Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja

Avtor Matej Mušič — 31.05.2014
Komentiraj!
Skromnost ni samo ena izmed človeških vrlin, ampak je lahko pomembna lastnost vodilnega v podjetju. Če je vodja preveč samopromocijski in ima vedno svoj prav, se bodo zaposleni počutili odtujeno in jezno, postali pa bodo tudi nezainteresirani za dodatne naloge.
Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja

Bodite skromen vodja in vaši zaposleni bodo presegli pričakovanja (Vir slike: Freeimages.com)

Zadnje raziskave kažejo, da so zaposleni s skromnim vodjem bolj inovativni, predlagajo nove ideje in nove načine za boljše delo. Prav tako se bolje vključujejo v timsko delo, presegajo pričakovanja in so pripravljeni opravljati naloge odsotnega delavca.

Naj vam podamo nekaj predlogov, kako je vaše vodenje lahko bolj nesebično in skromno, da se bodo zaposleni bolje vključili v delovni proces.

Priznajte svoje napake

Svoje napake lahko prikažete kot učne napotke za vaše zaposlene, kar vas ne bo le naredilo skromne, ampak boste tako spodbujali delovno okolje, ki vodi do samoizboljšanja zaposlenih. Ko vodja izpostavi svojo osebnostno rast, upravičuje tudi razvoj in učenje svojih zaposlenih.

Poleg tega se zaposleni bolje povezujejo z ljudmi, ki priznajo svoje pomanjkljivosti in posebnosti, saj so to lastnosti, ki nas delajo človeške.

Povabite svoje zaposlene na dogodek Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Pozabite debato, imejte dialog

Biti skromen vodja pomeni, da se znebite občutka biti šef in imeti vedno prav. Pogosta napaka vodij je, da ne upoštevajo ostalih in preveč argumentirajo svoja stališča. Ljudje pri debatah z argumenti postanejo tako osredotočeni na dokazovanje njihovega stališča, da pozabijo na položaj pogledati z drugega zornega kota.

Vključujoči vodje so skromni in potrpežljivi s svojimi prepričanji, pri tem pa se učijo od svojih zaposlenih in spoštujejo njihova edinstvena mnenja.

Sprejmite svojo nepopolnost

Ko boste priznali svoje omejitve v znanju in veščinah, boste svojim zaposlenim dali priložnost za njihove ideje. Ko vodje ponižno priznajo, da nimajo vseh odgovorov, ustvarijo prostor za druge, da stopijo naprej in ponudijo svoje rešitve. S tem prav tako spodbujajo občutek medsebojne odvisnosti v timu.

Pustite voditi drugim

Mogoče je to razumeti kot čuden nasvet, vendar vključujoči vodje spodbujajo svoje zaposlene, da vodijo. Z zamenjavo pravil, vodja ne le olajša razvoj zaposlenih, ampak postane vzor za to, da določene stvari pogledamo z druge perspektive, kar je ključnega pomena za delo v raznolikih skupinah.

Vir: Inc.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice