Andraž Gavez: O nasvetih v tujini me še ne sprašujte!

»Na začetku smo peljali le svojo zgodbo in poskušali prodati tisto, kar se je nam zdelo zanimivo, zadnje čase pa zgolj poslušamo kupce ter našo celotno storitev oblikujemo okoli njihovih želja,« pravi Andraž Gavez, idejni oče Moje čokolade.
Andraž Gavez: O nasvetih v tujini me še ne sprašujte!

Ekipa Moja čokolada: širitev v Sloveniji ne, v tujino pa! (Vir slike: Moja Čokolada)

Spletna trgovina Moja čokolada je leta 2013 v primerjavi z letom 2012 prihodke podvojila, in sicer na 86 tisoč evrov. Letošnje leto se jim obetajo še višji prihodki, realno gledano okoli 100 tisoč evrov. K temu bodo najverjetneje prispevale tudi nekatere novosti, ki so jih ponudili svojim strankam: »Nove funkcionalnosti, kot so na primer pošiljanje daril na točno določen datum, pošiljanje daril drugemu prejemniku, ki vključuje tudi možnost anonimnega pošiljanja, darilno zavijanje paketov, priložene čestitke in drugo, so dejansko po meri naših strank in zadovoljnih uporabnikov.«

Širitve po Sloveniji ne načrtuje

Da so stranke novosti pozitivno sprejele, potrjuje tudi podatek, da se več kot tretjina odloči za darilno zavijanje. Gavez na to odgovarja v smehu, da očitno delajo pravilno. Kot dobro odločitev šteje tudi odprtje fizične trgovine na tržnici Koseze v Ljubljani. Dodatno širjenje po Sloveniji pa ostaja še neznanka, sicer pa, poudarja, njihov fokus je spletna prodaja in svetovanje na področju sladkih daril, zato fizične širitve z novimi poslovnimi prostori ne potrebujejo.

Načrti za tujino

Je pa zato širitev v tujino eden od kratkoročnih načrtov: »Kako hitro se nam bo uspelo širiti, je sicer odvisno še od nekaterih drugih dejavnikov, si pa upam napovedati, da bomo v roku enega leta imeli vzpostavljeno že spletno prodajo za tuje trge. Fizično pa tam za zdaj še ne bomo nastopili – tekst bomo zgolj prevedli in lokalizirali našo ponudbo ter videli, kaj lahko storimo s spletno prodajo.«

»Dokler nimam izkušenj, so moje trditve le predvidevanja«

»Oh, o nasvetih v tujini pa me (še) ne spraševati. Dokler nimam konkretnih izkušenj na lastni koži, je vsaka moja trditev zgolj predvidevanje. Verjamem pa, da se je potrebno osredotočiti na dve zadevi,« izpostavlja dober produkt z dobro rešitvijo in dober marketing, ki je učinkovit in pametno izrablja sredstva.

Konkurenca je, a ni prave

Direktne konkurence (še vedno) nimajo, obstaja sicer nekaj konkurentov z različno ponudbo, od poročnih konfetov, poslovnih daril in izdelkov za peko. Razlika med njimi obstaja: možnost popolne personalizacije izdelkov po željah strank, podkrepljena s široko ponudbo različnih čokoladnih izdelkov in svetovanje pri nakupu.

Iščete nov karierni izziv?

Sicer pa, če iščete nove karierne izzive v življenju, spremljajte ekipo Moje čokolade, ta se v zadnjem letu še ni številčno okrepila. A v primeru uspešne širitve v tujino se bo po besedah Gaveza vendarle oziral po novem kadru.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje