Cupidsave.me – ohranjanje romantike v razmerjih

Avtor Urša Eva Pucelj — 09.02.2014
Komentiraj!
Na KickUP pospeševalniku se je kreiralo šest svežih startupov z različnimi zanimivimi idejami. Tokrat predstavljamo idejo ekipe Cupidsave.me, pri čemer gre za naročniško storitev, ki na inovativne načine spodbuja ohranjanje romantike v razmerjih.
Cupidsave.me – ohranjanje romantike v razmerjih

CUPIDSAVE.ME – ohranjanje romantike v razmerjih (Vir slike: Danilo Kesič)

Trenutno ekipo predstavljata Dejan Travnikar v vlogi idejnega vodje in programer Tadej Kočnik, vendar počasi širita ekipo. Cupidsave.me je naročniška storitev, kjer naročniki diskretno na dom ali pa v službo vsak mesec prejmejo paket, ki vsebuje novo doživetje za njih in njihovega partnerja. Paket vsebuje pripomočke za romantično doživetje, bistvo paketa pa je opis, kaj narediti in kako to narediti. »Hkrati boste videli, katere stvari so partnerju všeč, še sami boste lahko postali kreativni in se spomnili nečesa novega,« meni Travnikar.

Želja: preprečiti propadanje prevelikega števila razmerij

»V novomeški podjetniški pospeševalni program KICK UP sem se lani v septembru priključil z namenom, da razvijem idejo, ki bi pomagala parom in tako poskušam preprečiti propadanje prevelikega števila razmerij. Ugotovil sem namreč, da kar 40% zakonov propade, preden dočakajo svojo 20. obletnico obstoja.

V procesu preverjanja ideje sem ugotovil, da je danes ogromno ljudi v razmerjih prav zaradi neke navade in zato, da niso sami. Strast se je v takšnih razmerjih že zdavnaj izgubila, razlog zato pa ne tiči v tem, da se ljudem ne bi več ljubilo, temveč danes bolj globok problem predstavlja to, da bi se ljudje radi potrudili, ampak po dolgem delavniku, ko so cel dan pod stresom, enostavno nimajo domišljije,« razloge za odločitev razvoja aplikacije Cupidsave.me oriše Travnikar. 

»Naša ožja ciljna skupina so moški, ki so že nekaj časa v razmerju. Širše gledano pa je paket namenjen vsem, ki želijo ohraniti ali pa obuditi iskrico v razmerju,« še doda.

Globalno usmerjene vizije

»Trenutna vizija je, da sedaj testiramo idejo na slovenskem trgu, da vidimo kakšen je odziv in potreba trga, nato pa ciljamo v globalne vode,« je jasen Travnikar.

Več na: Cupidsave.me

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice