Andraž Gavez: Podiramo rekorde!

Vodja spletne trgovine Moja čokolada pravi, da v zadnjih mesecih podirajo rekorde. Za njim in njegovo ekipo so namreč dobri meseci, ne samo v prodajnem smislu, temveč tudi z vidika izboljšanja poslovnih procesov in širitve ponudbe. Nedavno se jim je priključila še blagovna znamka Kraš.
Andraž Gavez: Podiramo rekorde!

Moja čokolada gradi prepoznavnost tudi na sejmih. Na sliki na sejmu Sladka Istra (Vir slike: Facebook).

Čeprav je tržni delež Milke v Sloveniji kar 49-odstotni, se čokoladna ekipa izzivov ne boji. Poleg Kraša, ki sem jim je priključil z vsemi izdelki, so v preteklem mesecu svojo ponudbo dopolnili še z bio in eko čokoladami, presnimi čokoladami, čokoladnimi ploščicami, namazi in poslovnimi darili. Kot pravi Gavez, je zdaj Moja čokolada tudi uradno postal »najljubši kraj za čokoholike«.

Želja po sodelovanju na obeh straneh

Kraš so k sodelovanju povabili sami, za sodelovanje pa so se dogovorili že na prvem sestanku. »Sinergije in želje so bile na obeh straneh, hitro smo prišli do realizacije,« vendar pa personaliziranih sporočilc na njih za zdaj še ne bo.

Dvomi so bili odveč

»Moram priznati, da nam je celotna čokoladna zgodba v Sloveniji končno resnično uspela. Medtem ko sem bil še lani malenkost negotov ali se bo celoten koncept nakupovanja čokolada prek spleta sploh prijel pri nas, smo letos zavrgli vse dvome,« povečuje se jim tudi prepoznavnost, ki po besedah Gaveza sicer še ni na želenem nivoju, a imajo že stalen krog ljudi, ki jih poznajo in jim zaupajo. »Gradimo počasi in zanesljivo,« dodaja. »Čokolade in sladki darilni izdelki se ne prodajajo uspešno le v hipermarketih, temveč tudi prek spleta,« temu pa pričajo njihove prodajne številke.

Moja čokolada gre v svet >>

Med korake k boljši prepoznavnosti spada tudi udeležba na sladkih festivalih; bili so na Sladki Istri. Pravi, da pozdravljajo takšne dogodke. Udeležili se bodo tudi ljubljanske Čokoljane, ki bo konec oktobra.

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje