Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?

Google naj bi po neuradnih podatkih razvijal aplikacijo YouTube Connect, ki bi uporabnikom YouTuba omogočala neposreden prenos vsebin na njihov kanal. Če so govorice resnično, bo postal novi tekmec Periscopa in Meerkata.
Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?

Na sliki prikaz aplikacije Periscope, ki bo najverjetneje dobil novega tekmeca. Google naj bi razvijal podobno aplikacijo, imenovano YouTube Connect (Vir slike: iTunes).

Aplikacija YouTube Connect naj bi na las spominjala na aplikaciji Meerkat in Periscope. Kot poroča VentureBeat, bo nova aplikacija omogočala tudi komentiranje in interakcijo znotraj aplikacije, torej možnosti, ki jih Periscope že ponuja svojim uporabnikom.

Googlova aplikacija naj bi vsebovala še novice, t.i. News Feed, ki bodo uporabnika obveščale o zadnjih prenosih drugih uporabnikov oziroma kanalov, na katere je naročen.

Se odločate med Periscopom in Meerkatom? O možnostih, ki ju ponujata, smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.

Možnost prenosa video vsebin v živo YouTube sicer že pozna, a je uporabniki ne uporabljajo pogosto. Novost bi lahko prinesla pravi uspeh, saj bi se YouTube zvezdniki prek nove platforme lahko s svojimi oboževalci povezovali na drugačen način.

Zagotovo pa bo novost, če bo prišlo do njenega lansiranja, povzročila tudi nekaj sivih las tekmecem, kot sta Periscope in Meerkat. Nenazadnje se tudi Facebook vedno bolj zaveda pomena videa.

Tovrstne aplikacije imajo ogromen potencial. V sredini januarja je imel Periscope, ki ga je Apple uvrstil na prvo mesto lestvice najboljših aplikacij za iPhone, več kot štiri milijone dnevno aktivnih uporabnikov, Meerkat pa dva milijona, od česar jih le 20 odstotkov dnevno uporablja aplikacijo. Poudariti je potrebno, da so omenjeni podatki za Meerkat iz lanskega septembra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,