Brez česa direktni marketing res ne more?

Avtor Miha Ahačič — 21.05.2014
Komentiraj!
V zadnjih tednih ste spoznali, kaj direktni marketing sploh je in kako se lotiti aktivnosti, da bodo marketinške aktivnosti direktno prispevale k večji prodaji. Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na nekaj, kar je pri direktnem marketingu ključno.
Brez česa direktni marketing res ne more?

Brez česa direktni marketing res ne more? (Vir slike: Naypong / FreeDigitalPhotos.net)

Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na eno stvar, ki je pri teh direktnem marketingu ključna. No, v bistvu smo opozarjali na dve. Druga je seveda ta, da so vse vaše aktivnosti v skladu z zakoni, predvsem z Zakonom o varstvu podatkov. Je pa še ena stvar, ki je pomembnejša.

Testirajte, testirajte testirajte.

Eksperimentirajte z različnimi kuvertami za direktno pošto, obiskovalcem vaše spletne strani pripravite različne možnosti za prijavo na vaše e-novičke, prodajni telefonski klic prilagodite glede na to, koga kličete...

Skratka, karkoli s področja direktnega marketinga počnete, poiščite način, kako to lahko naredite drugače in boljše. Če pa vaš sistem že deluje tako kot mora, se čimprej posvetite drugim aktivnostim.

Ne glede na to, kako se boste direktno marketinških aktivnosti lotili, je zelo majhna verjetnost, da bo prav vse od začetka prinašalo najboljše rezultate.

Na svetu ni strokovnjaka, ki bi vam lahko takoj postavil aktivnosti v optimalni obliki. Lahko pa se optimalnemu delovanju približate tako, da ves čas spremljate, kako vaše aktivnosti potekajo, in merite učinkovitost akcij.

Predvsem pa tudi na prodajnih mestih spremljajte, kaj se dogaja s strankami, ki ste jih kontaktirali preko akcij direktnega marketinga.

Tako boste kljub morebitnim povprečnim rezultatom na začetku, z nekaj popravki direktni marketing spremenili v učinkovito orodje, ki bo prispevalo tako k boljši komunikaciji kot tudi prodaji.

Članke o direktnem marketingu si lahko preberete še enkrat na spodnjih naslovih:

1.del: Grdi raček marketinga >>

2.del: Baza - osnova za učinkovit direktni marketing >>

3.del: Kako zbrati podatke o obstoječih in potencialnih kupcih? >>

4.del: Telemarketing - prodaja na nič kaj filmski način, a s filmsko učinkovitostjo >>

5.del: Direktna pošta - pozabljen prodajni kanal, ki je lahko izjemno dobičkonosen >>

6.del: Elektronska pošta - boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov? >>

7 .del: Elektronska pošta - še nekaj vsebinskih in tehničnih izhodišč >>

8. del: Spletna stran - vaš vir potencialnih kupcev >>

9. del: Spletna stran - še nekaj idej za boljši izkoristek >>

10.del: Brez česa direktni marketing res ne more? >>

Hvala za pozornost. Če imate s tega področja še kakšno vprašanje, mi ga lahko posredujete na miha (at) plus331.si.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice