Čokoljana: letos dvakrat več čokoladnih stojnic kot lani

»Lani je bil odziv nad pričakovanji. Številni razstavljavci so razprodali svoje izdelke že v nekaj urah,« pravi Ivana Florencia Oven, vodja projekta Čokoljane. Zaradi velikega povpraševanja razmišljajo, da bi število razpoložljivih stojnic na festivalu, ki bo 25. oktobra, celo povečali.
Čokoljana: letos dvakrat več čokoladnih stojnic kot lani

Letos iščejo tudi Ambasadorja čokolade (Vir slike: Čokoljana)

»Prezgodaj je, da bi govorili o točnem številu razstavljavcev, saj prijave niso zaključene. Za zdaj je na voljo 50 stojnic, vendar zaradi velikega povpraševanja razmišljamo, da bi število stojnic povečali,« pravi Ivana Florencia Oven. Vstop bo prost, degustacije pa plačljive. »Lani so nas nekateri obiskovalci spraševali, zakaj so degustacije plačljive. Radi bi poudarili, da je večina razstavljavcev iz manjših ali družinskih podjetij, ki proizvajajo čokolade ali praline višje kakovosti v primerjavi s tistimi, ki jih dobite v trgovini,« pogosto so ročne izdelane, z visoko vsebnostjo kakovostnega kakava in kakavovega masla. »Nekateri tudi pri ceni 0,5 evra prodajajo izdelek do 45 odstotkov ceneje kot v redni prodaji,« poudarja. Z brezplačnimi degustacijami pa bi se vrednost izdelkov v očeh kupcev znižala, morda truda proizvajalcev ne bi več cenil, dodaja Ivana Florencia Oven.

Vir slike: arhiv Čokoljane

Poleg sladkanja s čokolado bo Čokoljana tudi letos nudila izobraževalni program: »Na naših delavnicah bodo obiskovalci lahko pripravljali sladke dobrote pri priznanem francoskem slaščičarju Naserju Gashiju, spoznali bodo prednosti kakava v prehrani in kako prepoznati dobro čokolado pri prehranski svetovalki Ani Dobnik,« medtem ko bodo otroci lahko ustvarjali z marcipanom, spoznali zgodovino in poreklo čokolade ter kakava, z njim barvali in se zabavali, pa bodo študentje Fakultete za dizajn predstavili kreacije, navdihnjene s čokolado in kakavom. Predstavila pa se bo tudi mlada oblikovalka Teja Jeglič z nakitom, katerega zgodbo je črpala v čokoladi.

Čokoladna naloga pred Ambasadorjem čokolade

Letos izbirajo tudi Ambasadorja čokolade: »Za zdaj je prijavljenih 14 punc in en fant, število pa se povečuje.« Pogrešajo »pogumne fante«, ki bi se prijavili na izbor Ambasadorja čokolade. Ta bo moral dobro poznati kakav in njegovo poreklo, poznati postopek proizvodnje čokolade in njene učinke na telo, poznati čokoladno panogo v Sloveniji in druge sladke stvari. »Kandidati bodo v dveh dneh obiskali različne delavnice: od praktične delavnice izdelave čokolade in pralin, delavnic čokolada v prehrani in čokolada v pravični trgovini, do delavnice z naslovom Čokoljana, kjer bodo izvedeli, kako pestra ponudba kakovostnih čokoladnih izdelkov dejansko obstaja v Sloveniji,« našteje Ivana Florencia Oven.

Vidi možnosti izboljšav na čokoladnem področju

Je čokolada lahko recept za uspeh? »Recept za uspeh je vztrajnost, samoiniciativnost, samozavest, optimizem, fleksibilnost, strast do tistega, kar delaš, odprte možnosti za razvoj kariere in pridobivanje znanja na tistem področju, ki te veseli ter verjetno še nekaj drugih spremenljivk, ki ji še nismo odkrili, ki so odvisne od osebe, vzgoje, okolje in sreče,« pove Ivana. Trg čokolade v Sloveniji je sicer že precej nasičen, a meni, da se da v tej panogi še marsikaj izboljšati. Tako pri kakovosti, pravičnem trgovanju, zgodbi izdelka, načinu proizvodnje kot tudi praženju.

Slovenci smo po njenem mnenju »srednje veliki čokoholiki«, letno v poprečju pojemo 2,5 kilograma čokolade na prebivalca. Eksperimentiranje nam ni domače, »večina ima rada navadne čokolade, mlečne čokolade, čokolade z lešniki, rižem in kakšnimi splošno znanimi dodatki.« Opaža pa, da vse več ljudi posega po temnih čokoladah z dodatki, kot so poper, čili, bučno olje, sivka, vino in podobno.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje