Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja

Skromnost ni samo ena izmed človeških vrlin, ampak je lahko pomembna lastnost vodilnega v podjetju. Če je vodja preveč samopromocijski in ima vedno svoj prav, se bodo zaposleni počutili odtujeno in jezno, postali pa bodo tudi nezainteresirani za dodatne naloge.
Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja

Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja (Vir slike: Freeimages.com)

Zadnje raziskave kažejo, da so zaposleni s skromnim vodjem bolj inovativni, predlagajo nove ideje in nove načine za boljše delo. Prav tako se bolje vključujejo v timsko delo, presegajo pričakovanja in so pripravljeni opravljati naloge odsotnega delavca.

Naj vam podamo nekaj predlogov, kako je vaše vodenje lahko bolj nesebično in skromno, da se bodo zaposleni bolje vključili v delovni proces.

Priznajte svoje napake

Svoje napake lahko prikažete kot učne napotke za vaše zaposlene, kar vas ne bo le naredilo skromne, ampak boste tako spodbujali delovno okolje, ki vodi do samoizboljšanja zaposlenih. Ko vodja izpostavi svojo osebnostno rast, upravičuje tudi razvoj in učenje svojih zaposlenih.

Poleg tega se zaposleni bolje povezujejo z ljudmi, ki priznajo svoje pomanjkljivosti in posebnosti, saj so to lastnosti, ki nas delajo človeške.

Povabite svoje zaposlene na dogodek Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Pozabite debato, imejte dialog

Biti skromen vodja pomeni, da se znebite občutka biti šef in imeti vedno prav. Pogosta napaka vodij je, da ne upoštevajo ostalih in preveč argumentirajo svoja stališča. Ljudje pri debatah z argumenti postanejo tako osredotočeni na dokazovanje njihovega stališča, da pozabijo na položaj pogledati z drugega zornega kota.

Vključujoči vodje so skromni in potrpežljivi s svojimi prepričanji, pri tem pa se učijo od svojih zaposlenih in spoštujejo njihova edinstvena mnenja.

Sprejmite svojo nepopolnost

Ko boste priznali svoje omejitve v znanju in veščinah, boste svojim zaposlenim dali priložnost za njihove ideje. Ko vodje ponižno priznajo, da nimajo vseh odgovorov, ustvarijo prostor za druge, da stopijo naprej in ponudijo svoje rešitve. S tem prav tako spodbujajo občutek medsebojne odvisnosti v timu.

Pustite voditi drugim

Mogoče je to razumeti kot čuden nasvet, vendar vključujoči vodje spodbujajo svoje zaposlene, da vodijo. Z zamenjavo pravil, vodja ne le olajša razvoj zaposlenih, ampak postane vzor za to, da določene stvari pogledamo z druge perspektive, kar je ključnega pomena za delo v raznolikih skupinah.

Vir: Inc.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje