Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?

Avtor — 28.03.2016
Google naj bi po neuradnih podatkih razvijal aplikacijo YouTube Connect, ki bi uporabnikom YouTuba omogočala neposreden prenos vsebin na njihov kanal. Če so govorice resnično, bo postal novi tekmec Periscopa in Meerkata.
Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?

Na sliki prikaz aplikacije Periscope, ki bo najverjetneje dobil novega tekmeca. Google naj bi razvijal podobno aplikacijo, imenovano YouTube Connect (Vir slike: iTunes).

Aplikacija YouTube Connect naj bi na las spominjala na aplikaciji Meerkat in Periscope. Kot poroča VentureBeat, bo nova aplikacija omogočala tudi komentiranje in interakcijo znotraj aplikacije, torej možnosti, ki jih Periscope že ponuja svojim uporabnikom.

Googlova aplikacija naj bi vsebovala še novice, t.i. News Feed, ki bodo uporabnika obveščale o zadnjih prenosih drugih uporabnikov oziroma kanalov, na katere je naročen.

Se odločate med Periscopom in Meerkatom? O možnostih, ki ju ponujata, smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.

Možnost prenosa video vsebin v živo YouTube sicer že pozna, a je uporabniki ne uporabljajo pogosto. Novost bi lahko prinesla pravi uspeh, saj bi se YouTube zvezdniki prek nove platforme lahko s svojimi oboževalci povezovali na drugačen način.

Zagotovo pa bo novost, če bo prišlo do njenega lansiranja, povzročila tudi nekaj sivih las tekmecem, kot sta Periscope in Meerkat. Nenazadnje se tudi Facebook vedno bolj zaveda pomena videa.

Tovrstne aplikacije imajo ogromen potencial. V sredini januarja je imel Periscope, ki ga je Apple uvrstil na prvo mesto lestvice najboljših aplikacij za iPhone, več kot štiri milijone dnevno aktivnih uporabnikov, Meerkat pa dva milijona, od česar jih le 20 odstotkov dnevno uporablja aplikacijo. Poudariti je potrebno, da so omenjeni podatki za Meerkat iz lanskega septembra.

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?

Preberite več >>
Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej.

Preberite več >>
Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev!

Preberite več >>
Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Akcija #nulapet in družabna omrežja

Akcija #nulapet in družabna omrežja

Leta 2007 smo prvič lahko namenili 0,5 % dohodnine organizacijam po lastni izbiri. Davčni zavezanci imajo vsako leto možnost, da izberejo organizacije, ki so upravičene za zbiranje dohodnine. V večini so to nevladne organizacije, verske skupnosti ali politične stranke.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje