Božiček, Dedek Mraz prinesita mi …

Avtor Maruša Žibert — 11.12.2014
Komentiraj!
Na vrhu seznama želja prazničnih daril Evropejcev so tudi letos tehnološke napravice. Več kot polovica si želi odpreti darilo, v njem pa videti prenosni računalnik, tablico, pametni telefon ali pa napravo 2 v 1.
Božiček, Dedek Mraz prinesita mi …

Na vrhu seznama želja so tehnološke napravice (Vir slike: YouTube).

Kar 51 odstotkov Evropejcev meni, da si njihovi bližnji želijo tehnološke napravice. Želi si jih 41 odstotkov moških, medtem ko ženske nad tem niso tako navdušene, le 18 odstotkov bi si jih želelo takšno darilo. Veliko raje bi videle darila iz področja lepote, zdravja ali oblačil.

V raziskavi Intela, s katero je preveril božične nakupovalne navade Evropejcev, si tablico želi 37 odstotkov ljudi. Prav to napravico bo kupila petina vprašanih za letošnje praznike svojim bližnjim. Mnogi menijo, da gre za dovolj univerzalno darilo, ki si ga želijo pravzaprav vse generacije, zato z nakupom tablice ne moremo zgrešiti.

Moški večji zapravljivci 

In če ste mislili, da so ženske večje zapravljivke, ste se zmotili. Pri moških obstaja precej večja verjetnost kot pri ženskah, da bodo za darilo namenili več kot 300 evrov. Moški bodo za najdražje darilo v povprečju namenili 125 evrov več kot ženske. Približno tretjina Britancev in Švedov za najdražje darilo odšteje več kot 315 evrov, precej manj takšnih zapravljivcev pa je med Nizozemci in Poljaki (12 in 9 odstotkov).

Kdaj Evropejci kupujejo praznična darila?

Eden od desetih Evropejcev božične nakupe opravi že tekom leta, s čimer prihrani denar in se ne znajde v gnečah v trgovinah. Večina, šest od desetih Evropejcev, pa praznična darila nakupi decembra. Tudi za to, da si tako tudi sami pričarajo praznični december in nakupovalno mrzlico. Trije od desetih nakupe opravijo v zadnjih desetih dneh, kar pri večini povzroči stres in občutek nemoči.

Rusi nakupujejo zadnji hip

Po Intelovi raziskavi kar 23 odstotkov žensk nakupi za svoje partnerje pahnejo v obup, saj nakupujejo pozno in v naglici. Dva odstotka vprašanih svoje nakupe opravita celo na božični večer, rekordno število teh, 15 odstotkov, prihaja iz Rusije.

Moški za ženske, ženske za moške in otroke

Pet od desetih Evropejcev najdražja darila kupi za svoje partnerke, medtem ko se v ženski nakupovalni vrečki znajdejo tako darila za partnerja kot tudi za otroke. Štiri od desetih žensk podari največje darilo partnerju, ena od treh pa otrokom.

Zastavite si proračun in se ga držite!

Praznično nakupovanje kar precej oklesti družinski proračun. Večina si zastavi najvišji proračun za nakup daril (71 odstotkov), kljub temu pa tretjina porabi več sredstev, kot so prvotno načrtovali. Zanimivo, Nemci se najbolj držijo začrtanega proračuna. Pri Italijanih obstaja največja verjetnost, da bodo zapravili preveč (41 odstotkov), pri Švedih pa najmanjša (17 odstotkov).

35 odstotkov bo nakupovalo prek spleta

Intelova raziskava razkriva tudi pomemben podatek za vse spletne trgovine – tretjina bo opravila nakupe v prazničnem decembru prek spleta, 60 odstotkov pa v fizičnih trgovinah. Med nakupovanjem za naše najdražje pa bomo morda našli tudi popolno darilo za sebe – kot razkriva omenjena raziskava, bo več kot polovica kupila darila zase ravno med nakupovanjem za druge. 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!