočajo bolj na Facebook in Twitter, se po mnenju Marševe ne zavedajo, kakšno škodo si povzročajo s prepogostimi prodajnimi objavami. “Kljub temu, da lahko podjetja brez Instagram računa normalno preživijo, menim, da je lahko ob pravilni uporabi podjetjem v ogromno korist,” saj lahko prispeva k pospeševanju prodaje, a le pod pogojem, da ga podjetje pravilno uporablja.

Pokažite, kako poteka vaš delovnik

Tako kot na drugih družabnih omrežjih, je tudi na Instagramu izbira fotografije ključna. Gre vendarle za vizualno usmerjeno družabno omrežje. “Instagram je platforma, ki temelji na čim bolj naravnem sporočanju,” pri čemer imajo prednost sproščene fotografije iz ozadja. Marševa svetuje, naj le-te prikazujejo človeško plat podjetja, “na primer simpatična fotografija zabave ob novem projektu, kratek video potegavščine, ki so jo zaposleni ušpičili sodelavcu, ali pa fotografija iz proizvodnje, kjer nastaja novi izdelek,” saj je prepletanje čustvenih vezi in ustvarjanja zgodb izredno pomembno.

Odveč ni tudi foto-natečaj, ki ga pripravi podjetje, lahko pa svojim Instagram sledilcem ponudi posebne promo kode, ki jim omogoča koriščenje popusta v spletni trgovini. “Kreativnih možnosti, ki prinesejo dobre rezultate, je ogromno,” pravi na podlagi izkušenj.

Uporaba Instagrama je priporočljiva

Nekaterim podjetjem se sicer navkljub 200 milijonom aktivnih mesečnih uporabnikov Instagram še vedno zdi manj vredno omrežje. A upoštevati je treba, kot pravi Marševa, dvosmerno komunikacijo, ki nam jo omogočajo vsa družabna omrežja. “Pomembno je, da je podjetje tam, kjer je njegova ciljna publika. Kljub temu, da Instagramove funkcionalnosti morda niso tako zelo razvite kot funkcionalnosti Facebooka in Twitterja, menim, da nam lahko uporaba tega družabnega omrežja kvečjemu koristi, kot pa obratno, zatorej je njegova uporaba vsekakor priporočljiva.”

V prihodnjih dneh bomo objavili nadaljevanje pogovora z Mojco Marš, lastnico agencije Super Spicy Media.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje