Aplikacija, za katero je treba zaslužiti 250 tisoč dolarjev

Vse odkar je več kot uspešno zaživela aplikacija za zmenke Tinder, se pojavljajo kloni te aplikacije, ki si želijo podobnega uspeha. Nobena pa ni prav nič podobna aplikaciji Luxy, katere razvijalci pravijo, da je kot Tinder, le brez revnih ljudi.
Aplikacija, za katero je treba zaslužiti 250 tisoč dolarjev

Luxy je kot Tinder, le da združuje osebe, ki zaslužijo več kot 250 tisoč dolarjev na leto (Vir slike: iTunes)

Nova aplikacija je namenjena le milijonarjem in milijarderjem, supermodelom, slavnim, izvršnim direktorjem oziroma preprosto povedano – ljudem, ki predstavljajo en odstotek prebivalstva. Njeni ustvarjalci pravijo, da mora biti med naraščajočim številom aplikacij, ki so namenjene zmenkom in spoznavanju, tudi prostor za tiste, ki zaslužijo (pre)več.

Tiskovni predstavnik Luxyja, Darren Shuster, je za CNN povedal, da aplikacija trenutno ne zahteva dohodkovne verifikacije, a je že aktivna. Aplikacija za zdaj predvideva, da bodo njeni uporabniki sami ocenili uporabnikovo bogastvo glede na njegov videz in druge okoliščine.

Če se boste slikali ob 20 let starem avtomobilu, zmenek pa potrdili v eni od restavracij s hitro prehrano, se ne boste dolgo obdržali na Luxyju, pravi Shuster. »Poglejte, ti uporabniki vozijo najboljše avtomobile, se družijo v najbolj razkošnih hotelih, živijo v ogromnih hišah, oblačijo v najboljše obleke. Ne bo dolgo trajalo, da bodo izločili tiste, ki ne spadajo vanjo,« dodaja Shuster.

Kako deluje?

Če bo uporabniku oseba všeč, bo s prstom potegnil v desno po zaslonu, če ne, pa v levo. Podobno kot pri aplikaciji Tinder. Če si bosta dve osebi všeč, torej bosta obe s prstom potegnili v desno, ju bo o tem Luxy seznanil. Sledila bo možnost za pogovor znotraj aplikacije.

Nekaj tisoč prenosov, a slabe ocene

In koliko morajo uporabniki zaslužiti, da bodo lahko (ostali) uporabniki te aplikacije? 250.000 dolarjev. Morda je le še vprašanje časa, kdaj se bodo tudi na Luxyju pojavili goljufi, kot se je to zgodilo na Tinderju. Tam so goljufi v obliki botov, ki se skrivajo za profili, od uporabnikov izvabljali osebne podatke. Na fotografijah so se seveda prikazovale privlačne ženske.

Za zdaj se jih je po besedah Shusterja našlo že več kot tri tisoč. Kot kažejo podatki iz Google Play, je bilo namestitev med 1000 in 5000, ima pa s strani uporabnikov precej slabo oceno. Le dve zvezdici. Večina (22) je aplikacijo ocenila z eno zvezdico, trije s tremi, en s štirimi in sedem uporabnikov s petimi zvezdicami. Aplikacija pa je na voljo tako za OS Android kot tudi za iOS.

Zanimivo pa je, da ima aplikacija starostno omejitev, saj mora biti uporabnik za prenos star vsaj 17 let. Kot da mlajših milijonarjev (oziroma milijarderjev) ni …

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje