Dve nujni sestavini sestankov? Zahteve in obljube.

Avtor — 26.10.2014
Imate probleme s sestanki? Morda se pogovarjate o napačnih stvareh na napačen način. Christine Comaford, coach in svetovalka, je na podlagi analize več sto podjetij skozi 30-letno kariero ugotovila, da samo dve vrsti komunikacije prinašata rezultate: zahteve in obljube.
Dve nujni sestavini sestankov? Zahteve in obljube.

Cilj sestankov je udeležencem dodeliti odgovornosti (vir: freeimages.com)

Comafordova, sicer tudi aktivna tviterašica in Forbesova blogerka, ki se ukvarja z vplivom nevroznanosti na učinkovito vodenje, pravi, da pogosto srečuje pet različnih tipov komunikacije na sestankih, a le zahteve in obljube prinašajo rezultate.

Sestanke pogosto uporabljamo za deljenje informacij o zadevah z drugimi, deljenje informacij o sebi ter debatiranje, odločanje ali dokazovanje, kdo ima prav. Udeleženci z zadevami, ki bi jih lahko sporočili prek e-pošte, družbenih omrežij ali s klepetom ob kavomatu, samo zapravljajo čas na sestankih. Debatiranje in deljenje informacij sicer lahko obrodi nove sadove, ampak sestanki v osnovi niso namenjeni temu. Cilj sestankov ni reševanje podrobnih problemov, pač pa na podlagi zahtev in obljub dodeliti udeležencem določene odgovornosti.

So sestanki zapravljanje časa? Spremenite to! >>

Zahteve

Zahteve postavite, ko nekaj potrebujete od osebe na druge strani mize. Te naj bodo jasne in natančne, zato se izognite preveč ohlapnim definicijam. Namesto »Ali mi lahko zagotoviš informacije o najbolj prodajanih izdelkih?« raje vprašajte: »Ali mi lahko do petka do 12h zagotoviš poročilo o najbolj prodajanih neživiliskih izdelkih tega meseca, opravljenih prek spletne trgovine?«

Obljube

Obljube so zaveze osebe ali več oseb, da bodo ugodili vaši zahtevi. Ravno zato je pomembno, da postavite tudi rok in natančno opredelite, kaj potrebujete. Tisti, ki obljubo sprejme, ima tako postavljen rok in opredeljen način, na katerega mora dostaviti zadevo. Naloga vodje sestanke je, da zabeleži vse »zahteve« in »obljube«, povzetek pa deli s celotno skupino, kjer je pregled nad tem, kaj mora kdo narediti in do kdaj.

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje