Aplikacija, za katero je treba zaslužiti 250 tisoč dolarjev

Vse odkar je več kot uspešno zaživela aplikacija za zmenke Tinder, se pojavljajo kloni te aplikacije, ki si želijo podobnega uspeha. Nobena pa ni prav nič podobna aplikaciji Luxy, katere razvijalci pravijo, da je kot Tinder, le brez revnih ljudi.
Aplikacija, za katero je treba zaslužiti 250 tisoč dolarjev

Luxy je kot Tinder, le da združuje osebe, ki zaslužijo več kot 250 tisoč dolarjev na leto (Vir slike: iTunes)

Nova aplikacija je namenjena le milijonarjem in milijarderjem, supermodelom, slavnim, izvršnim direktorjem oziroma preprosto povedano – ljudem, ki predstavljajo en odstotek prebivalstva. Njeni ustvarjalci pravijo, da mora biti med naraščajočim številom aplikacij, ki so namenjene zmenkom in spoznavanju, tudi prostor za tiste, ki zaslužijo (pre)več.

Tiskovni predstavnik Luxyja, Darren Shuster, je za CNN povedal, da aplikacija trenutno ne zahteva dohodkovne verifikacije, a je že aktivna. Aplikacija za zdaj predvideva, da bodo njeni uporabniki sami ocenili uporabnikovo bogastvo glede na njegov videz in druge okoliščine.

Če se boste slikali ob 20 let starem avtomobilu, zmenek pa potrdili v eni od restavracij s hitro prehrano, se ne boste dolgo obdržali na Luxyju, pravi Shuster. »Poglejte, ti uporabniki vozijo najboljše avtomobile, se družijo v najbolj razkošnih hotelih, živijo v ogromnih hišah, oblačijo v najboljše obleke. Ne bo dolgo trajalo, da bodo izločili tiste, ki ne spadajo vanjo,« dodaja Shuster.

Kako deluje?

Če bo uporabniku oseba všeč, bo s prstom potegnil v desno po zaslonu, če ne, pa v levo. Podobno kot pri aplikaciji Tinder. Če si bosta dve osebi všeč, torej bosta obe s prstom potegnili v desno, ju bo o tem Luxy seznanil. Sledila bo možnost za pogovor znotraj aplikacije.

Nekaj tisoč prenosov, a slabe ocene

In koliko morajo uporabniki zaslužiti, da bodo lahko (ostali) uporabniki te aplikacije? 250.000 dolarjev. Morda je le še vprašanje časa, kdaj se bodo tudi na Luxyju pojavili goljufi, kot se je to zgodilo na Tinderju. Tam so goljufi v obliki botov, ki se skrivajo za profili, od uporabnikov izvabljali osebne podatke. Na fotografijah so se seveda prikazovale privlačne ženske.

Za zdaj se jih je po besedah Shusterja našlo že več kot tri tisoč. Kot kažejo podatki iz Google Play, je bilo namestitev med 1000 in 5000, ima pa s strani uporabnikov precej slabo oceno. Le dve zvezdici. Večina (22) je aplikacijo ocenila z eno zvezdico, trije s tremi, en s štirimi in sedem uporabnikov s petimi zvezdicami. Aplikacija pa je na voljo tako za OS Android kot tudi za iOS.

Zanimivo pa je, da ima aplikacija starostno omejitev, saj mora biti uporabnik za prenos star vsaj 17 let. Kot da mlajših milijonarjev (oziroma milijarderjev) ni …

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,