Brez česa direktni marketing res ne more?

V zadnjih tednih ste spoznali, kaj direktni marketing sploh je in kako se lotiti aktivnosti, da bodo marketinške aktivnosti direktno prispevale k večji prodaji. Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na nekaj, kar je pri direktnem marketingu ključno.
Brez česa direktni marketing res ne more?

Brez česa direktni marketing res ne more? (Vir slike: Naypong / FreeDigitalPhotos.net)

Pri vseh kanalih in opisanih aktivnostih smo opozarjali na eno stvar, ki je pri teh direktnem marketingu ključna. No, v bistvu smo opozarjali na dve. Druga je seveda ta, da so vse vaše aktivnosti v skladu z zakoni, predvsem z Zakonom o varstvu podatkov. Je pa še ena stvar, ki je pomembnejša.

Testirajte, testirajte testirajte.

Eksperimentirajte z različnimi kuvertami za direktno pošto, obiskovalcem vaše spletne strani pripravite različne možnosti za prijavo na vaše e-novičke, prodajni telefonski klic prilagodite glede na to, koga kličete…

Skratka, karkoli s področja direktnega marketinga počnete, poiščite način, kako to lahko naredite drugače in boljše. Če pa vaš sistem že deluje tako kot mora, se čimprej posvetite drugim aktivnostim.

Ne glede na to, kako se boste direktno marketinških aktivnosti lotili, je zelo majhna verjetnost, da bo prav vse od začetka prinašalo najboljše rezultate.

Na svetu ni strokovnjaka, ki bi vam lahko takoj postavil aktivnosti v optimalni obliki. Lahko pa se optimalnemu delovanju približate tako, da ves čas spremljate, kako vaše aktivnosti potekajo, in merite učinkovitost akcij.

Predvsem pa tudi na prodajnih mestih spremljajte, kaj se dogaja s strankami, ki ste jih kontaktirali preko akcij direktnega marketinga.

Tako boste kljub morebitnim povprečnim rezultatom na začetku, z nekaj popravki direktni marketing spremenili v učinkovito orodje, ki bo prispevalo tako k boljši komunikaciji kot tudi prodaji.

Članke o direktnem marketingu si lahko preberete še enkrat na spodnjih naslovih:

1.del: Grdi raček marketinga >>

2.del: Baza – osnova za učinkovit direktni marketing >>

3.del: Kako zbrati podatke o obstoječih in potencialnih kupcih? >>

4.del: Telemarketing – prodaja na nič kaj filmski način, a s filmsko učinkovitostjo >>

5.del: Direktna pošta – pozabljen prodajni kanal, ki je lahko izjemno dobičkonosen >>

6.del: Elektronska pošta – boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov? >>

7 .del: Elektronska pošta – še nekaj vsebinskih in tehničnih izhodišč >>

8. del: Spletna stran – vaš vir potencialnih kupcev >>

9. del: Spletna stran – še nekaj idej za boljši izkoristek >>

10.del: Brez česa direktni marketing res ne more? >>

Hvala za pozornost. Če imate s tega področja še kakšno vprašanje, mi ga lahko posredujete na miha (at) plus331.si.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje