Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati

Dandanes je zelo pomembno, da ima podjetje dobro razvito marketinško strategijo. Na ta način si povečuje ugled v javnosti, kar posredno vpliva tudi na prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.
Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati

Brez marketinga vas ljudje ne bodo mogli spoznati (Vir slike: Freeimages.com)

Za marketing v podjetju mora skrbeti večja ekipa, ki se na svoje delo dobro spozna. Kot kažejo študije, se zelo velik delež podjetij namesto zaposlovanja novega kadra poslužuje najema zunanjih sodelavcev, ko je govora o ustvarjanju različnih vsebin, dizajnov, distribucije vesti o podjetju in njihovih ugodnostih po medijih, ipd. S tem prihranijo stroške in hkrati pridobijo ekipo strokovnjakov, ki je izredno močna na omenjenih področjih.

Če tudi vi razmišljate o najemu zunanjih sodelavcev, ki vam bodo opravljali zgoraj našteta opravila, upoštevajte nekaj nasvetov.

Določite cilje

Določitev ciljev je izredno pomembna na vseh področjih poslovanja, še posebej pa je pomembna pri najemu zunanjih sodelavcev, ki morajo vedeti, kaj naj storijo. Odločite se, kaj je tisto, kar želite. Je to povečanje prometa na vašo spletno stran, povečanje razpoznavnosti vaše blagovne znamke, ali kaj tretjega?

Izberite odgovorno osebo

Naslednji korak je določitev zadolžene osebe, ki bo opravljala nadaljnjo komunikacijo z zunanjimi sodelavci. Z najemom zunanjih sodelavcev si namreč želite olajšati delo na področju marketinga, ne pa ga še več naložiti na svoja ramena. Odgovorna oseba naj redno spremlja njihovo delo, beleži njihove dosežke in jih usmerja pri nadaljnjih korakih. 

Najemite prave ljudi

Da bi lahko ekipa zunanjih sodelavcev delo opravljala kvalitetno in brez težav, boste morali poskrbeti sami, in sicer tako, da že na začetku izberete takšne ljudi, ki svoje delo obvladajo in so se v preteklosti že izkazali. Pomembno je tudi, da njihovi cilji sovpadajo s cilji vašega podjetja.

Preberite več o marketingu >>

Svetujte

Ekipa novih sodelavcev bo opravljala delo na področju prepoznavnosti blagovne znamke. A pri tem jim morate nekoliko pomagati tudi vi, saj vi najbolje poznate svoje potencialne kupce in veste, kakšne so lastnosti vaših produktov/storitev.

Ustvarite skupen koledar

Če si boste ustvarili skupen koledar marketinških dejavnosti, se boste izognili morebitnemu ponavljanju istih opravil. Prav tako bo veliko bolj jasno, kateri izmed članov ekipe se bo lotil katerega opravila.

Merite uspeh

Na koncu je seveda potrebno še konstantno spremljanje napredka in ugotavljanje, kje prihaja do težav. Za merjenje učinkovitosti širjenja vsebin lahko uporabite katerega izmed preprostih spletnih orodij, med njimi je na primer Google Analytics. Tako boste lažje razumeli, če ste na pravi poti ali ne.

Vir: The Next Web

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje