Brez česa direktni marketing res ne more?

V zadnjih tednih ste spoznali, kaj direktni marketing sploh je in kako se lotiti aktivnosti, da bodo marketinške aktivnosti direktno prispevale k večji prodaji. Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na nekaj, kar je pri direktnem marketingu ključno.
Brez česa direktni marketing res ne more?

Brez česa direktni marketing res ne more? (Vir slike: Naypong / FreeDigitalPhotos.net)

Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na eno stvar, ki je pri teh direktnem marketingu ključna. No, v bistvu smo opozarjali na dve. Druga je seveda ta, da so vse vaše aktivnosti v skladu z zakoni, predvsem z Zakonom o varstvu podatkov. Je pa še ena stvar, ki je pomembnejša.

Testirajte, testirajte testirajte.

Eksperimentirajte z različnimi kuvertami za direktno pošto, obiskovalcem vaše spletne strani pripravite različne možnosti za prijavo na vaše e-novičke, prodajni telefonski klic prilagodite glede na to, koga kličete…

Skratka, karkoli s področja direktnega marketinga počnete, poiščite način, kako to lahko naredite drugače in boljše. Če pa vaš sistem že deluje tako kot mora, se čimprej posvetite drugim aktivnostim.

Ne glede na to, kako se boste direktno marketinških aktivnosti lotili, je zelo majhna verjetnost, da bo prav vse od začetka prinašalo najboljše rezultate.

Na svetu ni strokovnjaka, ki bi vam lahko takoj postavil aktivnosti v optimalni obliki. Lahko pa se optimalnemu delovanju približate tako, da ves čas spremljate, kako vaše aktivnosti potekajo, in merite učinkovitost akcij.

Predvsem pa tudi na prodajnih mestih spremljajte, kaj se dogaja s strankami, ki ste jih kontaktirali preko akcij direktnega marketinga.

Tako boste kljub morebitnim povprečnim rezultatom na začetku, z nekaj popravki direktni marketing spremenili v učinkovito orodje, ki bo prispevalo tako k boljši komunikaciji kot tudi prodaji.

Članke o direktnem marketingu si lahko preberete še enkrat na spodnjih naslovih:

1.del: Grdi raček marketinga >>

2.del: Baza – osnova za učinkovit direktni marketing >>

3.del: Kako zbrati podatke o obstoječih in potencialnih kupcih? >>

4.del: Telemarketing – prodaja na nič kaj filmski način, a s filmsko učinkovitostjo >>

5.del: Direktna pošta – pozabljen prodajni kanal, ki je lahko izjemno dobičkonosen >>

6.del: Elektronska pošta – boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov? >>

7 .del: Elektronska pošta – še nekaj vsebinskih in tehničnih izhodišč >>

8. del: Spletna stran – vaš vir potencialnih kupcev >>

9. del: Spletna stran – še nekaj idej za boljši izkoristek >>

10.del: Brez česa direktni marketing res ne more? >>

Hvala za pozornost. Če imate s tega področja še kakšno vprašanje, mi ga lahko posredujete na miha (at) plus331.si.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje