Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati

Avtor Maja Borštnik — 27.06.2014
Komentiraj!
Dandanes je zelo pomembno, da ima podjetje dobro razvito marketinško strategijo. Na ta način si povečuje ugled v javnosti, kar posredno vpliva tudi na prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.
Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati

Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati (Vir slike: Freeimages.com)

Za marketing v podjetju mora skrbeti večja ekipa, ki se na svoje delo dobro spozna. Kot kažejo študije, se zelo velik delež podjetij namesto zaposlovanja novega kadra poslužuje najema zunanjih sodelavcev, ko je govora o ustvarjanju različnih vsebin, dizajnov, distribucije vesti o podjetju in njihovih ugodnostih po medijih, ipd. S tem prihranijo stroške in hkrati pridobijo ekipo strokovnjakov, ki je izredno močna na omenjenih področjih.

Če tudi vi razmišljate o najemu zunanjih sodelavcev, ki vam bodo opravljali zgoraj našteta opravila, upoštevajte nekaj nasvetov.

Določite cilje

Določitev ciljev je izredno pomembna na vseh področjih poslovanja, še posebej pa je pomembna pri najemu zunanjih sodelavcev, ki morajo vedeti, kaj naj storijo. Odločite se, kaj je tisto, kar želite. Je to povečanje prometa na vašo spletno stran, povečanje razpoznavnosti vaše blagovne znamke, ali kaj tretjega?

Izberite odgovorno osebo

Naslednji korak je določitev zadolžene osebe, ki bo opravljala nadaljnjo komunikacijo z zunanjimi sodelavci. Z najemom zunanjih sodelavcev si namreč želite olajšati delo na področju marketinga, ne pa ga še več naložiti na svoja ramena. Odgovorna oseba naj redno spremlja njihovo delo, beleži njihove dosežke in jih usmerja pri nadaljnjih korakih. 

Najemite prave ljudi

Da bi lahko ekipa zunanjih sodelavcev delo opravljala kvalitetno in brez težav, boste morali poskrbeti sami, in sicer tako, da že na začetku izberete takšne ljudi, ki svoje delo obvladajo in so se v preteklosti že izkazali. Pomembno je tudi, da njihovi cilji sovpadajo s cilji vašega podjetja.

Preberite več o marketingu >>

Svetujte

Ekipa novih sodelavcev bo opravljala delo na področju prepoznavnosti blagovne znamke. A pri tem jim morate nekoliko pomagati tudi vi, saj vi najbolje poznate svoje potencialne kupce in veste, kakšne so lastnosti vaših produktov/storitev.

Ustvarite skupen koledar

Če si boste ustvarili skupen koledar marketinških dejavnosti, se boste izognili morebitnemu ponavljanju istih opravil. Prav tako bo veliko bolj jasno, kateri izmed članov ekipe se bo lotil katerega opravila.

Merite uspeh

Na koncu je seveda potrebno še konstantno spremljanje napredka in ugotavljanje, kje prihaja do težav. Za merjenje učinkovitosti širjenja vsebin lahko uporabite katerega izmed preprostih spletnih orodij, med njimi je na primer Google Analytics. Tako boste lažje razumeli, če ste na pravi poti ali ne.

Vir: The Next Web

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!