Amazon je odprl fizično knjigarno

Amazon je pred dvajsetimi leti kot prvo podjetje odprl spletno knjigarno in tako ogrozil obstoj mnogih klasičnih knjigarn. Po več letih uspešnega poslovanja se je sedaj odločil za ironično potezo. Tudi sam bo odprl fizično knjigarno.
Amazon je odprl fizično knjigarno

Amazon je odprl fizično knjigarno

V teh dneh se je na univerzi v Seattlu odprla Amazonova fizična knjigarna. Čeprav je na prvi pogled podobna drugim klasičnim knjigarnam, pa poslovanje ne bo popolnoma enako pač pa bo temeljilo na podlagi obstoječih podatkov, ki jih podjetje v svoje baze pridobiva preko spletne strani Amazon.com.

Ponudba knjig v knjigarni se bo gradila s podatki o nakupovalnih navadah kupcev preko spletne trgovine. Če lokalni prebivalci, torej prebivalci Seattla, preko spletne trgovine veliko naročajo neko knjigo, se bo ta knjiga znašla tudi na policah fizične knjigarne.

Amazon v praznično sezono s 100 tisoč novimi delavci

Knjigarna bo seveda ponujala tudi knjige, ki se na Amazonovi spletni trgovini na splošno najbolje prodajajo, poleg tega pa tudi knjige, ki jih uporabniki spletne trgovine najvišje ocenjujejo, vključno s tistimi, ki niso zelo znane. Knjigarna bo imela knjige razdeljene po različnih kategorijah, kot so nagrajene knjige, knjige z ocenami višje od 4,5, knjige za otroke od 6. do 12. leta starosti in podobno.

Za razliko od klasičnih knjigarn, kjer so knjige proti obiskovalcem obrnjene s strani, bodo vse knjige v Amazonovi knjigarni obrnjene z naslovno platnico naprej. Pod vsako knjigo bo kartica, na kateri bo zapisana ocena z Amazonove spletne strani in nekateri komentarji strank o knjigi.

Poleg klasičnih knjig si bodo obiskovalci knjigarn lahko ogledali in preizkusili tablico Kindle, hišnega asistenta Echo ter televizijo in tablico Fire. Kljub temu pri Amazonu poudarjajo, da bo to še vedno v prvi vrsti knjigarna in ne tehnološka trgovina. Cene knjig v knjigarni bodo enake kot cene knjig v spletni trgovini.

Knjigarna bo odprta vseh sedem dni na teden, razen ob praznikih. Če bo knjigarna beležila uspešne rezultate, bomo verjetno lahko priča nadaljnjemu odpiranju fizičnih knjigarn, za katere je Amazon do sedaj predstavljal glavno nevarnost.

Vir: theverge.com

Amazon po stopinjah Uberja

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje